Keskustelu / Xbox 360 ja hardware / Xbox 360 yleisesti

Xbox 360 - Vikakeskustelu

![]() | ![]() | 1 | ... | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 131 | ![]() | ![]() |
RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu
bruno73![]() | |
| Kirjoitettu 28.03.2008 05:51:34 Täällä hajosi myös boxi eilen. Ei mikään peli suostu toimimaan, lukee vain Unplayable Disc taikka jotain sinnepäin. Ei taida olla mitään muuta tehtävissä kuin soitella tukeen ja lähettää Elite saksanreissulle. | |
ZaLkkuneN![]() | |
| Kirjoitettu 28.03.2008 12:42:10 HHAHAHA!!! repee perC :DD 5 kertaa joutu tonne tukeen soittamaan, sitten sain toimivan rahtikirjeen, kyllä on homma hanskassa tuolla(ja hanskat hukassa. HEHHEH) eli nyt meni 3 viikkoa että sain edes toimivan rahtikirjeen. Kauankohan mahtaa sitten mennä siinä boxissa ku se lähtee sinne saksaan, voisko 2kk olla aika lähellä? :o Mitähän korvauksia tuolta on mahollista vaatia? ei oikee tämmöne peli vetele, prkl. ANGST! | |
Skysoul![]() | |
| Kirjoitettu 28.03.2008 12:46:43 > Lainaus: ZaLkkuneN (28.03.08 12:42) > HHAHAHA!!! repee perC :DD 5 kertaa joutu tonne tukeen soittamaan, sitten sain toimivan rahtikirjeen, kyllä on homma hanskassa tuolla(ja hanskat hukassa. HEHHEH) eli nyt meni 3 viikkoa että sain edes toimivan rahtikirjeen. Kauankohan mahtaa sitten mennä siinä boxissa ku se lähtee sinne saksaan, voisko 2kk olla aika lähellä? :o Mitähän korvauksia tuolta on mahollista vaatia? ei oikee tämmöne peli vetele, prkl. > > ANGST! Korvauksina voit vaatia vaikka liveaikaa tai pelejä. Huudat vaan niille paljon ja uhkaat että hyppäät Sonyn kelkkaan niin kyllä ne jotain kivaa sulle lähettää. :P | |
mantis![]() | |
| Kirjoitettu 28.03.2008 14:46:21 joo vanhoja pelejä ne lähettelee aika auliisti ja noita live ja Mspointsit lipareita tulee kans | |
TradiFIN![]() | |
| Kirjoitettu 28.03.2008 15:29:33 Jos haluan sen seurantakoodin kun xboxini on tulossa takaisin, niin pitääkö mun soittaa sinne tukeen? E: Soitin ja sain seurantanumeron, maanantaina tulee rakas kotiin! :) Viimeisin muokkaaja: TradiFIN (28.03.2008 15:56:38) | |
livejani![]() | |
| Kirjoitettu 31.03.2008 15:14:39 Syksyllä ja talvella alko toi boxi sanoo jotain "E74" juttuu ku sen laitto päälle mut ei siit ollu mittään haittaa pisti vaan pois päältä ja takas päälle ja toimi taas ku uus, mut nytte perjantaina se rupes nettipeleissä lagaamaan iha hirveesti, eikä codin peluu oikeen sujunu. Lauantai meni samoissa merkeissä eikä tulu paljoo pelattuu, mut eilen se ei sitte enää lagannu vaan tilttas kesken pelin, joku 5 kertaa ainakin. Illemmalla se sitten taas suostus toimimaan ja pelasin sitte haloa jonku tunnin verran. Tänään aamul koitin taas et aukeiskos se mut ei taas se p****a tilttas. Äsken ku koitin avata sen joku 10 minuuttia sitten ni siihen etu paneeliin (siihen mistä näkee kuinka monta ohjainta on kytkettynä)tuli 3 punasta valoa eikä se suostu näyttää mitään kuvaa (se virta nappulan keskel oleva juttu on silti vihree). pliis joku kertokaa mulle mitä mä teen!!!! Viimeisin muokkaaja: livejani (31.03.2008 15:20:20) | |
