Livegamers: Kuulokkeet - Livegamers

Jump to content

0
  • (37 sivua)
  • +
  • « Ensimmäinen
  • 35
  • 36
  • 37
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Et voi vastata tähän aiheeseen

Kuulokkeet

#1081 Jäsen ei ole paikalla   Blueberry 

• LG-aktiivi
  • PipPipPip
  • Ryhmä: Jäsen
  • LocationRauMa
  • Gamertag:HRolls

Kirjoitettu 12.03.2012 - 07:57

Tietäisikö kukaan miten saa tosiaankin liitettyä Tritton AX 180 kuulokkeet PC:lle?
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis
0

#1082 Jäsen ei ole paikalla   Armageddon 

• LG-aktiivi
  • Lue blogia
  • Ryhmä: VIP
  • LocationJyväskylä
  • Gamertag:Armaah

Kirjoitettu 12.03.2012 - 10:09

Katso viesti Blueberry kirjoitti 12.03.2012 - 07:57

Tietäisikö kukaan miten saa tosiaankin liitettyä Tritton AX 180 kuulokkeet PC:lle?

Eikös sen luulisi saavan liitettyä ihan tuosta vihreestä ja pinkistä sen tietokoneeseen kiinni? Ainakaan en uskoisi, että se sen vaikeemmaksi menee.
If your girlfriend is fat, tell her to walk 20 miles a day.
In a month she'll be 600 miles away.
2

#1083 Jäsen on paikalla   KimboooZ 

• LG-aktiivi
  • PipPipPip
  • LocationTwitter.com/DEKimbo
  • Gamertag:vGo Kimbo

Kirjoitettu 12.03.2012 - 15:28

Katso viesti Hungrymaster kirjoitti 12.03.2012 - 01:48

Että jotta kehtaa käyttää myös musiikin kuunteluun julkisilla paikoilla :whistling:

E: Toki myös ulosvedettävä mikki kelpaa

V2 on sitten oiva valinta tähän, On meinaan tullut vastaan nuo julkisilla paikoillakin :)
.
FOLLOW ME - - Twitter.com/DEKimbo
1

#1084 Jäsen ei ole paikalla   mrhardd 

• LG-aktiivi
  • PipPipPip
  • Gamertag:mrharrd

Kirjoitettu 12.03.2012 - 19:49

Kannusta sua tutustumaan Denon ah-d1100 kuulokkeisiin, alan liikkeisiin tutustumaan ja koekuunteleen kuulokkeita.. itselläni on jotku vanhat n.600mk sonyn stereo kuulokkeet joilla muusiikkia kuuntelen ja pelaamista varten nuo turtle beach x41 ei pahaa noista turtleista.
Älä tuskaile prkl.
0

#1085 Guest_Nurmikson_*

• Ryhmä: Vierailija

Kirjoitettu 12.03.2012 - 20:03

Itse ajattelin ostaa nytten uudet kuulokkeet, kun nykyiset ovat nämä Turtle beach x11.
Toivon, että saisin ehdotuksia hyvistä kuulokkeista ja itse kannattaisin, että ne olisivat Turtle beach x?? :blush:

Tietenkin voi olla jotkut muut, mutta mielummin kestävät.
0

#1086 Jäsen ei ole paikalla   Blueberry 

• LG-aktiivi
  • PipPipPip
  • LocationRauMa
  • Gamertag:HRolls

Kirjoitettu 12.03.2012 - 20:12

Katso viesti Nurmikson kirjoitti 12.03.2012 - 20:03

Itse ajattelin ostaa nytten uudet kuulokkeet, kun nykyiset ovat nämä Turtle beach x11.
Toivon, että saisin ehdotuksia hyvistä kuulokkeista ja itse kannattaisin, että ne olisivat Turtle beach x?? :blush:

Turha sun on muita turtle beachejä ostaa.. Melkein yhtä hyviä noiden x11 kanssa. :yes:

Ja aina on ne arvostetut Steelseriesin V2 ;)
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis
0

