Forum / Xbox 360 ja hardware / Xbox 360 yleisesti
Viestiketjuhaku:

Xbox 360 - Vikakeskustelu

Takaisin foorumin etusivulle  Hae keskustelupalstalta  keskustelupalstan saannot
1 | ... | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131

RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu

RustySkyde
  • Pelaaja
  • Ryhmä: Normaali käyttäjä
  • Gamertag:
Kirjoitettu 20.01.2010 12:21:06
Tuota noin vähän nolottaa kysyä mutta kysyn kuitenkin. Eilen pelatessa Assassin Creed 1:stä vähän kiehahti ja paiskasin ohjaimen seinään. Muuten ohjaimessa ei ole vikaa mutta patterikotelosta murtui kulma vähän ja ohjain nyt sitten sammahtelee kun se ei pysy kunnolla ohjaimessa kiinni. Toisesta ohjaimesta lainattu patterikotelo kyllä pelittää ihan hyvin joten hätä ei ole akuutti. En jaksaisi hankkia play & charge kittiä kun noita akkupattereita on aika tavalla.

Saako suomesta jostain varaosia xbox ohjaimiin? Netistä bongasin jenkeissä saitteja jossa kyseinen patterikotelo maksaa 5 dollaria, niin ei olisi paha rasti semmoista ostaa jos vaan täällä suomessa olisi puljuja.

PS. Lopulta pääsin kohdan ohi ja nyt on 1k gamerscore kyseisestä pelistä ;)

Mannekiini72
  • Pelaaja
  • Gamertag:Maick Fi
Kirjoitettu 20.01.2010 13:32:11
> Lainaus: RustySkyde (20.01.10 12:21)

Pääset halvemmalla jos ostat rullan teippiä ja aina patterien vaihdon yhteydessä teippaat kotelon kunnolla kiinni. Meneehän siinä toki aina 10 sekuntia hyvää peliaikaa hukkaan mutta näin mä tekisin. ;)

Joku on rikkonu mun jojon!

Jepa
  • Pelaaja
  • Gamertag:rivality Jepa
Kirjoitettu 26.01.2010 18:40:52
Pahoittelen heti alkuun jos joku on tästä kyseisestä asiasta jo kysynyt/vastannut.
Elikkäs Boxini on nyt jo vähän aikaa kun tunkee sisään MW2 levyn niin sanonut ensi alkuun että " Open Tray " pari kertaa joutunu sen avaa ja sulkee, sitten on peli lähteny pyörii, eikä vielä silloin tätä ongelmaa muissa peleissä ollut. Mutta nyt asia on toisin, se ei mitään peliä nyt suostu aloittamaan, jatkaa vaan sitä " Open tray " " Close tray " rämppäystä, mitä nyt olen lukenut niin pitäisi lähettää korjaukseen..
Onko muita mahdollisuuksia? Sillä en ole varma onko takuu kunnossa. =/

Boss IcemanFi
  • Pelaaja
  • Ryhmä: VIP käyttäjä
  • Gamertag:Boss IcemanFI
Kirjoitettu 26.01.2010 21:19:35
> Lainaus: Uranictestaaja (26.01.10 18:40)
> Pahoittelen heti alkuun jos joku on tästä kyseisestä asiasta jo kysynyt/vastannut.
> Elikkäs Boxini on nyt jo vähän aikaa kun tunkee sisään MW2 levyn niin sanonut ensi alkuun että " Open Tray " pari kertaa joutunu sen avaa ja sulkee, sitten on peli lähteny pyörii, eikä vielä silloin tätä ongelmaa muissa peleissä ollut. Mutta nyt asia on toisin, se ei mitään peliä nyt suostu aloittamaan, jatkaa vaan sitä " Open tray " " Close tray " rämppäystä, mitä nyt olen lukenut niin pitäisi lähettää korjaukseen..
> Onko muita mahdollisuuksia? Sillä en ole varma onko takuu kunnossa. =/

Itselläni oli sama vika vähän aikaa kun mun boxi tuli huollosta mutta mä tein sillein että sammutin boxin ja laitoin takas päälle muutaman kerran, niin jo autto ja ongelma oli tiessään.

Kun ensimmäisen kerran kuulin jossakin livegamerssista niin luulin että se on jokin iso toimista tila jossakin toimistorakennuksessa, jossa päitäisi käydä päivittäin.

