Keskustelu / Xbox 360 ja hardware / Xbox 360 yleisesti

Xbox 360 - Vikakeskustelu

![]() | ![]() | 1 | ... | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 131 | ![]() | ![]() |
| Partajeesus VIP-käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (27.02.08) käyttäjä profiilit pystyy siirtämään muistikortin avulla. ------------------------------------ Jumala loi naisen koska kilju ei osaa kokata. |
| og playa Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (27.02.08) Pystyykö pelitallennukset siirtämään muistikortilla? |
| Hartsa Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (27.02.08) > Lainaus: og playa (27.02.08 23:45) > Pystyykö pelitallennukset siirtämään muistikortilla? Jep. |
| Ketkutes Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (28.02.08) > Lainaus: TradiFIN (26.02.08 14:05) > Ite soitin tänään asiakastukeen. Jos huollossa menee yli kuukausi, ostan PS3:n. Minkä ihmeen takia sitä ei voida huoltaa SUOMESSA? > > Silloin kun PsOne meni huoltoon, saimme toisen siksi aikaa tilalle. Pidän Xboxista enemmän kuin Pleikkarista, mutta olen kateellinen Sonyn laitteiden huollosta ja kestävyydestä. Koska ei kannata perustaa korjauspistettä Suomeen. Ja mitä vanhaan Xboxiin tulee, niin siinäpä vasta kestävä vehje olikin.. Nykyisen 360:n laatu verrattuna vanhaan möhkäleeseen on olematon. ------------------------------------ LG. GG. |
| Forza-Majuri Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (28.02.08) > Lainaus: Ketkutes (28.02.08 00:12) > > Lainaus: TradiFIN (26.02.08 14:05) > > Ite soitin tänään asiakastukeen. Jos huollossa menee yli kuukausi, ostan PS3:n. Minkä ihmeen takia sitä ei voida huoltaa SUOMESSA? > > > > Silloin kun PsOne meni huoltoon, saimme toisen siksi aikaa tilalle. Pidän Xboxista enemmän kuin Pleikkarista, mutta olen kateellinen Sonyn laitteiden huollosta ja kestävyydestä. > > Koska ei kannata perustaa korjauspistettä Suomeen. > > Ja mitä vanhaan Xboxiin tulee, niin siinäpä vasta kestävä vehje olikin.. > Nykyisen 360:n laatu verrattuna vanhaan möhkäleeseen on olematon. mä olen eri mieltä,mun vanha möhkäle hajosi alle kahdessa viikossa,ja kaiken huipuksi kun ei ollut vielä xbox tukea hoitamssa korjaukseia,gamelifen korjausta sain odottaa puoli vuotta.loppujen lopuksi aloin uhkailemaan kuluttaja-asiamiehellä niin sain käytetyn paskan tilalle ja pari ilamaispeliä jotka oli revitty uuden koneen paketista,eli kun ostaa uuden koneen niin siinä on pahvikotelossa pari ilmaispaskaa mukana. mieluummin odotan kuukauden tuen hoitamaa korjausta kuin annan sen jonkun epämääräisen puljun tehtäväksi. nykyisen 360:n laadusta olen samaa mieltä,keskeneräisenä markkinoille laitettu romu jne,kyllä te tiedätte.. ------------------------------------ Menkää itseenne, odotan teitä siellä. http://rennot.kristalli.org/news.php |
| Rekka Mies Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (28.02.08) > Lainaus: psilocybe777 (28.02.08 02:13) > > Lainaus: Ketkutes (28.02.08 00:12) > > > Lainaus: TradiFIN (26.02.08 14:05) > > > Ite soitin tänään asiakastukeen. Jos huollossa menee yli kuukausi, ostan PS3:n. Minkä ihmeen takia sitä ei voida huoltaa SUOMESSA? > > > > > > Silloin kun PsOne meni huoltoon, saimme toisen siksi aikaa tilalle. Pidän Xboxista enemmän kuin Pleikkarista, mutta olen kateellinen Sonyn laitteiden huollosta ja kestävyydestä. > > > > Koska ei kannata perustaa korjauspistettä Suomeen. > > > > Ja mitä vanhaan Xboxiin tulee, niin siinäpä vasta kestävä vehje olikin.. > > Nykyisen 360:n laatu verrattuna vanhaan möhkäleeseen on olematon. > mä olen eri mieltä,mun vanha möhkäle hajosi alle kahdessa viikossa,ja kaiken huipuksi kun ei ollut vielä xbox tukea hoitamssa korjaukseia,gamelifen korjausta sain odottaa puoli vuotta.loppujen lopuksi aloin uhkailemaan kuluttaja-asiamiehellä niin sain käytetyn paskan tilalle ja pari ilamaispeliä