#1087 Jäsen ei ole paikalla   Serminaattori 

• Pelaaja
  • Pip
  • Gamertag:Serminaattori

Kirjoitettu 12.03.2012 - 20:56

Katso viesti Nurmikson kirjoitti 12.03.2012 - 20:03

Tässä kuussa tulee myyntiin turtle beach x42 :thumbsup:
0

#1088 Jäsen ei ole paikalla   Elvis 

• Pelaaja
  • Pip
  • LocationKello
  • Gamertag:ElvisFin

Kirjoitettu 12.03.2012 - 22:50

http://www.turtlebea...orce-xp500.aspx

Onko mitään tietoa näistä? kokemuksia? onko tämä Bluetooth technology hyvä asia??!
0

#1089 Jäsen ei ole paikalla   Serminaattori 

• Pelaaja
  • Pip
  • Gamertag:Serminaattori

Kirjoitettu 13.03.2012 - 16:07

Katso viesti Elvis kirjoitti 12.03.2012 - 22:50

http://www.turtlebea...orce-xp500.aspx

Onko mitään tietoa näistä? kokemuksia? onko tämä Bluetooth technology hyvä asia??!

Taitaa olla sama paketti ku TB X41 ,mutta XP500:ssa on pelkästään ohjaimen ja kuulokkeiden välinen yhteys(Puheääni/chat) blootoothina eli X41 tulee johto ohjaimesta kuulokkeisiin.Näin ainakin olen asian ymmärtänyt.

Jos turtle beachin kuulokkeita olet vailla niin kannattaa vilkaista tässä kuussa myyntiin tulevat X42.
-1

#1090 Jäsen ei ole paikalla   Elvis 

• Pelaaja
  • Pip
  • LocationKello
  • Gamertag:ElvisFin

Kirjoitettu 13.03.2012 - 20:19

Katso viesti Serminaattori kirjoitti 13.03.2012 - 16:07

Taitaa olla sama paketti ku TB X41 ,mutta XP500:ssa on pelkästään ohjaimen ja kuulokkeiden välinen yhteys(Puheääni/chat) blootoothina eli X41 tulee johto ohjaimesta kuulokkeisiin.Näin ainakin olen asian ymmärtänyt.

Jos turtle beachin kuulokkeita olet vailla niin kannattaa vilkaista tässä kuussa myyntiin tulevat X42.

Terve.

Tässä nyt sen verran olen jumpannut näitä kuuloke hommia ja pähkäillyt mitä laitetaan! Niin nyt loppu jossittelu ja nämä XP500 lähti tilaukseen ja näissä pysytään! "Over And Out" vai miten se meni :D

Ps: ja jos nämä suhisee niiku täällä on saanut melko monesti lukea NIIN käytän näitä Turtleja alapääsuojana!

Elvis on muokannut viestiä: 13.03.2012 - 20:31

0

#1091 Jäsen ei ole paikalla   Marapoika 

• Pelaaja
  • Pip
  • Gamertag:Marapoika

Kirjoitettu 13.03.2012 - 20:48

itse olen etsinyt hyvää headsettiä jonkun aikaa,hinnat vaan välillä vähän mietityttää. Joten tietääkö joku onko olemassa edes halpaa ja hyvää headsettiä.Tällä hetkellä käytössä Scullcandy SGS Gaming headset. Rahaa voin käyttää headsettiin n. 100-euroa :rolleyes:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Ever tried.Ever failed.No matter.Try again.Fail again.Fail better
0

#1092 Jäsen ei ole paikalla   iRedeemerii 

• LG-aktiivi
  • PipPipPip
  • LocationSohva
  • Gamertag:IReGu

Kirjoitettu 14.03.2012 - 10:46

Katso viesti Marapoika kirjoitti 13.03.2012 - 20:48

itse olen etsinyt hyvää headsettiä jonkun aikaa,hinnat vaan välillä vähän mietityttää. Joten tietääkö joku onko olemassa edes halpaa ja hyvää headsettiä.Tällä hetkellä käytössä Scullcandy SGS Gaming headset. Rahaa voin käyttää headsettiin n. 100-euroa :rolleyes:

Turtlebeach X11. Kohta ollut itselläni vuoden, maksoi 70e, eikä ole ollut mitään ongelmia.
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/1624344_700b.jpg
0

#1093 Jäsen ei ole paikalla   Marapoika 

• Pelaaja
  • Pip

Kirjoitettu 14.03.2012 - 11:56

Katso viesti iRedeemerii kirjoitti 14.03.2012 - 10:46

Turtlebeach X11. Kohta ollut itselläni vuoden, maksoi 70e, eikä ole ollut mitään ongelmia.