Hinuska
  • Pelaaja
  • Gamertag:Hinuska
Kirjoitettu 26.01.2010 21:26:05
Tämä nyt ei ite konsoliin liity.
Että pistää kiehumaan, nuo yhdenmallin IHME kotelot, kun otat levyn vaan kotelosta pelataksesi niin huomaat että se on halki. Kiitos loistavan klipsimekanismin. pitäis 150kilometriä ajaa vaihtamaan MW2 ja omassa tapauksessa kuulisin varmasti, että ei voida antaa uutta tilalle.. ttujen ttu

Juh4zu
  • Pelaaja
  • Gamertag:Pukelius
Kirjoitettu 26.01.2010 21:32:51
Noniin, eli siis homma on tämä: Vaihdettiin iskän kanssa telkut keskenään. No siinä hetki meni ja tajusin, että isän telkussa on huonompi kuva, joten päätin vaihtaa oman takaisin ja nyt ei enään toimi komponenttikaapeli. Sitä ennen toimi molemmissa telkuissa ihan mainiosti. Kun laittaa siitä piuhasta TV:lle niin se toimii. Mutta HDTV asennossa ei toimi. Missä vika :(
E: Tosiaan se iskän tv ehti olla ehkä kuukauden.
Last edited at 26.01.2010 21:34:11 by Juh4zu

One thousand nine hundred and seventy-two, that's the year I got here when my dear mother's water blew
One part the Fuehrer, one part the pope.
The inevitable return of the great white dope

Jepa
  • Pelaaja
  • Gamertag:rivality Jepa
Kirjoitettu 27.01.2010 15:27:02
> Lainaus: BossHeero Yui (26.01.10 21:19)
> > Lainaus: Uranictestaaja (26.01.10 18:40)
> > Pahoittelen heti alkuun jos joku on tästä kyseisestä asiasta jo kysynyt/vastannut.
> > Elikkäs Boxini on nyt jo vähän aikaa kun tunkee sisään MW2 levyn niin sanonut ensi alkuun että " Open Tray " pari kertaa joutunu sen avaa ja sulkee, sitten on peli lähteny pyörii, eikä vielä silloin tätä ongelmaa muissa peleissä ollut. Mutta nyt asia on toisin, se ei mitään peliä nyt suostu aloittamaan, jatkaa vaan sitä " Open tray " " Close tray " rämppäystä, mitä nyt olen lukenut niin pitäisi lähettää korjaukseen..
> > Onko muita mahdollisuuksia? Sillä en ole varma onko takuu kunnossa. =/
>
>
> Itselläni oli sama vika vähän aikaa kun mun boxi tuli huollosta mutta mä tein sillein että sammutin boxin ja laitoin takas päälle muutaman kerran, niin jo autto ja ongelma oli tiessään.
>

Näinhän se itselläni alussa oli myös.
Uudelleen käynnistys auttoi, vaan eipä auta enään.. Muita vinkkejä? :P

Mannekiini72
  • Pelaaja
Kirjoitettu 27.01.2010 15:28:59
> Lainaus: Uranictestaaja (27.01.10 15:27)
> Näinhän se itselläni alussa oli myös.
> Uudelleen käynnistys auttoi, vaan eipä auta enään.. Muita vinkkejä? :P

Eipä ole paljoa muuta kuin kilauttaa kaverille Xbox-tukeen.
Vehkeestä on levynlukija hajalla ja sitä et saa poppakonstein korjattua ilman että avaat boksin.

Last edited at 27.01.2010 15:30:33 by Mannekiini72

SystematiC
  • Pelaaja
  • Gamertag:Menace S7MatiC
Kirjoitettu 27.01.2010 15:32:56
> Lainaus: Uranictestaaja (27.01.10 15:27)
> > Lainaus: BossHeero Yui (26.01.10 21:19)
> > > Lainaus: Uranictestaaja (26.01.10 18:40)
> > > Pahoittelen heti alkuun jos joku on tästä kyseisestä asiasta jo kysynyt/vastannut.
> > > Elikkäs Boxini on nyt jo vähän aikaa kun tunkee sisään MW2 levyn niin sanonut ensi alkuun että " Open Tray " pari kertaa joutunu sen avaa ja sulkee, sitten on peli lähteny pyörii, eikä vielä silloin tätä ongelmaa muissa peleissä ollut. Mutta nyt asia on toisin, se ei mitään peliä nyt suostu aloittamaan, jatkaa vaan sitä " Open tray " " Close tray " rämppäystä, mitä nyt olen lukenut niin pitäisi lähettää korjaukseen..
> > > Onko muita mahdollisuuksia? Sillä en ole varma onko takuu kunnossa. =/
> >
> >
> > Itselläni oli sama vika vähän aikaa kun mun boxi tuli huollosta mutta mä tein sillein että sammutin boxin ja laitoin takas päälle muutaman kerran, niin jo autto ja ongelma oli tiessään.
> >
>
> Näinhän se itselläni alussa oli myös.
> Uudelleen käynnistys auttoi, vaan eipä auta enään.. Muita vinkkejä? :P
>

Vika voi olla laserissa tai levynpyörittäjässä (kaverillani pyörittäjä paskana). Varaosia voi ostaa, uusi levyosa jotain 45€, JOS TAKUU ON UMMESSA. Kokeilkaa koputella noin siitä kohdasta missä laser on, jos se olisi vaikka heilahtanut väärään paikkaan.
Last edited at 27.01.2010 15:33:47 by SystematiC