jotka oli revitty uuden koneen paketista,eli kun ostaa uuden koneen niin siinä on pahvikotelossa pari ilmaispaskaa mukana. > mieluummin odotan kuukauden tuen hoitamaa korjausta kuin annan sen jonkun epämääräisen puljun tehtäväksi. nykyisen 360:n laadusta olen samaa mieltä,keskeneräisenä markkinoille laitettu romu jne,kyllä te tiedätte.. Tottakai siellä oli pari virhe yksilöä ,mutta yleisesti erittäin kestävä laite. Iteltäni tippui rappusista alas ja toimi vieläkin mainiosti ja taisi kädä ilman pehmusteitakin postitus reissun aikoinaan :) Ja itse mielummin haluaisin tuollaisen "Sonyn huollon" Viimeisin muokkaaja: Rekka Mies (28.02.2008 09:35:32) ------------------------------------ ---------------------------- Äll Pee Ärrä ---------------------------- http://www.avari.fi/koff.html koff ja citymarket boikottiin ---------------------------- "Musta ku tulee kuitekii alkoholisti ja sä oot siel lyseoskii nii sä varmaa sit haluut elättää mut isona" Ei ole rajaa. Kuu ja tähdetkin. |
| TradiFIN Normaali käyttäjä | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (28.02.08) Juu kyllä se vanha boxi otti iskua hyvin. Muutaman kerran se on ollut mulla repussa ja oon heittänyt repun vauhdilla lattialle, kun ei koskaan muistanut että Xbox oli siellä. No, ei sille koskaan mitään käynyt. :D |
| banaanipotku VIP-käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (28.02.08) Eikö 360 tue reitittimiä vai osaisko joku neuvoa miten sais reitittimen kautta Lanin toimimaan esim. Halo 3:ssa. Pari kertaa eri taloissa kokeiltu ja molemmilla kerroilla lani ei ekaks toiminu kun piuhat meni reitittimen kautta mutta heti kun vedettiin pidemmillä johdoilla boxi suoraa kiinni modeemiin niin johan pelitti. Eli olisko jotain vinkkejä mikä täs mättää? ------------------------------------ 59.56 http://www.easports.com/media/play/video/14561165 |
| og playa Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (29.02.08) Pystyykö x0:n kovalevyn jotenkin poistamaan kaikki tiedot kätevästi, vai pitääkö se tehdä pala kerrallaan? |
| Forza-Majuri Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (29.02.08) > Lainaus: og playa (29.02.08 00:06) > Pystyykö x0:n kovalevyn jotenkin poistamaan kaikki tiedot kätevästi, vai pitääkö se tehdä pala kerrallaan? en mä ainakaan löytänyt muuta vaihtoehtoa kuin pala palalta tyhjennys. ------------------------------------ Menkää itseenne, odotan teitä siellä. http://rennot.kristalli.org/news.php |
| Tuoppii Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (29.02.08) Mul ei käynnisty boxi ollenkaan siinä vilkkuu vaan punaisia valoja et tietääkö joku miten vian voisi korjata? ------------------------------------ RvLt Gaming [RvLt] |
| OFFIS VIP-käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (29.02.08) > Lainaus: Tuoppi156 (29.02.08 07:42) > Mul ei käynnisty boxi ollenkaan siinä vilkkuu vaan punaisia valoja et tietääkö joku miten vian voisi korjata? Kuinka monta valoa, ja mitkä niistä? Jos kaikki 4 niin laita videopiuhat kunnolla kiinni, jos kolme niin boksi huoltoon. |
| Fosse82 Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (29.02.08) > Lainaus: og playa (29.02.08 00:06) > Pystyykö x0:n kovalevyn jotenkin poistamaan kaikki tiedot kätevästi, vai pitääkö se tehdä pala kerrallaan? System-välilehti--->Memory. Siinä pitäis näkyä kovalevy. Paina Y. Sitten tulee vaihtoehdot Format ja Rename. ------------------------------------ Im not an artist Im a work of art |
| RockinDaBoy Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (29.02.08) Kellään tietoa vaihtaako ne siellä Saksassa toiseen boksiin ainoastaan, kun näkevät sen todella tarpeelliseksi sillä olisin lähettämässä pikkuvian takia boksiani sinne enkä todellakaan halua mitään RROD-boksia sieltä takaisin. Kiitos jo etukäteen. ------------------------------------ [23:57] (Darling) Rock, et oo tarpeeksi nörtti tänne. |
