Etusivu Keskustelu Pelialue State of Decay 2

Merkitty: 

Luet parhaimillaan 14 vastausketjuja
  • Julkaisija
    Artikkelit
    • #19559
      JJR
      Avainmestari

      State of Decay 2 julkaistaan 22.5. eli alkaa olemaan jo ihan nurkan takana. Tätä on tullu itse odotettua jo kauan. Nyt alkanu tippumaan mielenkiintosia asioita mm.Co-op tilasta joka ei olekaan ihan sellainen kun sen toivoi olevan, mutta tulee varmasti pelattua tätä useita tunteja.

    • #19560
      Rone
      Avainmestari

      Toivottavasti ihan kaikki kura mitä tuosta coopiata on kuullut ei pitäisi paikkansa.

      Mut onneks kohta pääsee ihan itekki testaa.

    • #19570
      TheRealPHombre
      Avainmestari

      Tässä on tuore, vähän pidempi pelisessio State of Decay 2:sta. Näyttäisi myös olevan huomattavasti paremmassa kunnossa, kuin testibuildi, johon ollaan isompien medioiden esittelyissä törmätty. Tietty se ei tarkoita, etteikö ongelmia olisi…

      Kyllä tämä edelleen hankintalistalla on.

      • Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 11 kuukautta sitten TheRealPHombre.
    • #19600
      TheRealPHombre
      Avainmestari

      ”Tethering”-toiminto coopissa on tällä hetkellä aika kova puheenaihe. Yhteistyöpelimuoto ei toisin sanoen anna jengin jakautua kartalle vapaasti, vaan tietyn etäisyyden jälkeen hostista liian kaukana oleva pelaaja respaa takaisin hostin läheisyyteen.

      Nyt on vähän vahvempaa dataa siitä, mikä on todellinen etäisyys, mitä pelaaja voi olla etäällä hostista, ja se näyttäisi olevan 450 metrin tuntumassa, jolloin ilmoituksia alkaisi sadella ruutuun. Sen puolesta itse en nyt niin huolissani enää ole, vaikka kyllähän se eliminoi sen, että joku jäisi nikkaroimaan tukikohtaan.

    • #19633
      TheRealPHombre
      Avainmestari

      Lisää multiplaageria. Palttiarallaa 4 minuutin kohdalla tulee viesti: ”When you’re in your friend’s game, you gain influence instead of standing. Take that influence home and use it to claim outposts, execute radio commands, and trade with enclaves.”. Toisin sanoen muukin kuin hosti hyötyy pelkästään sessiosta.

    • #19637
      TheRealPHombre
      Avainmestari

      Game Informerilta varsin hyvä kattaus, joka paneutuu enemmän muuhun kuin kritiikkiin. Hyvältä kuulostaa kyllä! Ketään muita hankkimassa julkaisuun?

    • #19638
      JJR
      Avainmestari

      No niin täähän tosiaan alkaa vaikuttaa kaikesta kritiikistä huolimatta ihan hyvältä. Itselle tämä tulee game passin kautta ja puolestani sais tulla jo 😀

    • #19691
      TheRealPHombre
      Avainmestari

      Jos ennakkotilasit Ultimate Editionin, niin pääset jo perjantaina aloittelemaan peliä sen sijaan, että pitäisi kärvistellä tiistaihin saakka. Myös Game Passiin tämä saapuu tiistaina.

      Videomateriaaliahan tähän peliin on valuu päivätasolla kiihtyvissä määrin, joten uutta tietoa valuu koko ajan enemmän ja enemmän.

    • #19699
      Rone
      Avainmestari

      Enää ei tarvis kauaa odotella. Pahoin pelkään että tää on taas peli johon mulla tuhrautuu tunteja. 😀

    • #19711
      iletzu
      Avainmestari

      Ainiin, kerkesin jo pähkäilemään viitsiikö tätä edes ostaa, kun edelleen hieman ristiriitaiset fiilikset. No, Game Pass teki päätöksen puolestani.

      • #19718
        Rone
        Avainmestari

        Joo onneks pääsee ihan vapaasti testailee. 😊

    • #19737
      TheSuperTonza
      Osallistuja

      Ihan hyvä ettette osta 😀 peli ei edes käynnisty ollenkaan (PC) 🙁

    • #19745
      TheRealPHombre
      Avainmestari

      Tooooo late! Ollaan pelailtu tätä jo melkoiset määrät. 😀

      Onhan siinä isoja ongelmia, erityisesti kooppina, kun peli menee säännöllisen epäsäännöllisesti rikki jostakin ja se tapahtuu joka kerta.

      Huomasin sen, että kahdestaan pelattavuus on ihan hyvällä tasolla – siellä täällä pieniä probleemeja. Lagia esiintyy autoillessa ja välillä se kyllä turhauttaa. Sitten kun pelaajia on kolme tai neljä, niin bugeja alkaa pamahtamaan isolla kädellä. Ja se lagi saattaa mennä ihan käsittämättömäksi.