Why be a king when you can be a God

Kelmi
  • Pelaaja
  • Gamertag:KelmiFIN
Kirjoitettu 29.01.2010 22:39:45
Tänään hajosi boxi kolmannen kerran. Soitin tukeen ja sanoin että ostin boxin vuonna 2006, eli takuun pitäisi olla ummessa. Mutta selitin siinä sille virolaiselle että aina kun boxi hajoaa taku uusiutuu. Sitten virolainen tukiapulainen rupesi tutkimaan asiaa ja löysi viime viikolla tulleen tiedotteen. Xbox 360:n takuuta pidennetään vielä 3kk. Eli jos RROD hajottaa boxisi takuusi on 3 vuotta + 3kk. Eli boxi meni takuuseen.

kaivara
  • Pelaaja
  • Gamertag:kaivara
Kirjoitettu 30.01.2010 18:43:03
Perskele, aamulla alko valot vilkkumaan, vikakoodi 0020, mitään hajua? Meniskö tää nyt sitten RROD:ksi? Sen suhteen tuota takuuta olis vielä... Laitoin kyllä uuden eliten jo tilaukseen.

JiF085
  • Pelaaja
  • Gamertag:JiF085
Kirjoitettu 30.01.2010 18:50:25
> Lainaus: kaivara (30.01.10 18:43)
> Perskele, aamulla alko valot vilkkumaan, vikakoodi 0020, mitään hajua? Meniskö tää nyt sitten RROD:ksi? Sen suhteen tuota takuuta olis vielä... Laitoin kyllä uuden eliten jo tilaukseen.

0020 (Not yet known, possibly overheating)

Unconfirmed: General I/O Malfunction, could be caused by an error with any of the I/O devies such as A/V port, USB, Hard drive, DVD drive, etc. over torquing of the AV or heatsync bolts can cause this error.
Last edited at 30.01.2010 18:52:39 by JiF085

RaFox 17
  • Pelaaja
  • Gamertag:
Kirjoitettu 30.01.2010 18:51:12
> Lainaus: Kelmi (29.01.10 22:39)
> Tänään hajosi boxi kolmannen kerran. Soitin tukeen ja sanoin että ostin boxin vuonna 2006, eli takuun pitäisi olla ummessa. Mutta selitin siinä sille virolaiselle että aina kun boxi hajoaa taku uusiutuu. Sitten virolainen tukiapulainen rupesi tutkimaan asiaa ja löysi viime viikolla tulleen tiedotteen. Xbox 360:n takuuta pidennetään vielä 3kk. Eli jos RROD hajottaa boxisi takuusi on 3 vuotta + 3kk. Eli boxi meni takuuseen.

Siis jos boksi hajoaa, niin saat automaattisesti korjattuun boksiin 3 vuotta takuuta? itellä nimittäin hajos just myös 2006 ostettu boksi, joka on kerran korjattu.

JATATE
  • Pelaaja
  • Gamertag:JATATE
Kirjoitettu 30.01.2010 19:22:26
> Lainaus: RaFox 17 (30.01.10 18:51)
> > Lainaus: Kelmi (29.01.10 22:39)
> > Tänään hajosi boxi kolmannen kerran. Soitin tukeen ja sanoin että ostin boxin vuonna 2006, eli takuun pitäisi olla ummessa. Mutta selitin siinä sille virolaiselle että aina kun boxi hajoaa taku uusiutuu. Sitten virolainen tukiapulainen rupesi tutkimaan asiaa ja löysi viime viikolla tulleen tiedotteen. Xbox 360:n takuuta pidennetään vielä 3kk. Eli jos RROD hajottaa boxisi takuusi on 3 vuotta + 3kk. Eli boxi meni takuuseen.
>
> Siis jos boksi hajoaa, niin saat automaattisesti korjattuun boksiin 3 vuotta takuuta? itellä nimittäin hajos just myös 2006 ostettu boksi, joka on kerran korjattu.

No tuskin näin kuitenkaan on vaan antavat korjattuun boxiin sen 3 kk takuun.
Sehän olis käytännössä itsemurha jos antaisivat sen 3 vuoden takuun korjattuunki boxiin ku siitähän tulis vain kierre.
Korjaavat boxin ja 3 vuoden sisällä korjaavat uudestaan ja taas 3 vuoden päästä uudestaan :)
Ehkä ei kuitenkaan ihan näin :D

