> Lainaus: KAAPO (17.04.08 15:10)
> > Lainaus: matsona (17.04.08 14:59)
> > Pakkausta varten on tehty uutinenkin.En vaan muista linkkiä...
> Here...
Tuo ohje kannattaa tosiaan tavata tarkkaan, niin säästyy monelta mutkalta. Taannoin oma boxini lähti myös Saksan matkalle, eikä silloin tarvinnut enää hankkia UPSilta tuota rahtikirjaa itse, vaan UPS-miehellä oli se valmiiksi täytettynä mukanaan, kun hakivat boxin pois. En tiedä, onko tämä uusi vakiintunut käytäntö, mutta kannattaa asiaa kysäistä sieltä asiakaspalvelusta.
Keskustelu / Xbox 360 ja hardware / Xbox 360 yleisesti

Xbox 360 - Vikakeskustelu

![]() | ![]() | 1 | ... | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 131 | ![]() | ![]() |
RE: Xbox 360 - Vikakeskustelu
Fieni![]() | |
| Kirjoitettu 17.04.2008 15:16:53 UuTeen nousuun - Unseen Teamaction | |
mahamies![]() | |
| Kirjoitettu 17.04.2008 16:02:58 > Lainaus: Quggo (25.03.08 11:52) > > Lainaus: mahamies (25.03.08 11:22) > > Ei vaan mulla punaisia ilmoita vaikka kuinka käynnistelen konetta. > > Ei muutakun soitat sinne huoltoon ja vaadit korjausta. Ne on itse myöntäny että niitten konsoleissa on pikkasen vikoja, niin ne on korjausvelvollisia koko sen konsolin loppuiän. Paskat ne ruvennut mitään tekemään tuon koneen kanssa koska ei kolmee valoa näy,tunnin jankkasin mut ei mitään alkoivat vaatimaan että osta lisää takuuta maksoi 110 euroa ja pitäis olla luotto kortti vitut maksan mitään. | |
Quggo![]() | |
| Kirjoitettu 17.04.2008 16:10:56 > Lainaus: mahamies (17.04.08 16:02) > > Lainaus: Quggo (25.03.08 11:52) > > > Lainaus: mahamies (25.03.08 11:22) > > > Ei vaan mulla punaisia ilmoita vaikka kuinka käynnistelen konetta. > > > > Ei muutakun soitat sinne huoltoon ja vaadit korjausta. Ne on itse myöntäny että niitten konsoleissa on pikkasen vikoja, niin ne on korjausvelvollisia koko sen konsolin loppuiän. > > Paskat ne ruvennut mitään tekemään tuon koneen kanssa koska ei kolmee valoa näy,tunnin jankkasin mut ei mitään alkoivat vaatimaan että osta lisää takuuta maksoi 110 euroa ja pitäis olla luotto kortti vitut maksan mitään. Olipas perseestä siellä kohtelu. Jos et vielä halua luovuttaa, niin kysäse kuluttaja-asiamieheltä mitä mieltä se on asiasta. Mun mielestä toi menee virhevastuun piiriin. Hallitse ignoroituja käyttäjiä. | |
AtteS![]() | |
| Kirjoitettu 17.04.2008 16:18:10 valmistusvirhe takuu on elinikäinen. Ja vaikka tuotteella on jokin takuu, on kuluttajalla oikeus vaatia korjauksia myöhemminkin, tuotteen elinkaareen tai odotettuun elinkaareen vedoten kohtuullisen ajan päästä tms...vaikea selittää. Esim. pesukoneiden 6kk takuut, eivät ole mitenkään päteviä kun pesukoneen oletettu elinkaari on about 5-10 vuotta...joten jos kone leviää vuoden sisällä ostosta mutta ns. takuu jo loppunu, voi vaatia korjausta koska yleinen odotus pesukoneen iästä on paljon pidempi. Ongelma on, kun noita elinkaaria ei kukaan määrittele ja tuota "kohtuullista aikaa".. Xboxissa tietty elinkaari on vaikeampi määrittää mutta tuotteen hinta kyllä minun mielestä asettaisi sen tuonne 3-5 vuoden sisään. Ei xbox ole kuitenkaan mikään kulutushyödyke jota vaihdetaan kerranvuodessa ja että on ihan ok, että se kestää vain vuoden. Jokainen joka ostaa vaikkapa 400eur telkkarin olettaa sen kestävän enemmän kuin 2 vuotta? | |
mahamies![]() | |