asdas![]() | |
| Kirjoitettu 31.03.2008 15:17:17 > Lainaus: livejani (31.03.08 15:14) > Syksyllä ja talvella alko toi boxi sanoo jotain "E74" juttuu ku sen laitto päälle mut ei siit ollu mittään haittaa pisti vaan pois päältä ja takas päälle ja toimi taas ku uus, mut nytte perjantaina se rupes nettipeleissä lagaamaan iha hirveesti, eikä codin peluu oikeen sujunu. Lauantai meni samoissa merkeissä eikä tulu paljoo pelattuu, mut eilen se ei sitte enää lagannu vaan tilttas kesken pelin, joku 5 kertaa ainakin. Illemmalla se sitten taas suostus toimimaan ja pelasin sitte haloa jonku tunnin verran. Tänään aamul koitin taas et aukeiskos se mut ei taas se p****a tilttas. Äsken ku koitin avata sen joku 10 minuuttia sitten ni siihen etu paneeliin (siihen mistä näkee kuinka monta ohjainta on kytkettynä)tuli semmoset punaset jutut eikä se suostu näyttää mitään kuvaa (se virta nappulan keskel oleva juttu on silti vihree). pliis joku kertokaa mulle mitä mä teen!!!! Soita tukeen ja sano että boxi hajos niin lähettäävät sulle rahtikirjan ja sitten soitto UPS-tukeen ja sitten lähetätä boxin saksanmaalle ja saat sen jonkun kuukauden päästä takas. Try Hard, Fail Hard. | |
Forza-Majuri![]() | |
| Kirjoitettu 31.03.2008 16:25:18 pitäsiköhän jonkun ylläpitäjän tehdä tuonne "apua" tai "xbox 360-info" palstalle ohjeet,miten toimitaan kun boxi hajoaa.ajattelin vaan kun täällä kysellään samoja kysymyksiä päivästä toiseen. Viimeisin muokkaaja: Forza-Majuri (31.03.2008 16:26:26) | |
detonatorFIN![]() | |
| Kirjoitettu 31.03.2008 16:32:25 > Lainaus: psilocybe777 (31.03.08 16:25) > pitäsiköhän jonkun ylläpitäjän tehdä tuonne "apua" tai "xbox 360-info" palstalle ohjeet,miten toimitaan kun boxi hajoaa.ajattelin vaan kun täällä kysellään samoja kysymyksiä päivästä toiseen. Sellainen on jo. "May the Xbox Live be with you." | |
Forza-Majuri![]() | |
| Kirjoitettu 31.03.2008 17:07:08 > Lainaus: detonatorFIN (31.03.08 16:32) > > Lainaus: psilocybe777 (31.03.08 16:25) > > pitäsiköhän jonkun ylläpitäjän tehdä tuonne "apua" tai "xbox 360-info" palstalle ohjeet,miten toimitaan kun boxi hajoaa.ajattelin vaan kun täällä kysellään samoja kysymyksiä päivästä toiseen. > > > Sellainen on jo. niinpä näkyy olevan,pitäisiköhän tuohon otsikkoon lisätä linkki tonne,niin ei tarvitsisi ihmisten ihmetellä ja kysellä samoja kysymyksiä kun vastaukset löytyy infosta. | |
Qabo![]() | |
| Kirjoitettu 31.03.2008 23:26:19 > Soita tukeen ja sano että boxi hajos niin lähettäävät sulle rahtikirjan ja sitten soitto UPS-tukeen ja sitten lähetätä boxin saksanmaalle ja saat sen jonkun kuukauden päästä takas. Soitin tukeen sanoivat rahtikirjan tulevan postissa 5 päivän kuluessa. Mutta parinpäivän päästä soitosta oli jo lähetti ovella rahtikirja kädessään No ei muuta kuin boxi matkaan itse sain ups seurantanumeron. Ei siis tarvinnut odotella rahtikirjaa eikä soittaa ups-palvelun numeroon. Varmaan paikkakuntakohtainen tämä palvelun ero? Näin siis Keski-pohjanmaalla | |