Eihän se oo ku vain RAHAA :D

RaFox 17
  • Pelaaja
  • Gamertag:
Kirjoitettu 30.01.2010 19:53:46
> Lainaus: JATATE (30.01.10 19:22)
> > Lainaus: RaFox 17 (30.01.10 18:51)
> > > Lainaus: Kelmi (29.01.10 22:39)
> > > Tänään hajosi boxi kolmannen kerran. Soitin tukeen ja sanoin että ostin boxin vuonna 2006, eli takuun pitäisi olla ummessa. Mutta selitin siinä sille virolaiselle että aina kun boxi hajoaa taku uusiutuu. Sitten virolainen tukiapulainen rupesi tutkimaan asiaa ja löysi viime viikolla tulleen tiedotteen. Xbox 360:n takuuta pidennetään vielä 3kk. Eli jos RROD hajottaa boxisi takuusi on 3 vuotta + 3kk. Eli boxi meni takuuseen.
> >
> > Siis jos boksi hajoaa, niin saat automaattisesti korjattuun boksiin 3 vuotta takuuta? itellä nimittäin hajos just myös 2006 ostettu boksi, joka on kerran korjattu.
>
> No tuskin näin kuitenkaan on vaan antavat korjattuun boxiin sen 3 kk takuun.
> Sehän olis käytännössä itsemurha jos antaisivat sen 3 vuoden takuun korjattuunki boxiin ku siitähän tulis vain kierre.
> Korjaavat boxin ja 3 vuoden sisällä korjaavat uudestaan ja taas 3 vuoden päästä uudestaan :)
> Ehkä ei kuitenkaan ihan näin :D

Kait sitä saa edes haaveilla:(

kaivara
  • Pelaaja
Kirjoitettu 30.01.2010 20:10:02
> Lainaus: JiF085 (30.01.10 18:50)
> > Lainaus: kaivara (30.01.10 18:43)
> > Perskele, aamulla alko valot vilkkumaan, vikakoodi 0020, mitään hajua? Meniskö tää nyt sitten RROD:ksi? Sen suhteen tuota takuuta olis vielä... Laitoin kyllä uuden eliten jo tilaukseen.
> 0020 (Not yet known, possibly overheating)
>
> Unconfirmed: General I/O Malfunction, could be caused by an error with any of the I/O devies such as A/V port, USB, Hard drive, DVD drive, etc. over torquing of the AV or heatsync bolts can cause this error.

Kiitos, miten on tuon takuun kanssa tietäskö kukaan sanoa? Ei viittis alkaa turhaan tuota tosi ärsytävää takuuprosessia...

JiF085
  • Pelaaja
  • Gamertag:JiF085
Kirjoitettu 30.01.2010 21:06:12
> Lainaus: kaivara (30.01.10 20:10)
> > Lainaus: JiF085 (30.01.10 18:50)
> > > Lainaus: kaivara (30.01.10 18:43)
> > > Perskele, aamulla alko valot vilkkumaan, vikakoodi 0020, mitään hajua? Meniskö tää nyt sitten RROD:ksi? Sen suhteen tuota takuuta olis vielä... Laitoin kyllä uuden eliten jo tilaukseen.
> > 0020 (Not yet known, possibly overheating)
> >
> > Unconfirmed: General I/O Malfunction, could be caused by an error with any of the I/O devies such as A/V port, USB, Hard drive, DVD drive, etc. over torquing of the AV or heatsync bolts can cause this error.
>
> Kiitos, miten on tuon takuun kanssa tietäskö kukaan sanoa? Ei viittis alkaa turhaan tuota tosi ärsytävää takuuprosessia...

3v. takuu. RROD takuu koskee kaikkia Xbox360 konsoleita.
Eihän se nyt kauhean ärsyttävä prosessi ole, netin kautta teet korjaus tilauksen ja annat boksisi UPS:lle..

kaivara
  • Pelaaja
Kirjoitettu 30.01.2010 21:19:56
> Lainaus: JiF085 (30.01.10 21:06)
> > Lainaus: kaivara (30.01.10 20:10)
> > > Lainaus: JiF085 (30.01.10 18:50)
> > > > Lainaus: kaivara (30.01.10 18:43)
> > > > Perskele, aamulla alko valot vilkkumaan, vikakoodi 0020, mitään hajua? Meniskö tää nyt sitten RROD:ksi? Sen suhteen tuota takuuta olis vielä... Laitoin kyllä uuden eliten jo tilaukseen.
> > > 0020 (Not yet known, possibly overheating)
> > >
> > > Unconfirmed: General I/O Malfunction, could be caused by an error with any of the I/O devies such as A/V port, USB, Hard drive, DVD drive, etc. over torquing of the AV or heatsync bolts can cause this error.
> >
> > Kiitos, miten on tuon takuun kanssa tietäskö kukaan sanoa? Ei viittis alkaa turhaan tuota tosi ärsytävää takuuprosessia...
>
> 3v. takuu. RROD takuu koskee kaikkia Xbox360 konsoleita.
> Eihän se nyt kauhean ärsyttävä prosessi ole, netin kautta teet korjaus tilauksen ja annat boksisi UPS:lle..

Kiitos jälleen! Lähin upsin toimipiste taitaa olla yli kahdensadan kilsan päässä ja viimeksi kun tuota huoltoa jouduin käyttää niin kokemus paikallisen kuriirin ja upsin yhteistyöstä ei ollu häävi, kestikin saksan reissu kauan vielä kaupan päälle. Sillon meni dvd-asema, nyt tämä.