| Kirjoitettu 17.04.2008 16:33:53 Laitoin viestiä ja linkin missä on tuosta takuusta kuluttaja-asiamehelle katsotaan mitä sanovat.Saihan vaimon setäkin aikoinaan tapella telkarin kuvaputkesta normi takuu oli mennyt umpeen mutta tuo kestävyys takuun takia sai uuden kuvaputken telkuun. | |
Gimble![]() | |
| Kirjoitettu 17.04.2008 16:48:42 > Lainaus: AtteS (17.04.08 16:18) > Ja vaikka tuotteella on jokin takuu, on kuluttajalla oikeus vaatia korjauksia myöhemminkin, tuotteen elinkaareen tai odotettuun elinkaareen vedoten kohtuullisen ajan päästä tms...vaikea selittää. > > Esim. pesukoneiden 6kk takuut, eivät ole mitenkään päteviä kun pesukoneen oletettu elinkaari on about 5-10 vuotta...joten jos kone leviää vuoden sisällä ostosta mutta ns. takuu jo loppunu, voi vaatia korjausta koska yleinen odotus pesukoneen iästä on paljon pidempi. > > Ongelma on, kun noita elinkaaria ei kukaan määrittele ja tuota "kohtuullista aikaa".. Jepjep, harmi jos mikkisofti on ottanut tän linjan että heti aletaan nariseen kun takuuaika on mennyt, vaikka hyvin TIETÄVÄT että heidän koneessaan on laatuongelmia jotka useassa tapauksessa johtaa siihen että konsoli on käyttökelvoton huomattavasti aikaisemmin kuin koneen oletettu käyttöikä normaalisti olisi. Jos vai pitäskö sanoa, että KUN näihin taisteluihin lähtee niin kannattaa ensimmäisenä tutustua uusimmassa (vai oliko se toiseksi uusimmassa) MikroBitissä olleeseen artikkeliin. Siinä oli todella hyvin selitetty tämä kuvio ja Microsoft todellakin on velvollinen korjaamaan paskana olevat huonolaatuiset konsolinsa ja se takuuaika ei asiaan vaikuta. Eihän se nyt asiakkaan vika ole, jos ovat tehneet huonoa laatua ja konet "yllätysyllätys" on sitten rikki koko ajan. Ikävää on jos tosiaan tuijottaa takuuaikaan ja heti ollaan käsi ojossa pyytämässä lisää rahaa jos on päivän yli takuuajan mennyt, ärsyttävää ja ylimielistä. Tässä yritetään taas kylmästi pientä kuluttajaa kusettaa ja toimintamalli on suomen kuluttajasuojalain vastainen. Ehkä toimii jossain muussa maassa, mutta täällä ei...siinä vaiheessa kun joku alkaa oikeuksiensa perään kunnolla katsomaan! Tässä menee taas valmiiksikin jo kehnolla pohjalla oleva maine mikkisoftilta vieläkin huonommaksi ja brändi tietenkin taas ottaa kolhua. Voisi melkein sanoa, että aika hölmöä liiketoimintaa...korjaisivat nyt vaan suut supussa ne konsolit kun kerta ovat itse laatuongelmiin syyllisiä. Viimeisin muokkaaja: Gimble (17.04.2008 16:50:10) | |
haadcorrr![]() | |
| Kirjoitettu 17.04.2008 23:21:41 Kannattaako tuohon pahvilaatikkoon, johon boxin juuri laiton, niin laittaa jotain pehmusteita tai muuta vastaavaa? Mitä kannattaa siis laittaa, koska tämä laatikko on vähän eri mitoissa kuin itse xo konsoli, väljyyttä on siis joka suuntaan hieman. Ja myydäänkö/saako jostain näitä ns. tuki/pehmustemateriaaleja, ei vaan viitsisi vanhoihin kalsareihin pakata, tai no olisi varmaan saksanpoijilla ilmeet kun ne avaisi laatikkoa heh ;) ps. kiitos teille jotka vastasitte edelliseen kysymykseeni. olen vähän nk. ulalla, kun ekaa kertaa on tämä RROD ongelma jne, mutta kyllä se siitä tai jotain. | |
Jipachuu![]() | |
| Kirjoitettu 17.04.2008 23:29:22 vanhoja sanomalehtiä pakata täytteeksi? | |
Wailey![]() | |