Mites Turtle Beachin Audio liitännät toimivat ? Olen aika kehno näissä, kiitos jo etukäteen :blush:

ps. Onko kokemuksia Tritton Detonator headsetistä? Itse olen miettinyt tämän ostoa, :confused:
0

#1094 Jäsen ei ole paikalla   iRedeemerii 

• LG-aktiivi
  • PipPipPip
  • LocationSohva

Kirjoitettu 14.03.2012 - 12:04

Katso viesti Marapoika kirjoitti 14.03.2012 - 11:56

Mites Turtle Beachin Audio liitännät toimivat ? Olen aika kehno näissä, kiitos jo etukäteen :blush:

ps. Onko kokemuksia Tritton Detonator headsetistä? Itse olen miettinyt tämän ostoa, :confused:

Omien ja kaverien kokemuksien perusteella Trittonit on roskaa. Lukuunottamatta niitä kalleimpia (oliko ne nyt AX720?).

Mutta nuo TB:sien audio liitännät. Siis yksi piuha siihen Boxin etu osaan, yksi ohjaimeen ja sit normaalit audiopiuhat TV:n taakse.

Jos et ymmärtänyt niin nämä auttavat:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=SiQDQ_gD-_w[/media]
[media]http://www.youtube.com/watch?v=nuO90HVfTms&feature=related[/media]
Jälkimmäisessä näytetään HDMI:n kanssa.
Ja linkit kusee taas vaihteeks, sori.

iRedeemerii on muokannut viestiä: 14.03.2012 - 12:06

0

#1095 Jäsen ei ole paikalla   Marapoika 

• Pelaaja
  • Pip

Kirjoitettu 14.03.2012 - 12:11

Katso viesti iRedeemerii kirjoitti 14.03.2012 - 12:04

Omien ja kaverien kokemuksien perusteella Trittonit on roskaa.

Mutta nuo TB:sien audio liitännät. Siis yksi piuha siihen Boxin etu osaan, yksi ohjaimeen ja sit normaalit audiopiuhat TV:n taakse.

Jos et ymmärtänyt niin nämä auttavat:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=SiQDQ_gD-_w[/media]
[media]http://www.youtube.com/watch?v=nuO90HVfTms&feature=related[/media]
Jälkimmäisessä näytetään HDMI:n kanssa.
Ja linkit kusee taas vaihteeks, sori.

Kiitos paljon iRedeemerii,eiköhän nuo Turtle Beachit oo ne mitkä sitten ostan tässä lähipäivinä, :thumbsup:
0

#1096 Jäsen ei ole paikalla   lottovoittoJ 

• Pelaaja
  • Pip
  • Gamertag:xEGTx VoiTToz

Kirjoitettu 14.03.2012 - 18:08

Kun täällä on näköjään ollut tuota steelseriesin ja trittonin välistä sotaa nii omasta mielestä trittonit hakkaa steelseriesin 100-0. Trittonin ax180 ei oo kuulunu mitää kohinaa mutta steelseriesit (parikin mallia) aluksi kohisi ja lopulta osat lähti irti ja ei kuulunutkaan enää mitään ja uudet joutu aina hakemaan. Trittoneitten kans ei oo vielä ongelmia ollu :)
1

#1097 Jäsen ei ole paikalla   Marapoika 

• Pelaaja
  • Pip

Kirjoitettu 15.03.2012 - 11:18

Katso viesti lottovoittoJ kirjoitti 14.03.2012 - 18:08

Kun täällä on näköjään ollut tuota steelseriesin ja trittonin välistä sotaa nii omasta mielestä trittonit hakkaa steelseriesin 100-0. Trittonin ax180 ei oo kuulunu mitää kohinaa mutta steelseriesit (parikin mallia) aluksi kohisi ja lopulta osat lähti irti ja ei kuulunutkaan enää mitään ja uudet joutu aina hakemaan. Trittoneitten kans ei oo vielä ongelmia ollu :)

Ok,itse oon kavereilta kyselly Trittoneista ja paljon hyvää oon kuullut, mutta myös negatiivisiä palautteita oon kuullut headsetin kestävyydestä. Trittoneihin on tullut kuulemma helposti kosketushäiriö vikoja yms.En sitten tiedä miten ne on käsitelly/kohdellut headsettejään. :unsure:
0