banaanipotku![]() | |
| Kirjoitettu 31.03.2008 23:43:26 En ole nyt seurannut tätä keskustelua, mutta onko joltain jo hajonnut noita "uusia" boxeja? Eli siis näitä "falcon"-malleja tai mitä ne nyt on... Ite omistan tollasen Halo-boxin, eikös se ole jo tätä uudempaa mallia "jonka ei pitäsi mennä rikki"? | |
Kullervo82![]() | |
| Kirjoitettu 01.04.2008 07:31:12 > Lainaus: banaanipotku (31.03.08 23:43) > En ole nyt seurannut tätä keskustelua, mutta onko joltain jo hajonnut noita "uusia" boxeja? > > Eli siis näitä "falcon"-malleja tai mitä ne nyt on... > > Ite omistan tollasen Halo-boxin, eikös se ole jo tätä uudempaa mallia "jonka ei pitäsi mennä rikki"? Eikös se ole falcon tekniikkaa jos paketissa lukee virrankulutuksen olevan 175W. Itellä on julkasussa ostettu Elite ja siinä on muistaakseni 203W tai 205W eli ilmeisesti vanhaa tekniikkaa joka on muuten parhaillaan saksanreissulla. | |
Lasben![]() | |
| Kirjoitettu 01.04.2008 21:42:15 Mulla räjähti just kanssa tollanen 4kuukautta vanha elite. Olen aika tyytyväinen ! | |
Forza-Majuri![]() | |
| Kirjoitettu 01.04.2008 23:37:30 multa alkoi kaksi valoa vilkkua eilen,toinen kerta puolen vuoden sisään kun hajoaa,klaanistamme kahdella kaverilla on hajonnut normiboxi ja yhdellä falcon viikon sisään=4 boxia viikossa. moderaattorit huom:ehdottaisin äänestystä tyyliin "montako kertaa boxisi on hajonnut kahden vuoden sisään". olen varma ettei tuo 30 hajoamisprosentti pidä paikkaansa, täällähän laukeaa varmaan 5 boxia/pvä(siis täällä palstalla) | |
Kullervo82![]() | |
| Kirjoitettu 02.04.2008 07:35:29 Oon kytännyt joka päivä seurantanumerolla että missä boksi menee. 19.3. on palautettu lähettäjälle ja viimeinen tieto on rekisteröity 25.3. no soitin eilen UPS:lle ja ne sano että kun boksi on lähdössä saksasta niin seurantanumero vaihtuu uuteen jota ei tietenkään oltu mulle ilmoitettu ja käskivät soittaa mikkisoftan tukeen.Soitin sinne niin virumuija nimeltä Julia sano että boksi on korjattu/vaihdettu uuteen ja pitäisi olla mulla 3.4. sain toki sen uuden numeron jolla taas nään missä se menee. Josko sitä pääsis perjantaina pelaan Dark Sector:ia ainakin julkasupäivän mukaan. Viimeisin muokkaaja: Kullervo82 (02.04.2008 07:36:35) | |
Ahnu![]() | |
| Kirjoitettu 02.04.2008 09:34:43 En nyt tiedä kuuluuko tähän palstaan vai minne, mutta: Boxi meni hajalle ja ei korjaudu kotikonstein. Ostin alle vuosi sitten boxini gigantista. Kannattaako viedä gigantin pojille vai soittaa microsoftin tukeen? Semmoisia kokemuksia on gigantista, ettei sieltä saa minkäänlaisia myöhästymiskorvauksia, niin pihejä kun ovat. Onko kokemuksia? | |
asdas![]() | |