| Kirjoitettu 17.04.2008 23:30:44 > Lainaus: haadcorrr (17.04.08 23:21) > > Kannattaako tuohon pahvilaatikkoon, johon boxin juuri laiton, niin laittaa jotain pehmusteita tai muuta vastaavaa? > Mitä kannattaa siis laittaa, koska tämä laatikko on vähän eri mitoissa kuin itse xo konsoli, väljyyttä on siis joka suuntaan hieman. > Ja myydäänkö/saako jostain näitä ns. tuki/pehmustemateriaaleja, ei vaan viitsisi vanhoihin kalsareihin pakata, tai no olisi varmaan saksanpoijilla ilmeet kun ne avaisi laatikkoa heh ;) > > ps. kiitos teille jotka vastasitte edelliseen kysymykseeni. > olen vähän nk. ulalla, kun ekaa kertaa on tämä RROD ongelma jne, mutta kyllä se siitä tai jotain. Katso peiliin ja kysy itseltäsi ääneen kannattaako sinne jotain pehmuketta laittaa vai antaako sen heilua siellä holtittomasti jolloin se luultavasti hajoaa sekä ulkoisesti että sisäisesti? .. nii-in, aivan. Laita vaikka sanomalehteä, erinäistä muovisettiä, styroxia, vessapaperia, kengänpohjia, höyheniä, pahvia, paperia, porkkanoita, tulitikkuaskeja, hiiriä, hiuksias, tai dvd-soittimia. Kyllä sinne jotain löytyy varmasti myös sinunkin kämpästä. | |
Forza-Majuri![]() | |
| Kirjoitettu 18.04.2008 14:17:03 ei jumaliste,konsoli lähti viikko sitten hajonneen emolevyn takia saksaan ja saapui tunti sitten korjattuna takaisin.jonkinlainen ennätys ilmeisesti!? viimeeksi meni hajonneen aseman kanssa kuukausi. | |
Hartsa![]() | |
| Kirjoitettu 18.04.2008 14:53:26 > Lainaus: UMPIVINTTI (18.04.08 14:17) > ei jumaliste,konsoli lähti viikko sitten hajonneen emolevyn takia saksaan ja saapui tunti sitten korjattuna takaisin.jonkinlainen ennätys ilmeisesti!? > viimeeksi meni hajonneen aseman kanssa kuukausi. Itsekin lähetin viikko sitten yhden konsolin sinne, ja toissapäivänä on lähtenyt jo tulemaan takaisin. Tosin ei vielä tänään tullut, mutta kuitenkin aika nopeata toimintaa. Viimeisin muokkaaja: Hartsa (18.04.2008 14:53:52) | |
EeMuMaN![]() | |
| Kirjoitettu 21.04.2008 17:35:40 Mulla on yks onkkelma.. Tai siis se ongelma on itse asiassa kaverillani. Hän meinaan osti tossa just viimeviikolla Xbox 360 ja Rainbow six Vegas 2. Niin sitten sen holtiton kaveri tuli säätään Xbox 360 tietokoneen kanssa samalle "aaltopiirille". No siinä kävi sitten niin että se kaverin kaveri kaatoi vahingossa Xbox 360, eikä se enään lukenutkaan Vegas 2:sta. Kyllä se muita HD / DVD leffoja lukee mutta ei ainakaan Vegas 2:sta. Olisiko tässä mitään yhtettä pelin kanssa vaikkakin kaveri sanoi että levyssä ei ole naarmuja, ja miksi olisikin kun peli on ostettu 5 päivää sitten... | |
matsona![]() | |
| Kirjoitettu 21.04.2008 17:40:04 Lähetä Tänne | |
FINlive4ever![]() | |
| Kirjoitettu 21.04.2008 17:58:04 > Lainaus: matsona (21.04.08 17:40) > Lähetä Tänne Ja miksi ihmeessä lähettäisi sinne? Jos levyssä ei ole naarmuja, niin ei tuo kone sitä saa toimimaan ja kyllä viisi päivää vanha cd pitäisi kyllä toimia aivan täytellisesti! sen pitää toimia vielä monia monia vuosia moitteettomasti jos sitä kohtelee hyvin.. Joten kannattaa se Vegas viedä kauppaan mistä sen ostikin, sieltä sitten uutta romppua matkaan.. | |
Pepe![]() | |
| Kirjoitettu 21.04.2008 18:09:10 > Lainaus: matsona (21.04.08 17:40) > Lähetä Tänne Halvemmaksi tulee kun ostaa tuubin naarmunpoistajaa kaupasta, makso mulla 7 € ja pelejä oon korjannu nyt 5 | |
Ketkutes![]() | |
| Kirjoitettu 21.04.2008 18:13:23 > Lainaus: Pepe (21.04.08 18:09) > > Lainaus: matsona (21.04.08 17:40) > > Lähetä Tänne > > Halvemmaksi tulee kun ostaa tuubin naarmunpoistajaa kaupasta, makso mulla 7 € ja pelejä oon korjannu nyt 5 Jep. Displex on mainiota naarmunpoistoainetta. Sillä olen saanut kaksi peliä toimimaan. Ja maksoi sen 7€. Viimeisin muokkaaja: Ketkutes (21.04.2008 18:21:01) | |