| Forza-Majuri Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (01.03.08) > Lainaus: RockinDaBoy (29.02.08 22:48) > Kellään tietoa vaihtaako ne siellä Saksassa toiseen boksiin ainoastaan, kun näkevät sen todella tarpeelliseksi sillä olisin lähettämässä pikkuvian takia boksiani sinne enkä todellakaan halua mitään RROD-boksia sieltä takaisin. > > Kiitos jo etukäteen. taitaa olla tuurista kiinni,jos olet tätä palstaa selaillut niin täällä on kavereita,jotka ovat käyttäneet boxiaan saksan huollossa jopa kahdeksan kertaa ja aina on tullut sama paska tai käytetty romu tilalle.toisaalta taas yksi kaveri sai kolmannen huollon jälkeen ihan uuden boxin.tämä tukee "säkäteoriaani".mikä pikkuvika sulla on? ------------------------------------ Menkää itseenne, odotan teitä siellä. http://rennot.kristalli.org/news.php |
| Tuoppii Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (01.03.08) Mulla vilkkui boxissa kolme punaista valoa eikä se käynnistyny ollenkaan joten se lähtee maanantaina huoltoon ja siinä menee 25 päivää ainakin niin sähköpostiviestissä sanottiin. Mutta ne päivät tarkottaa työpäiviä eli MA-PE. ------------------------------------ RvLt Gaming [RvLt] |
| Mannekiini72 Moderaattori ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (01.03.08) > Lainaus: psilocybe777 (01.03.08 03:19) > > Lainaus: RockinDaBoy (29.02.08 22:48) > > Kellään tietoa vaihtaako ne siellä Saksassa toiseen boksiin ainoastaan, kun näkevät sen todella tarpeelliseksi sillä olisin lähettämässä pikkuvian takia boksiani sinne enkä todellakaan halua mitään RROD-boksia sieltä takaisin. > > > > Kiitos jo etukäteen. > taitaa olla tuurista kiinni,jos olet tätä palstaa selaillut niin täällä on kavereita,jotka ovat käyttäneet boxiaan saksan huollossa jopa kahdeksan kertaa ja aina on tullut sama paska tai käytetty romu tilalle.toisaalta taas yksi kaveri sai kolmannen huollon jälkeen ihan uuden boxin.tämä tukee "säkäteoriaani".mikä pikkuvika sulla on? Minä sain toisella huoltokerralla jo uuden boksin tilalle. Nyt epäilen että sama vanha romu tulee takaisin uudella levyasemalla. Mutta sormet ristissä odotellaan josko kävisi tuuri. ------------------------------------ ...Tappaa talossa ja puutarhassa... |
| rockabillyman Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (01.03.08) > Lainaus: Tuoppi156 (01.03.08 09:08) > Mulla vilkkui boxissa kolme punaista valoa eikä se käynnistyny ollenkaan joten se lähtee maanantaina huoltoon ja siinä menee 25 päivää ainakin niin sähköpostiviestissä sanottiin. Mutta ne päivät tarkottaa työpäiviä eli MA-PE. Mullekkin sanottiin että menee joku kolmisen viikkoa että tulee takaisin, mutta sainkin sitten boxin jo vajaassa parissa viikossa takaisin. |
| Konemestari Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (02.03.08) > Lainaus: Tuoppi156 (01.03.08 09:08) > Mulla vilkkui boxissa kolme punaista valoa eikä se käynnistyny ollenkaan joten se lähtee maanantaina huoltoon ja siinä menee 25 päivää ainakin niin sähköpostiviestissä sanottiin. Mutta ne päivät tarkottaa työpäiviä eli MA-PE. Olkoon voima kanssasi.. ! Kaksi vuotta olen odottanut että koska tämä tapahtuu minun kohdalleni.. JA TÄNÄ AAMUNA nuo kolme punaista valoa syttyivät! Prkle!! Tuli juuri modattuakin tuo boxi että ei oo takuukaan voimassa.. No ostin jo uuden Huuto.Netistä ja nyt vaan odottelemaan, että paketti saapuu. No en olis varmaan muutenkaan jaksanut odotella kuukautta.. ------------------------------------ Toinen XBOX 360 menossa.. |