| Kirjoitettu 02.04.2008 11:47:45 > Lainaus: Ahnu (02.04.08 09:34) > En nyt tiedä kuuluuko tähän palstaan vai minne, mutta: > > Boxi meni hajalle ja ei korjaudu kotikonstein. Ostin alle vuosi sitten boxini gigantista. Kannattaako viedä gigantin pojille vai soittaa microsoftin tukeen? Semmoisia kokemuksia on gigantista, ettei sieltä saa minkäänlaisia myöhästymiskorvauksia, niin pihejä kun ovat. Onko kokemuksia? Tukeen soittaminen on varmaan helpointa, niin ei tarvitse gigantin kanssa sitten tapella boxista. Try Hard, Fail Hard. | |
Wiggo![]() | |
| Kirjoitettu 02.04.2008 15:06:44 itelläni lauantai-iltana vilkutti ensimmäisen kerran kolmea punasta valoa kahteen vuoteen ja olin jo ihan varma, että boksi ei enää kaynnistyisi. kuitenkin sunnuntai aamuna koitin käynnistää boksia jälleen, niin ihme ja kumma se käynnistyi ja toimi moitteettomasti ja on toiminut tähän päivään saakka. epäilen kuitenkin että pian alkavat olla tuon boksin päivät luetut ja sit ei auta muu kuin tarjota sille ukomaanreissu saksaan. Olen muuten jostakin kuullu että näillä laitteistovioilla olisi kolmen vuoden takuu. Onko tämä totta? | |
Kullervo82![]() | |
| Kirjoitettu 02.04.2008 15:44:04 > Lainaus: Wiggo (02.04.08 15:06)> itelläni lauantai-iltana vilkutti ensimmäisen kerran kolmea punasta valoa kahteen vuoteen ja olin jo ihan varma, että boksi ei enää kaynnistyisi. kuitenkin sunnuntai aamuna koitin käynnistää boksia jälleen, niin ihme ja kumma se käynnistyi ja toimi moitteettomasti ja on toiminut tähän päivään saakka. epäilen kuitenkin että pian alkavat olla tuon boksin päivät luetut ja sit ei auta muu kuin tarjota sille ukomaanreissu saksaan. > > Olen muuten jostakin kuullu että näillä laitteistovioilla olisi kolmen vuoden takuu. Onko tämä totta? Red ring of dead:lle takuu kolme vuotta. | |
Thirstofblood![]() | |
| Kirjoitettu 02.04.2008 19:13:41 ekan kolmen viikon aikana hajos eka mikki, ja sitten itse ohjain.. :) soitin vikapalveluun ja lupas 10 päivän sisäl uudet, tarvinnu ku sarjanumerot ladella... | |
Alzheimer![]() | |
| Kirjoitettu 02.04.2008 19:30:43 Mitenkäs kun käynnistin konsolia, niin vilkuttaa 3 punaista valoa, vasemmalta molempia ja oikealta alempaa valoa? Mistä on kyse? Onko huoltoon lähettäminen edessä? | |
ScorpioN![]() | |
| Kirjoitettu 02.04.2008 20:37:40 > Lainaus: Alzheimer (02.04.08 19:30) > Mitenkäs kun käynnistin konsolia, niin vilkuttaa 3 punaista valoa, vasemmalta molempia ja oikealta alempaa valoa? Mistä on kyse? Onko huoltoon lähettäminen edessä? Jep. Soittoa vaan aspaan. - Who needs a signature at my level? - | |
Forza-Majuri![]() | |
| Kirjoitettu 02.04.2008 22:04:53 > Lainaus: Ahnu (02.04.08 09:34) > En nyt tiedä kuuluuko tähän palstaan vai minne, mutta: > > Boxi meni hajalle ja ei korjaudu kotikonstein. Ostin alle vuosi sitten boxini gigantista. Kannattaako viedä gigantin pojille vai soittaa microsoftin tukeen? Semmoisia kokemuksia on gigantista, ettei sieltä saa minkäänlaisia myöhästymiskorvauksia, niin pihejä kun ovat. Onko kokemuksia? onks sulla 3 vuoden happy care vakuutus? jos on, niin antavat vastaavan laitteen tilalle,ja tolla vakuutuksella saat vaikka heittää boxin seinään niin kolmen vuoden vakuutus korvaa kaiken. itse ostin juuri 3 vuoden happy care vakuutuksella varustetun version. | |