Boss IcemanFi
  • Pelaaja
Kirjoitettu 02.02.2010 13:08:44
Minulla olisi tälläinen kysymys että mistä mahtaa johtua kun minun xbox menee pois päältä itsekseen ja sen jälkeen heti käynnistyy uudestaan että mistä mahtaa johtua?

Kun ensimmäisen kerran kuulin jossakin livegamerssista niin luulin että se on jokin iso toimista tila jossakin toimistorakennuksessa, jossa päitäisi käydä päivittäin.

ScorpioN
  • Pelaaja
  • Ryhmä: Ylläpitäjä
  • Gamertag:ScorpioN LIVE
Kirjoitettu 02.02.2010 13:10:37
> Lainaus: BossHeero Yui (02.02.10 13:08)
> Minulla olisi tälläinen kysymys että mistä mahtaa johtua kun minun xbox menee pois päältä itsekseen ja sen jälkeen heti käynnistyy uudestaan että mistä mahtaa johtua?

Paha sanoa, ettei kävisi kuumana? Eihän tuuletusaukkoja blokkaa mikään? Onko virtapiuha kunnolla kiinni?

- Who needs a signature at my level? -

Boss IcemanFi
  • Pelaaja
Kirjoitettu 02.02.2010 13:30:21
> Lainaus: ScorpioN (02.02.10 13:10)
> > Lainaus: BossHeero Yui (02.02.10 13:08)
> > Minulla olisi tälläinen kysymys että mistä mahtaa johtua kun minun xbox menee pois päältä itsekseen ja sen jälkeen heti käynnistyy uudestaan että mistä mahtaa johtua?
> Paha sanoa, ettei kävisi kuumana? Eihän tuuletusaukkoja blokkaa mikään? Onko virtapiuha kunnolla kiinni?

Tuuletus aukkoja ei blokkaa mikää ja virtapiuha on kunnolla kiinni. Eli se itsestään käynnistys tapahtuu kun alan pelaamaan jotain.
Last edited at 02.02.2010 13:33:38 by Boss IcemanFi

Quggo
  • Pelaaja
  • Gamertag:Quqqo
Kirjoitettu 02.02.2010 13:58:24
> Lainaus: BossHeero Yui (02.02.10 13:30)
> > Lainaus: ScorpioN (02.02.10 13:10)
> > > Lainaus: BossHeero Yui (02.02.10 13:08)
> > > Minulla olisi tälläinen kysymys että mistä mahtaa johtua kun minun xbox menee pois päältä itsekseen ja sen jälkeen heti käynnistyy uudestaan että mistä mahtaa johtua?
> > Paha sanoa, ettei kävisi kuumana? Eihän tuuletusaukkoja blokkaa mikään? Onko virtapiuha kunnolla kiinni?
>
> Tuuletus aukkoja ei blokkaa mikää ja virtapiuha on kunnolla kiinni. Eli se itsestään käynnistys tapahtuu kun alan pelaamaan jotain.

Jos sulla on joku epilepsia kohtaus siinä.

EVE ONLINE.

Tamase
  • Pelaaja
  • Gamertag:tamase
Kirjoitettu 04.02.2010 16:16:24
Jos boxi menee rikki ja korjauksesta ne lähettää uuden nii uusiutuuko takuu?

Huonostipelaavat.com Sinne se tamase mennyt on.

Mannekiini72
  • Pelaaja
Kirjoitettu 04.02.2010 16:17:57
> Lainaus: Tamase (04.02.10 16:16)
> Jos boxi menee rikki ja korjauksesta ne lähettää uuden nii uusiutuuko takuu?

Ei uusiudu.

Boss IcemanFi
  • Pelaaja
Kirjoitettu 04.02.2010 16:48:00
> Lainaus: Mannekiini72 (04.02.10 16:17)
> > Lainaus: Tamase (04.02.10 16:16)
> > Jos boxi menee rikki ja korjauksesta ne lähettää uuden nii uusiutuuko takuu?
>
> Ei uusiudu.

No jos tulee se E74 vika niin siinä tapaukses takuu uusiutuu sillein mä olin lukevinani xbox.com sivulta.

Kabanossi
  • Pelaaja
  • Gamertag:Kabanossi
Kirjoitettu 04.02.2010 18:51:21
> Lainaus: BossHeero Yui (04.02.10 16:48)
> > No jos tulee se E74 vika niin siinä tapaukses takuu uusiutuu sillein mä olin lukevinani xbox.com sivulta.

Ei uusiudu.