| Konemestari Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (02.03.08) > Lainaus: Rekka Mies (10.07.07 14:45) > > Lainaus: Mannekiini72 (10.07.07 13:56) > > Minä pääsin eilen peliin jälleen mukaan, lauantaina jo boxini sain takaisin mutta kun laitoin boxin telkkariin ja piuhat kiinni niin tykitti heti kolmea punaista valoa. Noh, sinä päivänä ärräpäät lenteli eikä kellään tielleni osuvalla ollut kivaa... Myöhemmin otin päävirta piuhan pois ja annoin boxin olla seuraavat kaksi päivää(Olin aikeissa vaihtaa sen maanantaina). Sitten juuri kun olin lähdössä vaihtoretkelle kokeilin vielä laittaa konsolin päälle ja kuinkas sattuikaan se toimi! > > > > Ps. En tiedä olenko nähnyt unta vai mitä mutta muistelisin että joku puhui joskus sellaista että käärii boxin pyyhkeeseen kolmen punaisen valon jälkeen tms. Kertoisiko joku siitä tarkemmin jos semmoista juttua edes on... > > Juu elikkäs laita XO:si päälle 15 minuutiksi pyyhkeitten sisään. Itselläni on kestänyt boxi jo pari kuukautta... No niin. Eli olen nyt netissä seikkaillut ja löysin ohjeet mitä tehdä jos tämä vikakoodi esiintyy (0102). Ja toden totta löysin tämän pyyheohjeen ja se todella auttoi. En vielä ehtinyt pelaamaan, mutta boxi käynnistyi normaalisti ilman punaisia valoja. Saas nähdä miten kauan kestää.Voin vaikka laittaa koodia taas kun punavalot syttyy.. Käärisin boxin kahteen pyyhkeeseen ja annoin olla tasan 15 min xboxin päällä pyyhkeitten sisässä ja 10 min jäähdyttelyn jälkeen laitoin käyntiin ja hyvin toimii. ------------------------------------ Toinen XBOX 360 menossa.. |
| Tero661 Normaali käyttäjä | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (02.03.08) Odottelen tässä konetta takasinpäin juuri ja aikaa kulunut about 16päivää. Tällähetkellä viimenen tieto on että se on LANGENHAGEN, DE TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / LÄHETYS JÄTETTY HUOLINTAAN. Eli voin varmasti jo olettaa, että kone on tulossa takasin... Tietoa kuinkahan kauan tosta menee viä, että kone pääsisi vihdoin kotio? :=) Meinaa se on tuossa jo 6 päivää.... Vai pitäisikö mun huolestua? |
| Tyly Mafiooso Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (02.03.08) > Lainaus: Tero661 (02.03.08 20:44) > Odottelen tässä konetta takasinpäin juuri ja aikaa kulunut about 16päivää. > Tällähetkellä viimenen tieto on että se on LANGENHAGEN, > DE TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / LÄHETYS JÄTETTY HUOLINTAAN. > > Eli voin varmasti jo olettaa, että kone on tulossa takasin... Tietoa kuinkahan kauan tosta menee viä, että kone pääsisi vihdoin kotio? :=) Meinaa se on tuossa jo 6 päivää.... Vai pitäisikö mun huolestua? Muistathan että paluumatkalle on oma seurantakoodi joka muistaakseni selviää joko UPS:n asiakaspalvelusta tai sitten Microsoftin asiakaspalvelusta. ------------------------------------ Suomineito on huora, kuten moni lapsensa. Kiitos isä EU ja äiti hallitus siellä nyrkin ja kassan välissä. |
| Finski fani VIP-käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (04.03.08) No, kaverillani hajosi juuri boksi niin, että kuuluu vain ääni, mutta kuvaa ei näy. Hän sitten pyysi lainaksi minun kaapeleitani, että jos se vika olisi niissä hänen kaapeleissaan ja minun kaapelini toimisivat. Tämä ei kuitenkaan auttanut ja hän toi kaapelin takaisin minulle. Yrittäessäni käynnistää omaa bokisani ei minullaakaan enää näkynyt kuvaa, vain ääni kuului. Jos jollain olisi ratkaisu tai neuvoja miten saisin kuvan näkymään olisin kovin kiitollinen. Edes tieto mikä tämän aiheutti olisi erittäin hyödyllinen tukeen soittaessa. ~Kiitos~ ------------------------------------ Oli aika vaihtaa allekirjoitus, mutten keksinyt mitään viisasta tai hauskaa sanottavaa... =( |
| RedJimi Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (04.03.08) > Lainaus: Finski fani (04.03.08 12:57) > Jos jollain olisi ratkaisu tai neuvoja miten saisin kuvan näkymään olisin kovin kiitollinen. Edes tieto mikä tämän aiheutti olisi erittäin hyödyllinen tukeen soittaessa. Tulee kolme ehdotusta suorilta mieleen: 1. Sun kaapelis toimii, mutta "kaveri" antoi sulle takaisin oman rikkinäisensä. 2. Kaverin tv polttaa maagisesti kuvakaapeleita päreiks. 3. Tarkista kaikki kytkennät ja katso että kaapelin vipu on oikeassa asennossa. Joskus kaapeleita irroitellessa hdtv-kytkin saattaa mennä väärään reunaan tai jäädä puoliväliin. Tosin tämän ei pitäisi haitata kuvan ilmestymistä. ------------------------------------ Jo kiinalaiset tunsivat ownaamisen taidon :) "What the ancients called a clever fighter is one who not only wins, but excels in winning with ease." (Sun Tzu, Art of war, IV:11) |