#1098 Jäsen ei ole paikalla   lottovoittoJ 

• Pelaaja
  • Pip
  • Gamertag:xEGTx VoiTToz

Kirjoitettu 15.03.2012 - 15:46

Katso viesti Marapoika kirjoitti 15.03.2012 - 11:18

Ok,itse oon kavereilta kyselly Trittoneista ja paljon hyvää oon kuullut, mutta myös negatiivisiä palautteita oon kuullut headsetin kestävyydestä. Trittoneihin on tullut kuulemma helposti kosketushäiriö vikoja yms.En sitten tiedä miten ne on käsitelly/kohdellut headsettejään. :unsure:

Juu no itellä kyllä kans aluksi oli pientä kosketushäikkää johoissa ja ei kuulunu vasemmasta mutta tunnin pelaamisen jälkee ongelmat loppu kuin seinää ja aika kauan jo ollukki nuo trittonit :) En sitte tiiä että onko vaa hyvä kappale niistä osunu kätee että jos muissa on ollu sitte enemmänki :D
0

#1099 Jäsen ei ole paikalla   Xx HutZzii xX 

• LG-aktiivi
  • PipPipPip
  • Gamertag:Xx HutZzii xX

Kirjoitettu 26.03.2012 - 04:13

Tietääkö kukaan saako mistään 2,5mm audioliitäntä johtoa, mielellään jyväskylän seudulta ettei tarvis maksella mitään postikuluja, ja käykö se turtle beach x11:siin kun siitä hävisi se audioliitin?
Joskus elämä potkii päähän ja silloin ei auta muu kuin lyödä takas.
0

#1100 Jäsen ei ole paikalla   Hungrymaster 

• Mestari
  • Lue blogia
  • LocationJärvenpää
  • Gamertag:TV Hungrymaster

Kirjoitettu 04.04.2012 - 05:09

Olen nyt hankkimassanoita Siberia v2:ia. Kattelin tossa previewiä youtubesta ja huomasinn että tuo pään päälle tuleva "sanka" on suhteellisen ohuilla langoilla kiinni. Kahdista x11sta olen saanut sangan hajalle, ja tämän takia joudun nytkin ostamaan nuo uudet kuulokkeet. Eli onko kukaan kuullut että Siberioista olisi joskus hajonnut tuo "sanka/nahka"? Ja toinen kysymys; onko musiikinkuuntelu noilla minkä moista? Onko bassoa yhtään, tai laadussa mitään muuta vikaa? Ja noissahan ei ollut usb-liitäntä välttämättömyys, eli voi kuunnella esim puhelimella ulkona musiikkia?

Ja ne jotka käskevät käyttää LGn hakua, niin sen toimiminen alkaa olemaan jo urbaanilegenda, enkä ole ikinä nähnyt sen tapahtuvan.
Vähän niinku sinisentalonnalle aina kyselee et mis on varjo, vaik tietää että se putkahtaa jostain kumminki. Mut sit ku se ei löydykään. Sit etitäänki jo tosissaan, et ei helvetti mihin se hävis?!
1

#1101 Jäsen ei ole paikalla   iRedeemerii 

• LG-aktiivi
  • PipPipPip
  • LocationSohva

Kirjoitettu 04.04.2012 - 09:07

Katso viesti Hungrymaster kirjoitti 04.04.2012 - 05:09

Olen nyt hankkimassanoita Siberia v2:ia. Kattelin tossa previewiä youtubesta ja huomasinn että tuo pään päälle tuleva "sanka" on suhteellisen ohuilla langoilla kiinni. Kahdista x11sta olen saanut sangan hajalle, ja tämän takia joudun nytkin ostamaan nuo uudet kuulokkeet. Eli onko kukaan kuullut että Siberioista olisi joskus hajonnut tuo "sanka/nahka"? Ja toinen kysymys; onko musiikinkuuntelu noilla minkä moista? Onko bassoa yhtään, tai laadussa mitään muuta vikaa? Ja noissahan ei ollut usb-liitäntä välttämättömyys, eli voi kuunnella esim puhelimella ulkona musiikkia?