Ahnu![]() | |
| Kirjoitettu 03.04.2008 08:29:28 > Lainaus: psilocybe777 (02.04.08 22:04) > > Lainaus: Ahnu (02.04.08 09:34) > > En nyt tiedä kuuluuko tähän palstaan vai minne, mutta: > > > > Boxi meni hajalle ja ei korjaudu kotikonstein. Ostin alle vuosi sitten boxini gigantista. Kannattaako viedä gigantin pojille vai soittaa microsoftin tukeen? Semmoisia kokemuksia on gigantista, ettei sieltä saa minkäänlaisia myöhästymiskorvauksia, niin pihejä kun ovat. Onko kokemuksia? > onks sulla 3 vuoden happy care vakuutus? jos on, niin antavat vastaavan laitteen tilalle,ja tolla vakuutuksella saat vaikka heittää boxin seinään niin kolmen vuoden vakuutus korvaa kaiken. > itse ostin juuri 3 vuoden happy care vakuutuksella varustetun version. Eipä valitettavasti ole ;( Pakkasin Boxin laatikkoon ja tänään aijon soittaa, että tulee hakemaan. Eikun odottamaan... | |
Jussi![]() | |
| Kirjoitettu 03.04.2008 16:35:21 Jaahas, UPS oli tänään jo koittanut tuoda mutta kun meikäläinen ei ole paikallisen lähetin työaikana kotona. Noh, huomenna saa jättää oven viereen eli varautukaa Livettäjät illalla Halossa tai Codissa armottomaan vittuiluun, Jusa74 is back! ;) "A fat woman walked into the shoe store today..." | |
roop-e![]() | |
| Kirjoitettu 03.04.2008 16:41:51 Jees, meikäläinenki sai laatikon takas pari tuntii sitte. Maistu aika makosalta ottaa blues-jokerit ja manu-roma matsit heti kärkeen. Ihan kiitettävästi pelas palvelu. Oli loota tasan 2 viikkoo retkellä ja DVD-asema ja emolevy vaihtu. Toivotaa että kestää GTA:n julkasuun ja vaikka pari viikkoo siitä eteenpäinki ;) Bonarina tuli 1kk liveaikaa messissä, joka taitaa kyl olla perusjuttu kaikkien huollossa käyneitten boksien kanssa. | |
OSKUtheSLAYER![]() | |
| Kirjoitettu 03.04.2008 21:19:27 kärähti just toi hiton virtalähde muuntaja mikä onkaan, mahtaako microsoft lähettää niitä ilmaseks takuu ajan ulkopuolellaki? Jos ei, tietääkö kukaan MISTÄ niitä voi ostaa, myykö microsoft, mitä maksaa? Oisko kellään täällä myydä? mielellään helsingissä niin voisin vaikka huomenna tulla hakemaan. | |
Kullervo82![]() | |
| Kirjoitettu 04.04.2008 07:10:28 Eilen se tapahtui,UPS:n lähetti toi paketin jossa oli ihka uusi Elite ja 1kk Gold jäsenyyttä.Huolto kesti 14.3.-3.4. nyt taas pelaileen.Saas nähä koska se taas lahoo,(''koputtaa puuta''). | |
Thirstofblood![]() | |
| Kirjoitettu 08.04.2008 01:06:39 Nytten sano sitten kuukauden wanha boxi ittensä irti myös, ensin mikki, sitten ohjain, ja nyt boxi... Ei jumalauta mitä naurettavaa paskaa.. Uus ohjain ja mikki on postissa tulossa.. Mut Xboxihan pitää lähettää huoltoon viikoiksi/kuukausiksi? Ja sit tulee varmaa samanlaisena takasi... Meni tossa muuten lähemmäs 3 tunnin Lost Odyssey mätöt hukkaan, ei savepointteja mailla eikä halmeilla... :) Kiitos Microsoft kun myytte paskaa laatikossa! <3 NIIN, ja juuri toissapäivänä loppui kuukauden ilmainen LIVE gold jäsenyys, ja tuli VISA:lla vuosi ostettua, sekin menee tällä välin kivasti hukkaan... HAHAHAHAHHA...................... GOGO XBOX:D (ei kyllä oikeasti naurata) Viimeisin muokkaaja: Thirstofblood (08.04.2008 01:08:23) | |