| Ewiq VIP-käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (04.03.08) > Lainaus: Finski fani (04.03.08 12:57) > No, kaverillani hajosi juuri boksi niin, että kuuluu vain ääni, mutta kuvaa ei näy. Hän sitten pyysi lainaksi minun kaapeleitani, että jos se vika olisi niissä hänen kaapeleissaan ja minun kaapelini toimisivat. Tämä ei kuitenkaan auttanut ja hän toi kaapelin takaisin minulle. Yrittäessäni käynnistää omaa bokisani ei minullaakaan enää näkynyt kuvaa, vain ääni kuului. > > Jos jollain olisi ratkaisu tai neuvoja miten saisin kuvan näkymään olisin kovin kiitollinen. Edes tieto mikä tämän aiheutti olisi erittäin hyödyllinen tukeen soittaessa. > > ~Kiitos~ Näytönohjain paskana. Itselläni on käynyt samoin. Kolmella eri piuhalla ja kahdella näyttölaitteella kokeilin - ääni kuului, kuvaa ei näkynyt - huoltoon - jos takuuta jäljellä. ------------------------------------ "Automaattinen snipa!AMpuu 2 kutia putkeen lataamatta hei kuvitelkaa!" Ydinjoukko.com - Say NO to Pertti97 |
| Konemestari Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (04.03.08) > No niin. Eli olen nyt netissä seikkaillut ja löysin ohjeet mitä tehdä jos tämä vikakoodi esiintyy (0102). Ja toden totta löysin tämän pyyheohjeen ja se todella auttoi. En vielä ehtinyt pelaamaan, mutta boxi käynnistyi normaalisti ilman punaisia valoja. Saas nähdä miten kauan kestää.Voin vaikka laittaa koodia taas kun punavalot syttyy.. > > Käärisin boxin kahteen pyyhkeeseen ja annoin olla tasan 15 min xboxin päällä pyyhkeitten sisässä ja 10 min jäähdyttelyn jälkeen laitoin käyntiin ja hyvin toimii. Itseäni lainaten.... No ei se pelkästään näin kestänyt. Muutaman minuutin pelaamisen jälkeen kuva jämähti paikoilleen sahalaitaisena, mutta punaiset valot ei enään syttyneet. Purin koko boxin osiin, jähdytys siilet irti ja vanhat lämpöpastat pois ja hopeapastaa tilalle sitten boxi kokoon. Nyt olen pelaillut monta tuntia ja toimii. PAITSI, että tuulettimet huutaa täysiä jostain syystä. Olisiko kellään ehdotuksia tälle? Kun ei ole enää boxissa takuuta niin voin tehdä tällaisia empiirisiä kokeita. Ja ihan sama jos menee hajalle; haen kaupasta uuden. Uusi arcade- malli kaupasta ja tän vanhan kovo ja muut kiinni siihen niin eikö pitäisi pelata ihan samalla tavalla? ------------------------------------ Toinen XBOX 360 menossa.. |
| Tuoppii Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (05.03.08) Puhdista kaikki tuulettimet niihin on varmaan kertyny pölyä. ------------------------------------ RvLt Gaming [RvLt] |
| djm FIN Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (05.03.08) > Lainaus: Konemestari (04.03.08 19:45) > Uusi arcade- malli kaupasta ja tän vanhan kovo ja muut kiinni siihen niin eikö pitäisi pelata ihan samalla tavalla? Juu pelaa ihan samalla tavalla. ------------------------------------ ~ Reign of Terror [RoT] ~ |