Pulutin![]() | |
| Kirjoitettu 21.04.2008 19:49:01 mistä tätä displexiä saa | |
FINlive4ever![]() | |
| Kirjoitettu 21.04.2008 19:55:10 Viimeisin muokkaaja: FINlive4ever (21.04.2008 19:56:22) | |
lordpohjola![]() | |
| Kirjoitettu 21.04.2008 22:48:24 Nyt sitten kaksi viikkoa vanha elite päätti ruveta naarmuttamaan pelejä. Ensin gears of war lakkasi toimimasta viikko sitten ja tänään sitten call of duty 4 jonka viime viikolla ostin. Levyt näyttävät päällisin puolin ihan kunnossa olevilta, mutta kun tarkkaa katsoo niin levyt ovat täynnä pientä nirhaumaa. Elikkäs kuudetta kertaa taitaa sitten lähteä boksi saksaa kohti. Juuri kun eliten hankin meinasin, että on huolettomia peli-iltoja edessä... | |
Forza-Majuri![]() | |
| Kirjoitettu 22.04.2008 04:46:52 > Lainaus: lordpohjola (21.04.08 22:48) > Nyt sitten kaksi viikkoa vanha elite päätti ruveta naarmuttamaan pelejä. Ensin gears of war lakkasi toimimasta viikko sitten ja tänään sitten call of duty 4 jonka viime viikolla ostin. Levyt näyttävät päällisin puolin ihan kunnossa olevilta, mutta kun tarkkaa katsoo niin levyt ovat täynnä pientä nirhaumaa. > > Elikkäs kuudetta kertaa taitaa sitten lähteä boksi saksaa kohti. Juuri kun eliten hankin meinasin, että on huolettomia peli-iltoja edessä... elitessä on hajoamisprosentti sama kuin vanhassa boxissa= n30%. mutta lohduttava tieto on se, että mulla kesti hajonneen emolevyn korjaus n viikon eli ovat kai palkanneet lisää väkeä saksan korjaamoon.(viime vuoden puolella aseman korjaus kesti kuukauden) mulla on premium ja arcade boxit. | |
killer wizzard![]() | |
| Kirjoitettu 24.04.2008 17:38:48 kannattaa laittaa cd kelkkaan tarrasamettia eli toisella puolella on liimapinta ja toisella samettia sitten leikkaa muotoonsa ja liimaa kiinni mulla ei oo tullut kertaakaan naarmuja sen jälkeen :) | |
Lasben![]() | |
| Kirjoitettu 24.04.2008 17:58:54 Hiphei elite tuli hieman yli kolmen viikon saksanreissulta kotiin uudella emolla ja dvd-asemalla varustettuna. Iskin johdot kiinni ja painoin boxin käynnistysnamiskaa eikä mitään tapahtunut. Huoltaja on sen unohtanut emoon ilmeisesti kytkeä. Onko kenellekkään tapahtunut vastaavaa ? En tuollaisen takia kyllä boxia takaisin Saksaan nyt lähetä, koska ohjaimesta käynnistys onnistuu, mutta pienen reklamaation voisi raapustaa. | |
Lolle![]() | |
| Kirjoitettu 24.04.2008 18:10:08 > Lainaus: Lasben (24.04.08 17:58) > Hiphei elite tuli hieman yli kolmen viikon saksanreissulta kotiin uudella emolla ja dvd-asemalla varustettuna. Iskin johdot kiinni ja painoin boxin käynnistysnamiskaa eikä mitään tapahtunut. Huoltaja on sen unohtanut emoon ilmeisesti kytkeä. Onko kenellekkään tapahtunut vastaavaa ? En tuollaisen takia kyllä boxia takaisin Saksaan nyt lähetä, koska ohjaimesta käynnistys onnistuu, mutta pienen reklamaation voisi raapustaa. Itsellä täysin sama homma, ei toimi boxin virtanappi. Mutta muuta vikaa ei ole ilmennyt, joten en sitä huoltoon lähetä kun ohjaimella voi käynnistää ja sammuttaa. A final song, a last request, a perfect chapter laid to rest Now and then I try to find a place in my mind Where you can stay, you can stay awake forever | |
Hartsa![]() | |
| Kirjoitettu 24.04.2008 18:48:18 Tänään saapui boxi. Alle kaksi viikkoa meni. Emolevy vaihdettu. | |
Forza-Majuri![]() | |