King Juuso![]() | |
| Kirjoitettu 08.04.2008 15:36:54 > Lainaus: Thirstofblood (08.04.08 01:06) > Nytten sano sitten kuukauden wanha boxi ittensä irti myös, ensin mikki, sitten ohjain, ja nyt boxi... Ei jumalauta mitä naurettavaa paskaa.. Uus ohjain ja mikki on postissa tulossa.. Mut Xboxihan pitää lähettää huoltoon viikoiksi/kuukausiksi? Ja sit tulee varmaa samanlaisena takasi... > > Meni tossa muuten lähemmäs 3 tunnin Lost Odyssey mätöt hukkaan, ei savepointteja mailla eikä halmeilla... :) > > Kiitos Microsoft kun myytte paskaa laatikossa! <3 > > NIIN, ja juuri toissapäivänä loppui kuukauden ilmainen LIVE gold jäsenyys, ja tuli VISA:lla vuosi ostettua, sekin menee tällä välin kivasti hukkaan... HAHAHAHAHHA...................... GOGO XBOX:D (ei kyllä oikeasti naurata) Saat menettämäs liveajan kyllä takaisin. Viimeisin muokkaaja: King Juuso (08.04.2008 15:37:21) | |
Forza-Majuri![]() | |
| Kirjoitettu 08.04.2008 17:54:26 > Lainaus: OSKUtheSLAYER (03.04.08 21:19) > kärähti just toi hiton virtalähde muuntaja mikä onkaan, mahtaako microsoft lähettää niitä ilmaseks takuu ajan ulkopuolellaki? Jos ei, tietääkö kukaan MISTÄ niitä voi ostaa, myykö microsoft, mitä maksaa? Oisko kellään täällä myydä? mielellään helsingissä niin voisin vaikka huomenna tulla hakemaan. käy kirjastossa lukaisemassa toiseksi uusin MB,siinä on että valmistajalla on takuuajan jälkeenkin virhevastuu tuotteesta.mulla lähti boxi ilmaiseen huoltoon vaikka takuu olikin mennyt umpeen,en kyllä sanonut mitään virhevastuusta jne,ei ne virolaispimatsut muutenkaan mitään tajua.ei ne kyllä kysyneetkään mitään,että jotain hyvääkin sentään niiden palvelussa.muuntaja asia selvinnee soittamalla tukeen,itselläni ei ole muuntaja tiltannut,joten en osaa asiassa neuvoa. | |
Ahnu![]() | |
| Kirjoitettu 14.04.2008 16:23:40 Noni nyt tuli sähköpostiviestiä Microsoftilta... Seitsemän työpäivän kuluessa pitäisi oma boxini tulla huollosta. Koko reissu kesti semmoiset 17 päivää | |
matsona![]() | |
| Kirjoitettu 14.04.2008 16:28:59 17.Pv?Kaverilla on kuule kestänyt nytten n.9Vk Toivottavasti MS lähettää pian sen kivelle niin päästään pelaan pian. | |
KarvaNoppa.![]() | |
| Kirjoitettu 14.04.2008 21:02:39 > Lainaus: matsona (14.04.08 16:28) > 17.Pv?Kaverilla on kuule kestänyt nytten n.9Vk Toivottavasti MS lähettää pian sen kivelle niin päästään pelaan pian. Ihan vain vittuillakseni: mulla korjaus kesti kaheksan päivää. | |
killer wizzard![]() | |
| Kirjoitettu 14.04.2008 21:17:17 vittu mulla tuli error code E74 av kaapeli testattu virtalähde testattu kovalevy testattu uusi boxi ostettu keskiviikkona ei kestänyt kuin 5min ku olin sen tossa takapihalla "huoltanut" pesäpallomailalla ei tarvinnut lähettää saksaan eikä tarvinnut odotella ups:n jätkiä ovelle. näin se homma etenee lol = läpsivä ongelma lapsi | |