| Masamus Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (05.03.08) Juuh, mitä tässä lueskellut niin on se ihme hommaa jos osa lähettää paskana olevan premiumin ja onkin tullut IHAN UUS ELITE takaisin tms. Aika hullultahan tuo kuulostaa, voisi soittaa tukeen ja vaatia sitä itsellekin jos kaverikin sai sellaisen? jotenkin tämä ei mene minulle jakeluun. Itselläni hajosi tuossa uudenvuoden tienoilla. Emolevy paskana ja levy-kelkka paskana. No Saksaan meni, oli n. 3 viikkoa pois ja tuli ehjänä takaisin ja oli tämä uusi kelkka asennettu, minkä merkkinen se nyt onkaan (Benq kenties tjsp). Niin mistäs täällä kukaan tietää, vaikka sinne samojen kuorien sisään ois tungettu muutakin uutta kamaa, vaikka kuoret olisivatkin käyttäjän vanhan boxin. Näin siis itse ajattelen. Jotenkin tuo vain kuulostaa oudolta, että osan porukan boxeja alettais korjailla ja osalle lähetettäisiin uusi. Eiköhän se kuitenkin niin mene, että kaikkiihin niihin boxeihin on varmaan ihan v***sti niitä varaosia ja tuskin kenenkään boxi voi mennä niin solmuun, ettei sitä varaosilla saisi kuntoon, vaan pitäisi lähettää kokonaan uusi boxi, joka sekin on todn. koottu "samoista varaosista". (Voi jeesus mitä lauseita, mutten jaksa nyt kielioppia korjailla :D) Niin sellainen vielä, että onko muut huomanneet tossa Benqin asemassa kuuluvan sellainen "mekaaninen/robottimainen" käynnistysääni päälle laitettaessa. Vähän kuin robocop liikuttais kättään :D ..toisin sanoen ääni on vaikea kuvailla, mutta siis entisestä asemasta ei kuulunut vastaavaa. Ei sillä että entinen meni paskaksi ja oli muutenkin kovaäänisempi, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen :D Viimeisin muokkaaja: Masamus (05.03.2008 09:54:23) |
| Finski fani VIP-käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (05.03.08) > Lainaus: Finski fani (04.03.08 12:57) > No, kaverillani hajosi juuri boksi niin, että kuuluu vain ääni, mutta kuvaa ei näy. Hän sitten pyysi lainaksi minun kaapeleitani, että jos se vika olisi niissä hänen kaapeleissaan ja minun kaapelini toimisivat. Tämä ei kuitenkaan auttanut ja hän toi kaapelin takaisin minulle. Yrittäessäni käynnistää omaa bokisani ei minullaakaan enää näkynyt kuvaa, vain ääni kuului. > > Jos jollain olisi ratkaisu tai neuvoja miten saisin kuvan näkymään olisin kovin kiitollinen. Edes tieto mikä tämän aiheutti olisi erittäin hyödyllinen tukeen soittaessa. > > ~Kiitos~ Kiitos kyseiseen ongelmaan vastanneille. Sainkin itse sen toimimaan, en kylläkään tiedä miten. Irrottelin johtoja ja yritin kaiken näköistä, kunnes se yht'äkkiä alkoikin toiminaan. En kyllä ymmärrä mikä siinä oli vikana. Toivottavasti tämä ei ole väliaikaista, sillä Vegas 2 on jo ihan nurkan takana! ^_^ ------------------------------------ Oli aika vaihtaa allekirjoitus, mutten keksinyt mitään viisasta tai hauskaa sanottavaa... =( |
| Mikeys Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (06.03.08) Lähetin xbox 360 sakasaan ja sain seuranta numeron. Mihin täytyy seuranta numero kirjoittaa/kertoa? |
| Stroh74 Moderaattori (Xbox) ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (06.03.08) > Lainaus: Mikeys (06.03.08 18:04) > Lähetin xbox 360 sakasaan ja sain seuranta numeron. > Mihin täytyy seuranta numero kirjoittaa/kertoa? Eiköhän se jonnekkin tänne kirjoiteta jos UPS tuon kuljetuksen hoitaa. ------------------------------------ vanhaan karjalaan jäi flipperiinkin boonukset. |
| Jussi Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (08.03.08) No niin, mulle tuli rinkulat tänään sitten. :( Yli vuoden kesti tämä toinen (ekan kerran kävi Saksassa runsaat kolme kk oston jälkeen, viime helmikuussa). Toivottavasti nytkin tulee uusi boxi takaisin. ------------------------------------ "Kuka on David Hasselhoff?" - Spionchick |
| Forza-Majuri Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) > Lainaus: Mikeys (06.03.08 18:04) > Lähetin xbox 360 sakasaan ja sain seuranta numeron. > Mihin täytyy seuranta numero kirjoittaa/kertoa? mun ei tarvinnut mitään seurantanumeroita seurailla,soittelin viikon välein UPSiin että onko boxi jo tullut ja yhtenä päivänä UPS soitti että "oletko parin tunnin kuluttua kotona,tuodaan sun boxisi jos olet". vai nopeutuuko boxin takaisin saaminen jonkun seurantanumeron avulla? ajattelin vaan tulevaisuuden varalle,täällä kun on kavereilla boxit tiltanneet pahimmillaan kahdeksan kertaa niin kai toi munkin boxi vielä kerran tilttaa. *koputtaa puuta* ------------------------------------ Menkää itseenne, odotan teitä siellä. http://rennot.kristalli.org/news.php |