| Kirjoitettu 24.04.2008 20:10:00 > Lainaus: killer wizzard (24.04.08 17:38) > kannattaa laittaa cd kelkkaan tarrasamettia eli toisella puolella on liimapinta ja toisella samettia sitten leikkaa muotoonsa ja liimaa kiinni mulla ei oo tullut kertaakaan naarmuja sen jälkeen :) menetät takuun jos noin toimit. | |
Quggo![]() | |
| Kirjoitettu 24.04.2008 20:22:06 > Lainaus: UMPIVINTTI (24.04.08 20:10) > > Lainaus: killer wizzard (24.04.08 17:38) > > kannattaa laittaa cd kelkkaan tarrasamettia eli toisella puolella on liimapinta ja toisella samettia sitten leikkaa muotoonsa ja liimaa kiinni mulla ei oo tullut kertaakaan naarmuja sen jälkeen :) > menetät takuun jos noin toimit. Voihan sen ottaa pois ennekun lähettää huoltoon. Vai onko takuu siitä huolimatta mennyt? Hallitse ignoroituja käyttäjiä. | |
Forza-Majuri![]() | |
| Kirjoitettu 24.04.2008 20:52:43 takuun menettää jos boxiin lisää omia asennuksiaan eli kyllä ne huollossa näkevät jos levykelkassa on liimanrippeitä tms,eli kaikki mikä ei ole mikkisoftan boxiin lisäämää,poistaa takuun. | |
Quggo![]() | |
| Kirjoitettu 24.04.2008 21:09:17 > Lainaus: UMPIVINTTI (24.04.08 20:52) > takuun menettää jos boxiin lisää omia asennuksiaan > eli kyllä ne huollossa näkevät jos levykelkassa on liimanrippeitä tms,eli kaikki mikä ei ole mikkisoftan boxiin lisäämää,poistaa takuun. Nekun saksaks kattelee niin ne mitään huomaa. Hallitse ignoroituja käyttäjiä. | |
juutas![]() | |
| Kirjoitettu 27.04.2008 09:23:06 jaahas. uuden arcade boxin muuntaja ei sitten toimi vanhemmassa premium versiossa. Onneksi kaitselmus toi minut tänne. | |
Airut![]() | |
| Kirjoitettu 27.04.2008 09:31:37 > Lainaus: juutas (27.04.08 09:23) > jaahas. uuden arcade boxin muuntaja ei sitten toimi vanhemmassa premium versiossa. Luultavasti arcade boksisi on falcon ja premium vanhempaa piirisarjaa. falcon-muuntaja 175w ja muut 203w. Kyllä Timpsu tietää. Elä eppäile. | |
KRAZY SPUTNIK![]() | |
| Kirjoitettu 29.04.2008 23:43:39 mulla xloota naarmutti vegas2:n. ei paljon, mutta sen verran kuitenkin, että yks kenttä ei toimi moninpelissä. noh soittelin sit asiakaspalveluun, jossa akka alkoi selittämään, että peli ei ole microsoftin julkaisema, joten sitä ei ole testattu konsolissa. siis mitä v####a!!! vastasin, että eikös levyt ole samanlaisia kaikki, eihän se levy voi itseänsä naarmuttaa, vaan konehan sen tekee. kehotti yrittämään vaihtaa peli sieltä mistä se on ostettu eli gamestopista. kysyin liikkeessä myyjältä, joka sanoi, että peli tänne ja uus tilalle. palvelu oli ensiluokkaista, toisin kuin microsoftilla prkl!!! | |
Mannekiini72![]() | |
| Kirjoitettu 30.04.2008 16:12:39 Onko mitään keinoa millä saisi itse korjattua sitä vikaa että se hajottaa pelejä. Kolmatta kertaa olen pian viemässä Oblia ja GoWia hiottavaksi mutta se tuntuu tyhmältä kun ne on 10-20 pelitunnin jälkeen taas samannäkösiä eikä toimi. Noi kaksi peliä on ainoot mitä se meinaa naarmuttaa niin sen vuoksi ei viittis sitä huoltoon viedä. | |
DIKI FIN![]() | |
| Kirjoitettu 30.04.2008 16:16:00 > Lainaus: Mannekiini72 (30.04.08 16:12) > Onko mitään keinoa millä saisi itse korjattua sitä vikaa että se hajottaa pelejä. Kolmatta kertaa olen pian viemässä Oblia ja GoWia hiottavaksi mutta se tuntuu tyhmältä kun ne on 10-20 pelitunnin jälkeen taas samannäkösiä eikä toimi. Noi kaksi peliä on ainoot mitä se meinaa naarmuttaa niin sen vuoksi ei viittis sitä huoltoon viedä. Pistät sen huoltoon vaan, ettei takuut mene jos itse alkaa säätää. | |
asdas![]() | |