Quggo
  • Pelaaja
  • Gamertag:Quqqo
Kirjoitettu 04.02.2010 18:54:27
> Lainaus: BossHeero Yui (04.02.10 16:48)
> > Lainaus: Mannekiini72 (04.02.10 16:17)
> > > Lainaus: Tamase (04.02.10 16:16)
> > > Jos boxi menee rikki ja korjauksesta ne lähettää uuden nii uusiutuuko takuu?
> >
> > Ei uusiudu.
>
> No jos tulee se E74 vika niin siinä tapaukses takuu uusiutuu sillein mä olin lukevinani xbox.com sivulta.

Pistää Boss"mitäsitte"heroFi linkkiä, nii voidaan uskoakki.

EVE ONLINE.

Boss IcemanFi
  • Pelaaja
Kirjoitettu 04.02.2010 23:09:34
tuossa olis linkki siihen mitä sanoin.

Mannekiini72
  • Pelaaja
Kirjoitettu 04.02.2010 23:44:34
> Lainaus: BossHeero Yui (04.02.10 23:09)
> tuossa olis linkki siihen mitä sanoin.

Joo, no. Tuossa ei missään vaiheessa sanottu että takuu uusiutuu E74:n korjaamisen jälkeen. Vaan sanottiin että E74 liitettiin kolmen vuoden takuuohjelmaan. Mutta jos kolme vuotta on ostosta jo aikaa, niin joutuu itse pulittamaan mahdollisen korjauksen.

Joni the Boy
  • Pelaaja
  • Gamertag:Joni the Boy
Kirjoitettu 07.02.2010 12:49:49
Mikäs on vikana kun yritän ladata jotain marketplacesta, niin tulee 6% ja sanoo erroria ja vikakoodia? Vikakoodikin vaihtelee silloin tällöin.

Kovalevyllä on tilaa ja Xbox on modeemissa täysin rajoittamattomassa portissa.

Tamase
  • Pelaaja
  • Gamertag:tamase
Kirjoitettu 08.02.2010 21:29:32
Löysin (korjaus lapun ) vai mikä se nyt onkaa nii siin lukee et takuu ja kaikki alkaa alusta joten olen suht helpottunut :)

Huonostipelaavat.com Sinne se tamase mennyt on.

Der Alte
  • Pelaaja
  • Gamertag:Mestari Kokki
Kirjoitettu 14.02.2010 17:52:22
Boksi levisi vajaa vuosi sitten kun sain hdtv:n. Värkkäsin niitä resoluutioita ja sitten isku punaiset valot.

Nyt tuossa eilen vaihoin 480p:stä 720p asetuksiin niin ongelmat alkoi taas. Aluksi se valitti MW2:ssa että ei pysty lukemaan levyä ja nyt ei sitten pysty pelaamaan mitään peliä yli 10 minuuttia kun ruutu jäätyy.

Kaikki kotikonstit on kokeiltu ja näyttäs vähän siltä, että saksan reissu tulee jos vielä mahtuu takuuseen. Jos takuu ei korvaa niin menee kyllä live tili kiinni.

On ne hienoja laitoksia nämä boksit.

Khilzzu
  • Pelaaja
  • Gamertag:khilssu I
Kirjoitettu 19.02.2010 14:37:19
osaako joku sanoa että mikä tossa boxsissa oikeen on kun olin tossa pelissä ja sitte heitti livestä ja näyttö mustaks ei tullu rodia tai mitään. Käynnistin boxin uudestaan ja olin lobbyssa ja taas sama juttu..

Hammaroid
  • Pelaaja
  • Gamertag:Hammaroid
Kirjoitettu 19.02.2010 15:23:39
Taitaa olla livessä jotain ongelmia. Itellänikin kesti loggaantuminen pirun kauan, ja muutenkin esim. frendilistan lataaminen kestää. Mullekin tuli musta ruutu ekan kerran kun käynnistin boksin.

Khilzzu
  • Pelaaja
  • Gamertag:khilssu I
Kirjoitettu 19.02.2010 16:31:50
Okei no toivottavasti selviydyin säikähdyksellä! Voisin kohta kokeilla uusiks et mitä tapahtuu

Lasikuitu
  • Pelaaja
  • Gamertag:Lasikuitu
Kirjoitettu 28.02.2010 19:14:03
Mitä sanoo kansa minun mietteisiin?

Oman boksin takuut ovat tulossa tiensä päähän, joten olisi aika alkaa miettiä näitä viimeisiä hetkiä. Boksissa on ollut aina ominaisvikana se että alkaa huutamaan hoosiannaa kun levyn laittaa sisään. Tiedä sitten onko tuulettimet jotka ulvoo vai levyasema. Joskus kyllä katselin että levyaseman pitäisi olla se kaikista hiljaisin malli.
Eilen aamulla heitti boksi E68 vian, joka ei lukemani mukaan kuitenkaan niin paha juttu ole, itsellä menikin uudelleenkäynnistämisellä normaaliksi.

Vähän alkaisi boksi vaikuttaa heikossa hapessa olevalta, takuut loppuvat maaliskuun 17. päivä, joten olisiko aika laittaa boksi vielä viimoselle Saksan reissulle?