killer wizzard![]() | |
| Kirjoitettu 14.04.2008 21:17:33 vittu mulla tuli error code E74 av kaapeli testattu virtalähde testattu kovalevy testattu uusi boxi ostettu keskiviikkona ei kestänyt kuin 5min ku olin sen tossa takapihalla "huoltanut" pesäpallomailalla ei tarvinnut lähettää saksaan eikä tarvinnut odotella ups:n jätkiä ovelle. näin se homma etenee lol = läpsivä ongelma lapsi | |
killer wizzard![]() | |
| Kirjoitettu 14.04.2008 21:17:33 vittu mulla tuli error code E74 av kaapeli testattu virtalähde testattu kovalevy testattu uusi boxi ostettu keskiviikkona ei kestänyt kuin 5min ku olin sen tossa takapihalla "huoltanut" pesäpallomailalla ei tarvinnut lähettää saksaan eikä tarvinnut odotella ups:n jätkiä ovelle. näin se homma etenee lol = läpsivä ongelma lapsi | |
killer wizzard![]() | |
| Kirjoitettu 14.04.2008 21:17:34 vittu mulla tuli error code E74 av kaapeli testattu virtalähde testattu kovalevy testattu uusi boxi ostettu keskiviikkona ei kestänyt kuin 5min ku olin sen tossa takapihalla "huoltanut" pesäpallomailalla ei tarvinnut lähettää saksaan eikä tarvinnut odotella ups:n jätkiä ovelle. näin se homma etenee lol = läpsivä ongelma lapsi | |
killer wizzard![]() | |
| Kirjoitettu 14.04.2008 21:17:58 vittu mulla tuli error code E74 av kaapeli testattu virtalähde testattu kovalevy testattu uusi boxi ostettu keskiviikkona ei kestänyt kuin 5min ku olin sen tossa takapihalla "huoltanut" pesäpallomailalla ei tarvinnut lähettää saksaan eikä tarvinnut odotella ups:n jätkiä ovelle. näin se homma etenee lol = läpsivä ongelma lapsi | |
Aveci![]() | |
| Kirjoitettu 14.04.2008 21:22:46 > Lainaus: killer wizzard (14.04.08 21:17) > vittu mulla tuli error Näyttää tulevan erroria vähän muuallakin kuin boksissa ;) | |
Thirstofblood![]() | |
| Kirjoitettu 15.04.2008 03:13:15 Oon nytten viikon venannut sitä rahti what_fucking_ever mailia saapuvaksi. Eipä oo näkyny. :E | |
Forza-Majuri![]() | |
| Kirjoitettu 15.04.2008 04:36:08 > Lainaus: Thirstofblood (15.04.08 03:13) > Oon nytten viikon venannut sitä rahti what_fucking_ever mailia saapuvaksi. Eipä oo näkyny. :E soita sinne uudestaan ja pommita niitä.mulle sanottiin että se rahtikirja tulee 4 tunnin kuluttua puhelinsoitosta. kummallakin huoltokerralla se on tullut samana tai seuraavana päivänä soitosta.riippuu siitä kuka virolaistampio siellä asiaa hoitaa.esim mun visan veloitusta ei voinut lakkauttaa kun julia tai anastassia vastasi,sitten kun ken vastasi niin veloituksen sai katkaistua. | |
Legitti![]() | |
| Kirjoitettu 15.04.2008 04:48:38 ite ostin boxin pari kk sen julkasun jälkeen.. IHAN VAAN VITTUILLAKSENI: Moitteetta on toiminut! http://legitti.com/ | |
Lasben![]() | |