| Piukkelis Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) > Lainaus: psilocybe777 (09.03.08 03:04) > mun ei tarvinnut mitään seurantanumeroita seurailla,soittelin viikon välein UPSiin että onko boxi jo tullut ja yhtenä päivänä UPS soitti että "oletko parin tunnin kuluttua kotona,tuodaan sun boxisi jos olet". > vai nopeutuuko boxin takaisin saaminen jonkun seurantanumeron avulla? > ajattelin vaan tulevaisuuden varalle,täällä kun on kavereilla boxit tiltanneet pahimmillaan kahdeksan kertaa niin kai toi munkin boxi vielä kerran tilttaa. *koputtaa puuta* Omasta mielestäni ainakin nopeampaa puuhaa katsoa seurantanumeron kautta, että missä boxi menee kuin, että soittelisi UPSiin. Itse ainakin olen katsonut boxini kulkua seurantanumeron avulla. Niin ja tänne voit laittaa sen numeron. EDIT: Ohhoh, näköjään joku oli jo laittanut tuon. Viimeisin muokkaaja: Piukkelis (09.03.2008 03:15:56) ------------------------------------ -Hähää Piuke, sä kuolet kohta. -Ai niinkö? *Pam* -Voi vittu!! |
| ZaLkkuneN Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) Mun boxi ei suostu lukemaan levyjä. Ennen se toimi kun pari kertaa rämppäs, mutta nyt kokeilin 5 eri levyä ja rämppäsin niitä vaikka kuinka kauan eikä toiminu. Onko se nyt boxille ulkomaan matka? :( ------------------------------------ Halo3sen koriste seinät VIT*UUN! Naattejakaa ei voi enää heittää skillillä ku ne pomppii randomilla omaan naamaan. |
| Tuoppii Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) lähetä vaan saksaan sinne ne muutkin joutuu lähettään jatkuvasti kun boxit ei kestä ------------------------------------ RvLt Gaming [RvLt] |
| lacertoe Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) Mulla hajosi ohjaimesta LB-nappula. Saisikohan tuolta MS:lta uuden ohjaimen, vai joutuuko kipaisemaan Anttilaan ostamaan kapulan? ------------------------------------ Out of Reality [oR] "Tuntu niinku tiikeri olis raapassu" |
| Piukkelis Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) > Lainaus: Faitteri (09.03.08 16:49) > Mulla hajosi ohjaimesta LB-nappula. Saisikohan tuolta MS:lta uuden ohjaimen, vai joutuuko kipaisemaan Anttilaan ostamaan kapulan? Käsittääkseni he lähettävät uuden ohjaimen jos vain soitat sinne. ------------------------------------ -Hähää Piuke, sä kuolet kohta. -Ai niinkö? *Pam* -Voi vittu!! |
| lacertoe Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) > Lainaus: Piukkelis (09.03.08 17:06) > > Lainaus: Faitteri (09.03.08 16:49) > > Mulla hajosi ohjaimesta LB-nappula. Saisikohan tuolta MS:lta uuden ohjaimen, vai joutuuko kipaisemaan Anttilaan ostamaan kapulan? > > Käsittääkseni he lähettävät uuden ohjaimen jos vain soitat sinne. Ohhoh! Eikö tarvitse edes selitellä miten kaikki tapahtui? ------------------------------------ Out of Reality [oR] "Tuntu niinku tiikeri olis raapassu" |
| Jesse91 Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) > Ohhoh! Eikö tarvitse edes selitellä miten kaikki tapahtui? Taitavat ne kysyä, että miten se meni rikki Viimeisin muokkaaja: Jesse91 (09.03.2008 17:10:58) |
| lacertoe Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) > Lainaus: Jesse91 (09.03.08 17:10) > > Ohhoh! Eikö tarvitse edes selitellä miten kaikki tapahtui? > > Taitavat ne kysyä miten se meni rikki Kannattaakohan sanoa, miten asia oikeasti on? Vai sitten silleen, että: "Painoin ilmeisesti pelatessani hieman liian rajusti, jolloin kuului naks, ja ohjaimen nappula ei pelannut enää ollenkaan."? ------------------------------------ Out of Reality [oR] "Tuntu niinku tiikeri olis raapassu" |