Kerran se onkin Saksan elämysreissulla käynyt tuossa viime kesänä. Kannattaako tässä vaiheessa heittää huoltoon tuon E68 ja tuuletin/levyasema vian perusteella?

Boss IcemanFi
  • Pelaaja
Kirjoitettu 28.02.2010 20:26:33
> Lainaus: Lasikuitu (28.02.10 19:14)
> Mitä sanoo kansa minun mietteisiin?
>
> Oman boksin takuut ovat tulossa tiensä päähän, joten olisi aika alkaa miettiä näitä viimeisiä hetkiä. Boksissa on ollut aina ominaisvikana se että alkaa huutamaan hoosiannaa kun levyn laittaa sisään. Tiedä sitten onko tuulettimet jotka ulvoo vai levyasema. Joskus kyllä katselin että levyaseman pitäisi olla se kaikista hiljaisin malli.
> Eilen aamulla heitti boksi E68 vian, joka ei lukemani mukaan kuitenkaan niin paha juttu ole, itsellä menikin uudelleenkäynnistämisellä normaaliksi.
>
> Vähän alkaisi boksi vaikuttaa heikossa hapessa olevalta, takuut loppuvat maaliskuun 17. päivä, joten olisiko aika laittaa boksi vielä viimoselle Saksan reissulle?
>
> Kerran se onkin Saksan elämysreissulla käynyt tuossa viime kesänä. Kannattaako tässä vaiheessa heittää huoltoon tuon E68 ja tuuletin/levyasema vian perusteella?

No kyllä minä ainakin laittaisin Saksan huolto reissulle kun se on vielä ilmaista ennenkun takuu loppuu ja olis tollaset viat.

Eze86
  • Pelaaja
  • Gamertag:tFL I Eze86
Kirjoitettu 01.03.2010 11:18:53
Osaako joku sanoa voiko Xboxiin vaihtaa uuden levyaseman toisesta xboxista? koitin laittaa tuohon mun "vara boksiin" jossa on alkuperäinen lavyasema rikki, uuden levyaseman toisesta boksista mutta jostain syystä ei suostu toimimaan. Onko siinä joku suojaus että ei voi itse vaihdella levyasemia vai onko se uudempikin levyasema vaan yksinkertaisesti rikki? kiitokset jo etukäteen :)

JATATE
  • Pelaaja
  • Gamertag:JATATE
Kirjoitettu 01.03.2010 16:11:53
> Lainaus: Eze86 (01.03.10 11:18)
> Osaako joku sanoa voiko Xboxiin vaihtaa uuden levyaseman toisesta xboxista? koitin laittaa tuohon mun "vara boksiin" jossa on alkuperäinen lavyasema rikki, uuden levyaseman toisesta boksista mutta jostain syystä ei suostu toimimaan. Onko siinä joku suojaus että ei voi itse vaihdella levyasemia vai onko se uudempikin levyasema vaan yksinkertaisesti rikki? kiitokset jo etukäteen :)

Asiasta kysytty aikasemminki ja vastaus on sama...kaikissa asemissa on ns, avain joka käy vain siihen boksiin jossa on kiinni.
Asemia ei siis voi vaihdella miten sattuu.

Eihän se oo ku vain RAHAA :D

HeRu
  • Pelaaja
  • Gamertag:I Herttua I
Kirjoitettu 01.03.2010 18:25:01
Tuli tossa tällänen homma ku vaihoin levyä http://de.tinypic.com/view.php?pic=jjvjo2&s=6 Mitäköhän tuoki meinaa? Muilla tullut samanlaista?

Fiksu ja filmaattinen

Munakeisari
  • Pelaaja
  • Gamertag:Taistelu Jaskaa
Kirjoitettu 01.03.2010 20:13:48
> Lainaus: I Herttua I (01.03.10 18:25)
> Tuli tossa tällänen homma ku vaihoin levyä http://de.tinypic.com/view.php?pic=jjvjo2&s=6 Mitäköhän tuoki meinaa? Muilla tullut samanlaista?

Itellä tullu kans tuo sama pari kertaa.

Nebaali
  • Pelaaja
  • Gamertag:BawzR
Kirjoitettu 02.03.2010 00:03:55
> Lainaus: Khilzzu (19.02.10 16:31)
> Okei no toivottavasti selviydyin säikähdyksellä! Voisin kohta kokeilla uusiks et mitä tapahtuu

Juu tällästä samaa vikaa ilmenny parina viime viikkona, ilmeisesti ihan koko Liven laajuinen ongelma.
Mulle Live aina välillä vikisee jostain luottokortin updateemisesta kun on noita vikoja tullut. :S

Kai se sitten korjaantuu..