| Kirjoitettu 30.04.2008 18:59:42 Nyt sytty 2 punasta valoa kun pelasin GTA:ta.. Kestää noin minuutin ja sitten tulee punaset valot.. Olikos tän syynä ylikuumeneminen vaiko joku laitteistovika? Try Hard, Fail Hard. | |
aj77![]() | |
| Kirjoitettu 30.04.2008 19:08:41 > Lainaus: Jantsku (30.04.08 18:59) > Nyt sytty 2 punasta valoa kun pelasin GTA:ta.. Kestää noin minuutin ja sitten tulee punaset valot.. Olikos tän syynä ylikuumeneminen vaiko joku laitteistovika? Johdot irti ja uudestaan kiinni,.Auttaa myös kun ravistelee boxia,puhaltelee,katsoo siihen vihaisesti ja lopulta silittelee. TÄmän jälkeen johdot kiinni ja uusi yritys. Toimi itselläni puolivuotta ennenkö sitten hajosi lopullisesti ja lähti huoltoon. | |
asdas![]() | |
| Kirjoitettu 30.04.2008 19:11:10 > Lainaus: aj77 (30.04.08 19:08) > > Lainaus: Jantsku (30.04.08 18:59) > > Nyt sytty 2 punasta valoa kun pelasin GTA:ta.. Kestää noin minuutin ja sitten tulee punaset valot.. Olikos tän syynä ylikuumeneminen vaiko joku laitteistovika? > > Johdot irti ja uudestaan kiinni,.Auttaa myös kun ravistelee boxia,puhaltelee,katsoo siihen vihaisesti ja lopulta silittelee. TÄmän jälkeen johdot kiinni ja uusi yritys. Toimi itselläni puolivuotta ennenkö sitten hajosi lopullisesti ja lähti huoltoon. Ok.. Kiitos hyvästä ja nopeasta vastauksesta! Try Hard, Fail Hard. | |
Aveci![]() | |
| Kirjoitettu 30.04.2008 19:14:03 > Lainaus: Jantsku (30.04.08 18:59) > Nyt sytty 2 punasta valoa kun pelasin GTA:ta.. Kestää noin minuutin ja sitten tulee punaset valot.. Olikos tän syynä ylikuumeneminen vaiko joku laitteistovika? Mulla teki eilen kanssa ihan samaa, ja ne kaks punaista valoa tarkoittaa juuri tuota ylikuumenemista. Nyt toiminu ihan hyvin kun imuroin boksin kunnolla ja asettelin tohon avoimen ikkunan viereen hurisemaan. Kai se sitten kohta hajoaa kokonaan kun tommosta nyt alkanu tekee, hyvin se sen melkein kaks vuotta kestikin.. Tekee tuosta sitten vaikka kissalle paskalootan :) E: En mä kyllä suosittelis ravistelee sitä kovin paljon ;) Viimeisin muokkaaja: Aveci (30.04.2008 19:15:22) | |
Malboro![]() | |
| Kirjoitettu 01.05.2008 19:50:53 Puolen vuoden tauon jälkeen ajattelin ostaa xbox:lle uuden pelin GTA 4, niin eiköhän kone sano taas vaihteeksi ittensä irti >_<. Ollut jo varmaan 2-3 kertaa huollossa, joskus muinoin. GTA 4 heitti aluksi vähän väliin virheilmoitusta: "This Disc is unreadable blä blä". Olen tässä jonkin verran yrittänyt pelata, mutta ei siitä mitään tule. Parhaimmillaan pystyy 10-15min pelaamaan kunnes ko. ilmoitus tulee ruudulle. Kokeilin tässä sitten muitakin pelejä, mutta ne näyttää toimivan hyvin. Mutta eipä ongelmat vielä tuohon loppu. Nyt huomasin, että GTA 4 levy on täynnä pieniä naarmuja !"#¤%&/()= WTF? Ilmeisesti xbox:ni vielä kaiken lisäksi naarmuttaa pelejä? Koneeseen en koskenut kun se oli päällä. Muuten kyllä kokeilin vaaka ja pysty asennossa, että toimiiko GTA4 paremmin... Mahtaakohan MS vaihtaa tuon GTA 4 uuteen? Ja miten ihmeessä pystyn todistamaan niille, että xbox:ni on tehnyt ko. naarmut, enkä minä. Samanlaisia naarmuja näyttää olevan ainakin Crackdown pelissä. Muita pelejä tuolla ei sitten olekaan pelattu vähään aikaan. Täytyy huomenna soitella asiakaspalveluun ja toivoa että saan koneen huoltoon ja uuden pelin. Kone on ostettu julkaisupäivänä, joten sen takuusta ei ole mitään tietoa. Mutta mitä edellisistä viesteistä luin, niin laitteilla on elinikäinen valmistusvirhe takuu, joka pitäisi kyllä tuonkin korvata. | |
Mannekiini72![]() | |
