Livegamers: Kane & Lynch 2: Dog Days - Livegamers
Kane & Lynch 2: Dog Days
Kirjoitettu 30.07.2010 - 07:43
Peli ilmestyy euroopassa 20.8.2010. Pelin demo löytyy marketplacesta, kuin myös pleikkarin storesta. Alla linkki IGN:n videoprevikkaan ja uusimpaan traileriin.
IGN:n previkka
"You Think You Can Kill Me?" -Traileri
Pelin visuaalinen ulkonäkö on herättänyt paljon keskustelua pelin forumeilla. Ubisoftin sanoin pelin visuaalinen ulkonäkö pohjautuu "dokumenttielokuviin ja käyttäjien itsensä tuottamaan sisältöön (youtube ym.)" Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että blurrausta käytetään paljon ja pelaajaa seuraava kamera heiluu paljon (varsinkin juostaessa). Jotku eivät tykkää näistä efekteistä yhtään, mutta omasta mielestäni ne tuovat "freshin" tuulahduksen pelin graaffiseen ilmeeseen ja luovat realistisen kuvan tapahtumista.
http://www.last.fm/user/Bordeux
Kirjoitettu 30.07.2010 - 08:39
Lynch on kova pappa
IiroJK on muokannut viestiä: 30.07.2010 - 08:39
Kirjoitettu 30.07.2010 - 08:40
RedNeck FIN kirjoitti 30.07.2010 - 09:13
Itse olen pelannut demoa vain pleikkarilla, ja sillä löytyi ihan hyvin mp-matseja. Juuri noissa mp-matseissa itseä hieman häiritsi se kameran heiluminen, mutta hankinkin tämän pelin lähinnä yksinpelikampanjan takia. Uskon, että juoni tulee olemaan tämän pelin valtti, yhdistettynä tohon "freshiin" ulkonäköön.
Tosta kameran heilumisesta vielä sen verran, että en ymmärrä miksi siitä valitetaan niin paljon, kun peli kuitenkin tarjoaa mahdollisuuden vaihtaa sen asetuksista "steady cam:ksi", eli kamera ei pitäisi heilua. Itse en ole tota vakaata kameraa kokeillut, joten en osaa sanoa, että kuinka se vaikuttaa mp-pelikokemukseen.
Kirjoitettu 30.07.2010 - 11:01
Kirjoitettu 30.07.2010 - 11:41
Asembo kirjoitti 30.07.2010 - 12:01
Ai siitä demosta on ollut joku laajempikin versio jakelussa? Ihmettelinkin kun joku kirjoitti pelin foorumilla, että demon pystyy pelaamaan cooppina läpi, mutta itse en sellaista vaihtoehtoa pystynyt valitsemaan:/
Kirjoitettu 30.07.2010 - 12:09
Bordeux kirjoitti 30.07.2010 - 12:41
Se varmaan liittyi Konsolifin kautta tulleeseen demomahdollisuuteen, jossa oli isommat mahdollisuudet. Ainakin itseäni ärsytti vielä siinä versioissa suuresti kuvakulman kapeus. Oli samaa luokkaa kuin Army of Two 2:ssa, niin jotenkin ärsyttää suunnattomasti itseäni kun näkökenttä on mitä on.
DIKI FIN on muokannut viestiä: 30.07.2010 - 12:09
Kirjoitettu 20.08.2010 - 06:19
Miinuksena voisin sanoa, että vihollisten tekoäly ei ole sieltä parhaammasta päästä, eli viholliset juoksee päin välillä miten sattuu. Hyvän tekoälyn puute onkin korvattu vihollisten määrällä, eli kyllä välillä tulee tiukkoja paikkoja kun vihollisia puskee joka suunnasta agressiivisesti päälle. Haastetta taistelutilanteisiin tuo myös se, että osumatarkkuus on "realistinen" (mielestäni). Tarkoitan tällä sitä, että kun ammut uzilla sarjaa, niin ne luodit tuntuvat leviävän ympäri ympäristöä, eikä kaikki luodit lennä suoraan siihen viholliseen johon tähtäsit (en tiedä selitinkö ton nyt ymmärrettävästi, mutta demo antaa hyvän kuvan).
Toinen miinus on pelin lyhyys. Pelasin normaalitasolla, ja pelin läpäisemiseen taisi mennä sellaiset 6 - 8 tuntia, en osaa tarkkaa aikaa sanoa, kun en kelloa seurannut, mutta kahdessa illassa läpi meni. Lyhyyden voi katsoa toki myös positiivisena asiana, jos pelin pituutta olisi jatkanut vielä, niin se olisi ruvennut toistamaan itseään. Lopputekstien ilmestyessä ruutuun, tuli itselleni ainakin sellainen fiilis, että en malta odottaa jatkoa (jota aivan varmasti tulee). Cooppia, ja moninpeliä en ole vielä kerennyt kokeilla yhtään, joten niistä en osaa sanoa mitään. Uskon, että cooppina pelin kampanja toimii vielä paremmin. Suosittelisinkin kuitenkin, että kannattaa aloittaa peli heti vaikeammalla vaikeustasolla niin peliin tulee hieman lisää pituutta (ja haastetta).
Kaiken kaikkiaan peli on paljon parempi kuin ykkösosa, josta myös tykkäsin paljon, ja itse olen ainakin sitä mieltä, että tämäntyyppisiä pelejä saisi tulla enemmänkin.
Bordeux on muokannut viestiä: 20.08.2010 - 06:21

Kirjaudu
Rekisteröidy
Ohje

MoniLainaus