killer wizzard
  • Pelaaja
  • Gamertag:killer wizzard
Kirjoitettu 03.03.2010 13:38:57
OKEI OLISI KIVA JOS SAISIN VASTAUKSEN TÄHÄN MULLA ON PIENI ONGELMA KUN MUN BOXI EI NÄYTÄ ETTÄ KIRJAUDUN SISÄÄN TAI ETTÄ SAAN VIESTIN ELI SIITÄ EI TULE ILMOITUSTA RUUDULLE JOS JOKU NYT YMMÄRSI MITÄ TARKOITAN

PS. OLISI KIVA JOS JOKU TIETÄISI JA LAITTAISI MINULLE YKSITYIS VIESTIN TÄÄLLÄ LG:sSÄ

TERV. WISSU

Paalikko
  • Pelaaja
  • Gamertag:Paalikko v2
Kirjoitettu 04.03.2010 23:49:25
Ei tarvitse olla caps lock päällä.

Niin. Sellasta kyselisin että mikä se on se numero mistä voi kysellä kun olen saanut liveen 2 viikon bännit ja en tiedä miksi. Olis kiva soitella huomenna tonne mikkisoftalle. Xbox.comissa lukee vaan että on mitätöity vai lähetetäänkö tosta jotkut tarkat tiedot johonkin koska kun kävin Windows Livessä niin se selittää että mulla ei oo vielä sitä sähköpostin saapumis osiota tai jtn. En oo paljon käyny siellä,

Tried
  • Pelaaja
  • Gamertag:tomuloco
Kirjoitettu 05.03.2010 13:46:30
Itellä tällanen ongelma: 360 rikki, takuuhuoltoaika loppunut. Minne ton ensimmäisen erän wanhan lootan lähettäis korjaukseen? Paljon se maksaa? Ostaisko mieluummin vaan uuden?
Last edited at 05.03.2010 13:46:52 by Tried

PHombre
  • Pelaaja
  • Ryhmä: Ylläpitäjä
  • Gamertag:iDaveHesterYUUP
Kirjoitettu 05.03.2010 13:53:13
> Lainaus: Tried (05.03.10 13:46)
> Itellä tällanen ongelma: 360 rikki, takuuhuoltoaika loppunut. Minne ton ensimmäisen erän wanhan lootan lähettäis korjaukseen? Paljon se maksaa? Ostaisko mieluummin vaan uuden?

Kyllä kannattaa mieluummin laittaa uutta konsolia. Vanhan XO:n korjaaminen ei ole järkevää ja se on kallista. Hinta määräytyy vian mukaan ja se tulee olemaan 70-150€ väliltä, josta et ennen tiedä kuin on huollosta tullut. Uudessa konsolissa parempia/laadukkaampia/luotettavampia osia. Käy myöskin viileämpänä eikä pidä niin kovaa ääntä kuin vanhat mallit Premium ja Core. Vanhassa mallissa ei myöskään ole HDMI-liitäntää.

Xbox 360 Elite Value hintaan 219,90 €.

Suosittelen harkitsemaan ainakin.

Yksi Suomen kovimmista chilipäistä.

Tried
  • Pelaaja
  • Gamertag:tomuloco
Kirjoitettu 05.03.2010 17:09:18
> Lainaus: PHombre (05.03.10 13:53)

Vaikuttaa siltä että uutta on hommattava. Kiitos infosta.

killer wizzard
  • Pelaaja
  • Gamertag:killer wizzard
Kirjoitettu 06.03.2010 11:20:45
> Lainaus: Paalikko (04.03.10 23:49)
> Ei tarvitse olla caps lock päällä.

onko se sinun ongelma jos mulla oli näppäimistö rikki onko se sulta pois ?

The Spuge
  • Pelaaja
  • Gamertag:The Spuge
Kirjoitettu 06.03.2010 11:48:58
> Lainaus: killer wizzard (06.03.10 11:20)
> > Lainaus: Paalikko (04.03.10 23:49)
> > Ei tarvitse olla caps lock päällä.
>
> onko se sinun ongelma jos mulla oli näppäimistö rikki onko se sulta pois ?

Nettietiketti on aina hyvä muistaa kun kirjoittelee internettiin. Kansainvälinen caps lock -päivä onkin sitten asia erikseen. :)

The real world is just a crappy game. (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Darien Fawks
  • Pelaaja
  • Gamertag:
Kirjoitettu 10.03.2010 00:59:10
No voi vittu sentään! Kuudes. Kuudes! KUUDES!

Kuudes Xbox 360 meni minulta juuri rikki. Jouluvalot vilkkuvat iloisesti. Mitenhän lie sen takuun kanssa. Hankin ensimmäisen boksini ikiajat sitten. Jossain neljännen ja viidennen korjauksen kieppeillä antoivat minun hakea uuden toosan kaupasta. Viimeisimmällä kerralla laite kesti vissiin jopa puolitoista vuotta, ehkä kaksikin. Mitä sanoo Mikkisofta takuusta nyt?

1 | ... | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131

Takaisin foorumin etusivulle  sivun alkuun  Livegamers etusivulle