      TOIVOTTAVASTI patchia tulee piakkoin. Pelillisesti jos diggasit ykkösestä, niin ei tämä petä. Menee minulla akselille 8/10, koska tykkään survival-peleistä ja loputtomasta keräilystä ja grindaamisesta. Tässä tehdään paljon samoja askareita, mutta positiivisuuden merkeissä SOD2:ssa on todella paljon satunnaiselementtejä ja basen ylläpito on mielekästä. Välillä joutuu tekemään kovia valintoja.

    • #19752
      Rone
      Avainmestari

      Kyllähän tää peli vaan maistuu. Tosiaan pieniä ongelmia, mutta ainakin toistaiseksi ne ei ole pahasti häirinnyt.

      Paljon on opeteltavaa kyllä. Eikä vielä varmaan ensimmäisellä läpipeluulla pääse näkemään edes kaikkea. Ainakin siltä tuo vaikuttaa.

      Satunnaisesti vaikeutta löytyy, mutta pääosin järjellä ja maltilla(jota en omista) selviytyy aika mukavasti.

      Kaverien apuun saaminen coop on kyllä iso helpotusntietyissä tilanteissa. Eikä toisaalta haittaa yhtään mennä itsekin toisinaan jesaamaan.

      Alue jonka sisällä pitää pysyä oliko nyt 400m hostista pelotti alkuun, että eihän se riitä tai siin ä ole edes järkeä. Nyt taas kun tuota on päässyt testaamaan niin, ei sillä ole ollut juuri vaikutusta. Toisaalta edes sen pitemmälle kaverista ei välttämättä kannata mennä.

      Loistava peli kyllä!

    • #19759
      JJR
      Avainmestari

      Homma etenee. Eilen vihdoin sain hankittua mapin suurimman basen ja tilaongelma kaikkosi, mutta koettiin sitten myös ensimmäinen jäsenen kuoleminen.
      Ilo muuttu paniikiksi yhtäkkiä kun tähän baseen hyökkäs sit aivan järjettömän kokonen lauma mihin en ollu osannu varautua.
      Pitkän taistelun päätteeksi lopputuloksena oli yksi kuollut ja yksi tartunnan saanut jäsen. Tää pikku tapaturma aiheutti sit sen et se pahasti keskeytti resurssien haalimisen ja täten alkoi uusi ”ongelma” tavaroiden vähyydestä. No tästä jatketaan taas kommuunin rakentelua.

      Kyllähän tää peli vaan maistuu. Hoidetaan tuo yksi mappi alta pois ja sitten kohti uutta karttaa.

    • #19820
      JJR
      Avainmestari

      Myös tähän tuli ladattavaks uusi päivitys.

      Patch 1.2 Highlighted Changes
      The 1.2 patch features significant improvements related to:
      Increased stability
      Improved networking interactions for clients
      Improved networked vehicle interactions
      Elimination of Out Of Memory crashes
      Patch 1.2 Highlights
      Gameplay
      Grenades no longer get stuck and explode in front of client character’s face or behind their head while throwing
      Fixed instances of clients dealing damage to their host’s non-active community members with explosives
      Flashlight beams no longer cast shadows from the player’s character model (which had caused flickering shadows)
      Characters no longer “self-shadow” when using a flashlight in multiplayer
      Fixed issue with doors appearing the opposite of the state they are in
      Resolved situation where, when getting into vehicles, the camera could become detached from the player’s character
      Fixed issue where, when clients swap weapons while in vehicles, the weapons do not swap upon exit from vehicle
      Fixed rare bug that could prevent Warlord legacy arc from being completed
      Fixed rare bug that could block Sheriff legacy arc from starting
      Fixed issue where player’s loot sometimes becomes invisible until their entire backpack is deposited into a Supply Locker

      Networking and Multiplayer
      Numerous networking bandwidth and CPU improvements
      Game now exits to main menu faster when a client loses their internet connection, so players will no longer hang after dismissing the pop-up
      Improved network vehicle interactions in multiplayer games to address weird “rubber-banding” and physics issues (including cars flying into the air).
      Host facilities no longer appear invisible to clients during multiplayer

      Zombie and Character Behavior
      Zombies no longer become immune to the Assault Kick
      Reduction of step height to prevent survivors popping up onto props while moving

      HUD
      Fixed issue with player HUD disappearing after NPCs are executed by zombies
      Community advice list no longer shows up under vignette on the map

      Environment and Collision
      Fixed numerous collision spots across all 3 maps where players or vehicles were getting stuck
      Fixed numerous collision spots across all 3 maps where players were getting stuck in an infinite freefall animation loop
      Elimination of white line that appears when driving at night time
      Addressed a variety of spots in world where player was not able to climb over props they should’ve been able to
      Additional polish and reduction of LOD popping
      Additional lighting tuning passes, reduction in glowing props

      Other Fixes
      Addressed a variety of general crash bugs
      Updated a number of strings that were previously hardcoded in English
      Audio mix optimizations

Luet parhaimillaan 14 vastausketjuja
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.