Ja ne jotka käskevät käyttää LGn hakua, niin sen toimiminen alkaa olemaan jo urbaanilegenda, enkä ole ikinä nähnyt sen tapahtuvan.

Joo elikkäs. Siberia v2:set on luotettava ja kestävä headset kokonaisuudessaan; itsekkin meinaan hommata kyseiset. Ne langat siinä ylhäällä (vaikka ne näyttää todella heikoilta) mistä puhuit on todellisuudessa hyvin kestävät. Tiedän siitä kun kaverilla on nyt ollut Siberia v2:set yli vuoden ajan eikä ole ollut mitään ongelmia.
Bassosta sitten; ei ole mitään ihmeellistä luokkaa mutta silti ne yltää parempaan kuin Turtlebeachit. Hinta/laadu suhde on ehkä paras mitä löytyy tällä hetkellä markkinoilta.
0

#1102 Jäsen on paikalla   iRenZy 

• Kukkakeppi
  • PipPipPip
  • Lue blogia
  • LocationTurku
  • Gamertag:xEGTx ArmPitz

Kirjoitettu 16.04.2012 - 14:03

Näin lyhyesti kerrottuna jos joku meinaa hankkia tai miettii hankkivansa Throat mikin boksille. Ei kannata.
Jos sulla on vähänki matala ääni niin mikistä kuulee ainoastaan järjetöntä bassoa mistä juuri ja juuri saa jotain selvää.
Eli jokainen joka on äänenmurroksen käynyt niin ei kurkkumikkejä kannata hankkia.
HK Blöö
2

#1103 Jäsen ei ole paikalla   .stodgierjussi. 

• Pelaaja
  • Pip
  • Locationkuopio
  • Gamertag:xEGTx MiGez

Kirjoitettu 23.04.2012 - 19:08

onko kellään kokemusta tb x42?
http://www.turtlebea...-force-x42.aspx
0

#1104 Jäsen ei ole paikalla   DIKI FIN 

• LG-aktiivi
  • Lue blogia
  • Gamertag:DIKIfromFINLAND

Kirjoitettu 24.04.2012 - 08:10

Katso viesti .stodgierjussi. kirjoitti 23.04.2012 - 19:08

onko kellään kokemusta tb x42?
http://www.turtlebea...-force-x42.aspx

Lähinnä haluan kommentoida tuota langattomuutta. Itselläni on Turtle Beachin XP5000 langattomat kuulokkeet, joista maksoin suoraan sanottuna ylihintaa. Langattomissa kuulokkeissa joutuu pelaamaan ladattavien pattereiden kanssa, joka on aika syvältä sekä langattomissa kuulokkeissa on aina sitä niille ominaista häiriöääntä.

Itselläni on ollut vaikka millaista kuulokettta muutaman vuoden aikana ja parhaimmat näistä kuulokkeista ovat olleet langalliset Sharkoonit. Olen omistanut 2:t eri Sharkoonit Digital V1 ja V2:set. Astron A 40 oli suoraan sanottuna hyvin hoidettu markkinointikikka. Nyt taas XP5000 ovat yllättävän heikot verrattuna hintaan.

Sharkoonien etuna oli äänien helppo säätäminen mieluisiksi. Parhaimman edun saikin, jos sääti etu- ja takaäänet voimakkaammiksi kuin keskiäänet, joita tuli hieman hiljentää. Tällöin kuulokkeiden avulla oli helppo paikantaa kaukaisemmat äänet ja varautua niihin.

A 40 olivat todella heikot. Käyttäjä ei voinut säätää millään tavalla ääniä, tai no pystyhän siinä valitsemaan joko Dolby Surround tai stereo-äänet. Näillä kuulokkeilla ei vain saa sellaista etua, jonka vuoksi näistä kannattaisi maksaa yli 200e.