| Kirjoitettu 01.05.2008 20:34:26 > Lainaus: Malboro (01.05.08 19:50) > > Täytyy huomenna soitella asiakaspalveluun ja toivoa että saan koneen huoltoon ja uuden pelin. Kone on ostettu julkaisupäivänä, joten sen takuusta ei ole mitään tietoa. Mutta mitä edellisistä viesteistä luin, niin laitteilla on elinikäinen valmistusvirhe takuu, joka pitäisi kyllä tuonkin korvata. > Näissähän on kahden vuoden takuu jos ei red ring of deathia ilmaannu, jos sulla on jossain vaiheessa sen takia lähtenyt huoltoon niin siinä on takuuta vielä jäljellä. Muuten ei auta kun maksaa huollosta koska muut viat kuten justiinsa toi levyn naarmuttaminen ei pidennä laitteen takuuta. | |
Itikkah![]() | |
| Kirjoitettu 01.05.2008 21:28:49 Onkohan siitä huollosta loppujen lopuks mitään hyötyä kun täällä moni valittaa että menee boxi kolmatta kertaa huoltoon jne. Jos näissä uusissa boxeissa ei enää ole sitä vikaa mitä vanhoissa oli niin miksei microsoft vain anna uutta boxia tilalle vaan korjaa jokaisen boxia vähintään sen kolme kertaa.. Ittellä boxi on just nyt huollossa ja vähän on semmonen olo, että se lähtee sinne uudestaankin kun oon näitä foorumeita lueskellu. | |
Ice Icccu![]() | |
| Kirjoitettu 01.05.2008 21:32:41 > Lainaus: Malboro (01.05.08 19:50) > Puolen vuoden tauon jälkeen ajattelin ostaa xbox:lle uuden pelin GTA 4, niin eiköhän kone sano taas vaihteeksi ittensä irti >_<. Ollut jo varmaan 2-3 kertaa huollossa, joskus muinoin. > > GTA 4 heitti aluksi vähän väliin virheilmoitusta: "This Disc is unreadable blä blä". Olen tässä jonkin verran yrittänyt pelata, mutta ei siitä mitään tule. Parhaimmillaan pystyy 10-15min pelaamaan kunnes ko. ilmoitus tulee ruudulle. Kokeilin tässä sitten muitakin pelejä, mutta ne näyttää toimivan hyvin. Mutta eipä ongelmat vielä tuohon loppu. Nyt huomasin, että GTA 4 levy on täynnä pieniä naarmuja !"#¤%&/()= WTF? > > Ilmeisesti xbox:ni vielä kaiken lisäksi naarmuttaa pelejä? Koneeseen en koskenut kun se oli päällä. Muuten kyllä kokeilin vaaka ja pysty asennossa, että toimiiko GTA4 paremmin... Mahtaakohan MS vaihtaa tuon GTA 4 uuteen? Ja miten ihmeessä pystyn todistamaan niille, että xbox:ni on tehnyt ko. naarmut, enkä minä. Samanlaisia naarmuja näyttää olevan ainakin Crackdown pelissä. Muita pelejä tuolla ei sitten olekaan pelattu vähään aikaan. > > Täytyy huomenna soitella asiakaspalveluun ja toivoa että saan koneen huoltoon ja uuden pelin. Kone on ostettu julkaisupäivänä, joten sen takuusta ei ole mitään tietoa. Mutta mitä edellisistä viesteistä luin, niin laitteilla on elinikäinen valmistusvirhe takuu, joka pitäisi kyllä tuonkin korvata. > Minulla on aivan sama vika. Pystyy pelata GTA4 noin 5-10min ja sitten tulee se vikailmoitus Cd on likainen puhdista pehmeällä kankaalla. Kun katson CD.tä niin ei ole mitään supernaarmuja vaan pari pientä naarmua. Enkä usko että ne naarmut vaikttaa niin pahoilta, että peliä ei voi pelata. Viimeisin muokkaaja: Ice Icccu (01.05.2008 21:35:29) KFOR JJni on Pro! | |
Jipachuu![]() | |
| Kirjoitettu 01.05.2008 21:55:11 levyt taitavat nykyään olla dual layer DVD tekniikalla toteuttettuja? jos näin ottakaa huomioon että levyllä on silloin tiheämmässä tilassa tietoa, ts. mikä cd:ssä oli pieni naarmu, dual layer DVD:ssä se voi aiheuttaa paljonkin harmeja. | |
Malboro![]() | |