| Kirjoitettu 15.04.2008 09:23:15 > Lainaus: UMPIVINTTI (02.04.08 22:04) > > Lainaus: Ahnu (02.04.08 09:34) > > En nyt tiedä kuuluuko tähän palstaan vai minne, mutta: > > > > Boxi meni hajalle ja ei korjaudu kotikonstein. Ostin alle vuosi sitten boxini gigantista. Kannattaako viedä gigantin pojille vai soittaa microsoftin tukeen? Semmoisia kokemuksia on gigantista, ettei sieltä saa minkäänlaisia myöhästymiskorvauksia, niin pihejä kun ovat. Onko kokemuksia? > onks sulla 3 vuoden happy care vakuutus? jos on, niin antavat vastaavan laitteen tilalle,ja tolla vakuutuksella saat vaikka heittää boxin seinään niin kolmen vuoden vakuutus korvaa kaiken. > itse ostin juuri 3 vuoden happy care vakuutuksella varustetun version. Ainoo vaa et eivät anna uutta boxii jos on laitevika ja valmistajan takuu korvaa sen. Niin se kaveri siellä gigantissa anto mullekki ymmärtää ku otin vakuutuksen et juujuu uuden boxin saat jos tulee vika. Ne sanoo et lähetä huoltoon mikkisoftan kautta et niin saat nopeiten uuden boxin. Totes vielä se naikkonen siellä asiakaspalvelussa, että jos sulla ois vaikka kahvit kaatunu siihen päälle ni oltais korvattu uusi laite.Seuraavan kerran kun mun boxi vilkuttelee punasii valoi ni kaadan kahvit sen päällee ja vien hymyillen giganttiin niin saa nopeammin uuden boxin tilalle. | |
killer wizzard![]() | |
| Kirjoitettu 15.04.2008 11:43:44 kele falcon sen olla pitää | |
Kaagelssi![]() | |
| Kirjoitettu 15.04.2008 16:19:40 En tiiä kuuluuko tänne mutta, aina kun aloitan jonku pelin niin se kysyy päivitystä ei se haittaa mutta tuntuu oudolta lähes joka kerta tulee päivitys. | |
haadcorrr![]() | |
| Kirjoitettu 16.04.2008 21:53:52 Voi elämän karut kävyt, nyt sitten kärvähti mun shitboxi, kolme kivaa vilkkuvaa valoa, nyt ahdistaa! prkl!, ei lähde toimimaan vaikka tekisi mitä. no huomenna kai sitten pitää sinne asiakastukeen soittaa. jep. :( ai niin on mulla yksi kysymyskin eli : kun oon lähdössä reissuun pariksi viikoksi toukokuussa, niin miten saa säädettyä tuon UPS:n (vai mikä onkaan), eli jos/kun boxi palaa saksasta, niin ei ne turhaan tulisi tuomaan sitä tiettynä ajankohtana, jolloin ei ole kotona??? niin muuten pitääkö se pahvilaatikko, johon boxin pakkaa hankkia itse, vai tuoko UPS kaiken tarvittavan ns. materiaalin??? Viimeisin muokkaaja: haadcorrr (16.04.2008 22:13:45) | |
matsona![]() | |
| Kirjoitettu 17.04.2008 14:59:39 Älä ole livessä niin ei tule päivitystä ;) No ei.Päivityksiähän tulee ku esterin perseestä.Ilman päivityksiä live ei luultavasti ''toimisi'' Edit:Kyllähän se pitäis laatikkoon laittaa... Pakkausta varten on tehty uutinenkin.En vaan muista linkkiä... Viimeisin muokkaaja: matsona (17.04.2008 15:01:36) | |
KAAPO![]() | |
| Kirjoitettu 17.04.2008 15:10:45 > Lainaus: matsona (17.04.08 14:59) > Älä ole livessä niin ei tule päivitystä ;) > > No ei.Päivityksiähän tulee ku esterin perseestä.Ilman päivityksiä live ei luultavasti ''toimisi'' > > Edit:Kyllähän se pitäis laatikkoon laittaa... > Pakkausta varten on tehty uutinenkin.En vaan muista linkkiä... Here... |
![]() | ![]() | 1 | ... | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 131 | ![]() | ![]() |