| Partajeesus VIP-käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) no tottakai kusetat ja sanot että ihan normaalisti pelasit ja se vaan lakkas toimimasta eikä ohjainta ole heitelty tai muutenkaan kohdeltu kaltoin. ------------------------------------ Jumala loi naisen koska kilju ei osaa kokata. |
| lacertoe Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) > Lainaus: PELLEfin (09.03.08 17:18) > no tottakai kusetat ja sanot että ihan normaalisti pelasit ja se vaan lakkas toimimasta eikä ohjainta ole heitelty tai muutenkaan kohdeltu kaltoin. Se putos. :/ ------------------------------------ Out of Reality [oR] "Tuntu niinku tiikeri olis raapassu" |
| Mannekiini72 Moderaattori ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) > Lainaus: ZaLkkuneN (09.03.08 13:19) > Mun boxi ei suostu lukemaan levyjä. Ennen se toimi kun pari kertaa rämppäs, mutta nyt kokeilin 5 eri levyä ja rämppäsin niitä vaikka kuinka kauan eikä toiminu. Onko se nyt boxille ulkomaan :( Aika pitkälti kyllä. Tukeen vaan soittoa. :) Voit toki hankkia tälläisen ja kokeilla josko alkaisi toimia. Ilmainen vaihtoehto on puhallella sinne asemaan. Viimeisin muokkaaja: Mannekiini72 (09.03.2008 17:26:08) ------------------------------------ ...Tappaa talossa ja puutarhassa... |
| Phoenix Hax X3 Normaali käyttäjä ![]() | Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) Mulla meni edellinen 360 laatikko kahdesti rikki. molempien syy oli dvd aseman hajoaminen. Siis asema oli tämä Lg:n versio. Koska ensimmäisellä kerralla takuu oli jo mennyt, korjautin sen eräässä liikkeessä, missä myyjä oli eilispäivän ammattilainen, koska ei löytänyt "hihnaa".. Ostin uuden aseman. Sekin siis hajosi.. Nyt on uusi boxi (käytössä ollut n. puoli vuotta) mutta tässäkin se lg:n asema. Toivotan kaikille lg aseman omistaville ilosta boxin hajoamisen odotusta! Viimeisin muokkaaja: Phoenix Hax X3 (09.03.2008 18:01:43) ------------------------------------ phoenix hax X3 |
| Dupel Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) > Lainaus: Phoenix Hax X3 (09.03.08 18:00) > Mulla meni edellinen 360 laatikko kahdesti rikki. molempien syy oli dvd aseman hajoaminen. Siis asema oli tämä Lg:n versio. Koska ensimmäisellä kerralla takuu oli jo mennyt, korjautin sen eräässä liikkeessä, missä myyjä oli eilispäivän ammattilainen, koska ei löytänyt "hihnaa".. Ostin uuden aseman. Sekin siis hajosi.. Nyt on uusi boxi (käytössä ollut n. puoli vuotta) mutta tässäkin se lg:n asema. Toivotan kaikille lg aseman omistaville ilosta boxin hajoamisen odotusta! Jep, itelläkin LG:n asema ollut jo kahdessa boxissa, siis toinen on nyt käytössä. Ensimmäinen levis red ringiin tosin. Joskus kyllä oikkuilee tää asema, ettei suostu lukemaan ennen uudelleen käynnistystä. :D Mut pelittää toistaseks, ja toivotaan ettei hajoile ihan heti. (Nyt pelittänyt jo miltei vuoden!) |
| Ketkutes Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) Mun boksi on toiminut jo kohta vuoden ongelmitta. Huhtikuussa tulee vuosi täyteen. Ainoastaan mikki on kerran hajonnut. Toisaalta nyt levyasema on muutaman kerran tehnyt niin, että ei ole suostunut menemään kiinni tai avautumaan. Mutta eipä se haittaa. Eikä ainakaan nyt ole tehnyt sitä uudelleen. ------------------------------------ LG. GG. |
| Maom Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) joo mulla tuli red ring of death just viime viikol ja eiku boxi huoltoo on menny kans pari mikkiä ------------------------------------ o o o /[] /[] /[] | || /| |
| Jussi Normaali käyttäjä ![]() | RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu (09.03.08) Mites teillä, joilla on rinkulat tulleet, oletteko pitäneet boxia pysty- vai vaaka-asennossa? Ekaa pidin vaaka-asennossa, rinkulat tuli runsaan kolmen kuukauden jälkeen. Tätä pidin pystyasennossa ja kesti yli vuoden. ------------------------------------ "Kuka on David Hasselhoff?" - Spionchick |
![]() | ![]() | 1 | ... | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 131 | ![]() | ![]() |