| Kirjoitettu 02.05.2008 10:12:00 Soitin sitten tuonne asiakaspalveluun, mutta ei ainakaan tuota peliä suostuneet vaihtamaan. Itse kun en niitä naarmuja ole tehnyt, niin onko minulla mitään mahdollisuutta saada uutta peliä? Koneen kyllä olisivat ottaneet huoltoon tutkittavaksi. | |
Rekka Mies![]() | |
| Kirjoitettu 02.05.2008 10:31:50 > Lainaus: Malboro (02.05.08 10:12) > Soitin sitten tuonne asiakaspalveluun, mutta ei ainakaan tuota peliä suostuneet vaihtamaan. Itse kun en niitä naarmuja ole tehnyt, niin onko minulla mitään mahdollisuutta saada uutta peliä? Koneen kyllä olisivat ottaneet huoltoon tutkittavaksi. Eiköhän ne kaupassa vaihda ,jos ei muuten niin ala kuluttajasuojalaista puhumaan ,että teillä on korvausvastuu yms... | |
BesterFIN![]() | |
| Kirjoitettu 02.05.2008 10:32:16 No nyt sitten hajos alkuvuodesta 2006 hommattu boxsi. Kesken Media Centerin latauksen jumahti, no sitten virrat pois ja takas päälle. Mutta eipä mennyt vaan vilkutteli legendaarisiä punasia valoja. Vika koodiksi tuli katottua 0020. Tuli kokeiltua vähän kaikkia kikkoja että sais takas henkiin mutta eipä lähtenyt. Joten kai tässä pitää soittaa asiakaspalveluun... | |
RockinDaBoy![]() | |
| Kirjoitettu 02.05.2008 15:24:33 Kovinkin yleistä, että boksi naarmuttaa levyjä reunoista? Eilen nimittäin rupesi harmittamaan kun GTA IV kirjaimellisesti kusi alleen, eli reunoista kului levy ja kyllä se yhden ympyränkin siihe rusautti.. Mass Effectin kanssa kävi sama juttu, mutta onneksi sen kanssa selvisin lopputeksteihin asti.. Onneksi on takuuta jäljellä.. OT: Konsolinet ei taida uuteen peliä vaihtaa, jos boksi on naarmuttanut? | |
KRAZY SPUTNIK![]() | |
| Kirjoitettu 02.05.2008 22:52:12 > Lainaus: RockinDaBoy (02.05.08 15:24) > Kovinkin yleistä, että boksi naarmuttaa levyjä reunoista? Eilen nimittäin rupesi harmittamaan kun GTA IV kirjaimellisesti kusi alleen, eli reunoista kului levy ja kyllä se yhden ympyränkin siihe rusautti.. Mass Effectin kanssa kävi sama juttu, mutta onneksi sen kanssa selvisin lopputeksteihin asti.. > > Onneksi on takuuta jäljellä.. > > OT: Konsolinet ei taida uuteen peliä vaihtaa, jos boksi on naarmuttanut? kannattaa yrittää. mulla tosiaan gamestop vaihto vegas2:n ja myyjä vaan sanoi että heidän on se helpompi vaihtaa se lätty kuin minun. mutta kyllä tuo ottaa päähän. mikään cd/dvd/pelikone ei ole tehny tuollaista ja nyt sitten tuntuu, että xlootassa on kaikki viat samassa paketissa. | |
Ethan H![]() | |
| Kirjoitettu 03.05.2008 12:48:33 Osaako joku auttaa? Boxi ylikuumenee jatkuvasti, mutta ei ole tietoakaan mistä se johtuu. Kerkeän viisi minuuttia pelata ja sitte phiuuh ja ne kivat kaksi valoa. Ei se ylikuumene kun netissä pelaan. Tässä on jotain pahasti vialla. Ehdotuksia? Never gonna give you up, never gonna let you down... YOU GOT SIG ROLLED | |
Tyly Mafiooso![]() | |
| Kirjoitettu 03.05.2008 13:11:12 GTA IV freezasi 1,5h pelaamisen jälkeen LOADING-ruutuun. Tai ei freezannu, vaan se LOADING vilkkui siellä. En tiedä mistä johtuu. | |
Forza-Majuri![]() | |
| Kirjoitettu 03.05.2008 13:12:37 > Lainaus: Ethan H (03.05.08 12:48) > Osaako joku auttaa? Boxi ylikuumenee jatkuvasti, mutta ei ole tietoakaan mistä se johtuu. Kerkeän viisi minuuttia pelata ja sitte phiuuh ja ne kivat kaksi valoa. Ei se ylikuumene kun netissä pelaan. Tässä on jotain pahasti vialla. Ehdotuksia? emolevy paskana,soita tukeen.imuroi kuiten ensin boxin tuuletusaukot ja kokeile sitä pystyasennossa. |
![]() | ![]() | 1 | ... | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 131 | ![]() | ![]() |