Ite tykkään käyttää Puolenkuunpelit.comia ihan sen takia, että ottavat vastaan kaikki pelit mitä sinne lähettää.. ja lähetän aina 5 peliä kerralla niin ei tarvitse maksaa postikuluja. Nykyisessä kotikaupungissa ei voi tehdä samalla lailla, viedä pelejä vaihtoon.
Pelimies ottaa aika nihkeästi pelejä vastaan, ainakin mitä ite kokeillut ja kaveri kans.
Jos haluan pelin uutena julkaisupäiväksi on joko tilattava netistä se 60€ hintaan, tai käytävä Gigantissa ja toivottava, että peli maksaisi uutena 50€. Tilaan affenanmaalta uutena pelit kun saa halvalla ja alepelit sitten kampanjoista tai ulkomailta. Mun mielestä perjantai pitäisi kieltää julkaisupäiväksi, jos peli julkaistaan torstaina ja myöhästyy päivän, tulisi se silloin perjantaiksi. Ehtisi pelata tällöin viikonlopuna, mua ottaa päähän pelin myöhästyminen vain silloin jos joutuu odottamaan viikonlopun yli. Nykyään pelien myöhästyminen ei enää harmita kovinkaan paljoa, jos haluaa heti julkaisupäiväksi pitää käydä kaupasta hakemassa ja maksettava se 20€ enemmän.
Ahvenanmaanvaraston kanssa mulla on ongelmia joka jumalan nettikaupan kanssa, puolenkuunpelit ja vpd.fi esimerkkinä. Cdonista tilasin pari peliä ennakkoon, mutta L.A. Noiren toimittaminen julkaisupäiväksi ei onnistunut. Verkkokauppa.com hukkasi kaverin Codi tilauksen aikanaan ja sen yli viikon myöhässä.
Puolenkuunpelit eivät onnistu lähettämään peliä Ahvenanmaanvarastosta käytännössä koskaan julkaisupäiväksi, jos tilaa sieltä ennakkoon. Viimeisestä 5 tilauksesta 1(!) on tullut ajoissa. Käytän melkein aina lahjakorttitiliä niin sen takia tilaan sieltä kuitenkin ennakkoon.. joten pelin myöhästyminen ei yllätä millään lailla.
Viimeisin esimerkki, Catherine:
Tilattu 3.2
Julkaisupvm 10.2
Lähetetty 13.2
Saapui 16.2
Prepare to die.