XP5000 mainostetaan langattomina kuulokkeina, joissa käyttäjä voi säätää haluamiansa ääniä. Tässä asiassa mainostaja on oikeassa. Säätäminen onnistuu ja kuulokkeita voi säätää miten haluaa. Kuitenkin säätäminen on omasta mielestäni äärettömän hidasta ja parhaan äänen saamiseksi kuulokkeita pitää säätää samalla kun pelailee kymmeniä minuutteja ensimmäisillä kerroilla. Kuitenkin jokaisessa pelissä on hieman erilainen äänimaailma, jolloin sama säätöruljanssi pitää tehdä jokaisen pelin kohdalla. Vaikka säätömahdollisuudet ovat todella kattavat ja valmiita äänimaailma-asetuksia voi saada Turtle Beachin sivuilta, kuulokkeet eivät ole sen ylimääräisen 100e arvoiset verrattuna Sharkooneihin. Erityisesti itseäni ärsyttää äänimaailman vääristyminen, jos haluaa tiettyjä ääniä pois ja toisia tilalle. Itselläni nämä ovat langattomuuden takia ylihintaisina ostettuina. Näitä kannattaa välttää ellei oikeasti keksi sille 100e mitään muuta käyttöä.

Summasummarum jos kaiken tämän jälkeen voisin valita kuulokkeet, niin ostaisin ehdottomasti Sharkoonien SR:t/Digitalit. Hinta-laatu-suhde on vain erinomainen.

Edit.

Nimimerkillä...
Se tunne, kun tajuat että olet käyttänyt 600-700e kuulokkeisiin vain huomataksesi että ne ensimmäiset kuulokkeet olivat parhaimmat.

DIKI FIN on muokannut viestiä: 24.04.2012 - 08:17

1

#1105 Jäsen ei ole paikalla   hupi 

• Pelaaja
  • Pip
  • LocationForrsa
  • Gamertag:hupi

Kirjoitettu 12.05.2012 - 12:26

Ovatko "Nämä" hintansa arvoset? Jos on niin Meneehän ne kiinni boksiin ilman mitään lisähärpäkkeiden ostoa?
0

#1106 Jäsen ei ole paikalla   hartsa93 

• Pelaaja
  • Pip
  • Gamertag:headshootman

Kirjoitettu 12.05.2012 - 12:31

Katso viesti hupi kirjoitti 12.05.2012 - 12:26

Ovatko "Nämä" hintansa arvoset? Jos on niin Meneehän ne kiinni boksiin ilman mitään lisähärpäkkeiden ostoa?

Jos ymmärsin oikein niin nuokin kuulokkeet tarvitsevat tälläisen
höpöhöpöjuupaduupadaapadaapasa­atana
0

#1107 Jäsen ei ole paikalla   hupi 

• Pelaaja
  • Pip
  • LocationForrsa

Kirjoitettu 12.05.2012 - 13:44

Katso viesti hartsa93 kirjoitti 12.05.2012 - 12:31

Jos ymmärsin oikein niin nuokin kuulokkeet tarvitsevat tälläisen

Miten tollasen kanssa sitten saa telkkariin noi kuvajohdot?
0

#1108 Jäsen ei ole paikalla   hartsa93 

• Pelaaja
  • Pip
  • Gamertag:headshootman

Kirjoitettu 12.05.2012 - 13:48

Katso viesti hupi kirjoitti 12.05.2012 - 13:44

Miten tollasen kanssa sitten saa telkkariin noi kuvajohdot?

eli käytäks hdmi vai av?
höpöhöpöjuupaduupadaapadaapasa­atana
0

#1109 Jäsen ei ole paikalla   hupi 

• Pelaaja
  • Pip
  • LocationForrsa

Kirjoitettu 12.05.2012 - 14:20

Katso viesti hartsa93 kirjoitti 12.05.2012 - 13:48

eli käytäks hdmi vai av?

Ihan sillä normi johtoryppääl mikä ekojen boksien mukana tuli. Tämmöte
0

#1110 Jäsen ei ole paikalla   JanzeK 

• LG-aktiivi
  • PipPipPip
  • LocationTurku
  • Gamertag:TheJanze

Kirjoitettu 12.05.2012 - 14:31

Omissa vanhoissa turtle beacheissä piti vaan sellaset audio-välikappaleet (Stereo Audio Splitter) laittaa sinne tv:n taakse kiinni kun käytti komponenttia (eli tota normi johtorypästä). Itse kuitenkin vaihdoin jossain vaiheessa hdmi:hin niin piti toi yllämainittu adapteri tilata.

JanzeK on muokannut viestiä: 12.05.2012 - 14:36

0

Kerro aiheesta eteenpäin

• (37 sivua)
  • +
  • « Ensimmäinen
  • 35
  • 36
  • 37
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Et voi vastata tähän aiheeseen

1 käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta