Livegamers: Hei, me tehdään videoita - Livegamers
Hei, me tehdään videoita DIY videot
Kirjoitettu 31.08.2011 - 00:16
Oletko kokenut puoli-ammattilainen videoidentuottaja vai kotiohjaaja?
No tämä on sitten sinulle tarkoitettu ketju, tarkoitus tällä threadilla on mainostaa omia videoita katsojien ja palautteen toivossa (ehkä jossain tapauksessa myynnin osaltakin).
Aloitan itse mainostamalla omaa kanavaani mihin tällä hetkellä päivitän VLogia sekä "DSlay sucks at..."-sarjaa ja piinapenkissä on tällä hetkellä Rainbow Six Vegas 2. Tarkoituksena ainakin kerran viikossa tuoda uutta materiaalia kanavalle.
"DSlay sucks at"-sarja on alkutekijöissä ja pelinä on suht helppo peli. Meikäläinen on vielä erittäin harjoitteluasteessa ja toivon saavani palautetta kuinka videoihin saadaan enemmän mielenkiintoa.
Videot löytyy osoitteesta www.youtube.com/sleikkari, tarkoitus on jatkossa siirtää videot henkilökohtaisesta profiilista pois ja kun saadaan parin kaverin kanssa streamaus systeemit toimimaan niin saadaan jonkunäkönen oma channelikin näitä videoita varten.
Antakaa palautetta, se on tervetullutta ja toivottavasti joku näistä innostuu omia Let's Play-pätkiä tekemään, innostuu pelaamaan pelaamiania pelejä ja jo videon tekonsa aloittaneet kertovat täällä omista videoistaan.
www.youtube.com/sleikkari
Twitter: @DiiSlay
Kirjoitettu 16.11.2011 - 22:23
Ekan viestin channel-linkistä (ja tämän viestin videosta) löytyy linkki Humble Bundle-esittelyyn jonka kyhäsin Frozen Synapse-bundlen aikoina.
Palautetta odotellessa
Kirjoitettu 16.11.2011 - 22:42
Tosiaan jos video(t) on teidän mielestä huonoja niin antakaa toki palautetta. Se peukku alaspäin ei yksinään oikeen auta ketään
Kirjoitettu 17.11.2011 - 07:00
Tälle on ne kaksi muuta omaa threadiansa, kuten videopätkät ja sitten se toinen, omat videoluomukset, tjtn.
Hyvä yritys kuitenkin : )
Kirjoitettu 17.11.2011 - 07:27
Omasta mielestä mielenkiintoinen thread! Mahtava toi Suomiselostus !
Kirjoitettu 17.11.2011 - 07:51
FinFihlman kirjoitti 17.11.2011 - 07:00
Tälle on ne kaksi muuta omaa threadiansa, kuten videopätkät ja sitten se toinen, omat videoluomukset, tjtn.
Hyvä yritys kuitenkin : )
Samaa mieltä Fihlmanin kanssa, näille on jo ketjuja, esim; Videoita ja aikaansaannoksia pelirintamalta Ja Videopätkät. Ymmärrän, että tämä palsta on palautteitten saamista varten, mutta mielestäni on helpompaa jos vanhoilla palstoilla saataisiin painostettua siihen palautteen antamiseen. Dslay, olet avustaja kuitenkin, joten voi olla että omat arvoni ovat vain väärässä mutta ylläpitäjät tehkööt viimeisen päätöksen.
Kiitti ja kuitti.
Kirjoitettu 17.11.2011 - 11:29
Jos käytte tuon TES Retroskoopin katsomassa, kumpaan itse laittaisitte sen tyyppiset videot, lolcatzien vai cod montageiden seuraan?
(Eikä tää ole turha thread, mun kävijämäärä on moninkertastunut ja oon saanut lisää subbaajia
DSlay on muokannut viestiä: 17.11.2011 - 11:30
Kirjoitettu 17.11.2011 - 13:28
DSlay kirjoitti 17.11.2011 - 11:29
Jos käytte tuon TES Retroskoopin katsomassa, kumpaan itse laittaisitte sen tyyppiset videot, lolcatzien vai cod montageiden seuraan?
(Eikä tää ole turha thread, mun kävijämäärä on moninkertastunut ja oon saanut lisää subbaajia
Ymmärrän kyllä pointin, mutta tämän threadin, ja "videopätkät" threadin välillä on niin häilyvä ero (tai oikeastaan tämähän on alaotsikko "videopätkille"), etten näe syytä tälle palstalle. Palsta jolle sen sijaan näen tarvetta olisi "monaget", jonne voisi sitten tunkea pelirintaman aikaansaannoksista kaikki saman vanhan linjan montaget ja quickscopet eri kuvakulmasta. Näen tämän threadin nyt ajamassa elirintaman aikaansaannosten alkuperäistä tarkoitusta.
Ja annanpa palautetta vielä TES videostasi; Videossa oli ihan mielenkiimtoista tietoa Bethesdan ja TESn historiasta, mutta pelikuvaa kuitenkin vain hyvin minimaalisesti areenan ulkopuolelta. Olisit voinut sisällyttää videoosi enemmän muitakin TES sarjan pelejä ennen skyrimiä. Juonnosta huomasi ettei selostus vielä ole hirveä tuttua hommaa(?), sillä joittenkin sanojen korostus ei sopinut. Lausut lauseessa sanan kuin lopettaisit lauseen, mutta kuitenkin jatkat lausetta. Ei mikään huomattaba virhe, mutta otti vain korvaan.
Toivon ettei käyttäjät jotka fanittavat videoita näissä palstoissa ota nokkiinsa mielestään tarpeettomasta kritiikistä ja ala naputtamaan miinusta. Kritiikki on kuitenkin aina mielipide, ja täten jos jollain on jotain kritiikkiä vastaan pyydän että vastaa tekstillä eikä vain tylsästi paina miinusta. Subscribed!
Kirjoitettu 17.11.2011 - 13:58
En itse (enkä toivo että muutkaan) ota nokkiinsa varsinkaan rakentavasta palautteesta.
Toi TES-pätkä on tarkoituksena olla ensimmäinen osa, jos jengiä kiinnostaa katsoa lisää niin jatkan ainakin noilla ennen Skyrimia julkaistuilla peleillä ja niiden historiikilla. Katsotaan nyt millaisen vastaanoton tuo saa
Tuosta threadihommasta vielä sen verran. Omasta mielestä olisi silti hyvä erottaa omat teokset youtubesta löytyneistä videoista. Videoissakin on vaan niin hemmetin paljon alagenrei niin omat tuototksetkin voi erotella montageihin, let's playhyn, käsikirjoitettuihin etc.
Mut jos tää thread on saanut näinkin paljon puheenaiheita niin ei tää ihan turhakaan voi olla
Blatant advertising: http://www.youtube.c...w&feature=feedu
DSlay on muokannut viestiä: 17.11.2011 - 14:19
Kirjoitettu 04.02.2012 - 11:35
www.youtube.com/xAcer95x
http://www.frictiona...read-10305.html
xAcer95x on muokannut viestiä: 04.02.2012 - 11:36
Kirjoitettu 04.02.2012 - 15:25
One part the Fuehrer, one part the pope.
The inevitable return of the great white dope
Kirjoitettu 05.02.2012 - 07:00
iRenZy kirjoitti 03.02.2012 - 23:29
Älä yritä olla rauski. Minun palaute. Älä suutu.
Kirjoitettu 05.02.2012 - 12:16
iRenZy kirjoitti 05.02.2012 - 07:52
Tämä
On
Raumoogle
aka Rauski
Kirjoitettu 05.02.2012 - 12:32
Hienoa logiikkaa hermannit...
Kirjoitettu 05.02.2012 - 12:38
DSlay kirjoitti 05.02.2012 - 12:32
Hienoa logiikkaa hermannit...
En edes alota selittään. Ja anteeks offtopic mä irtoon keskustelusta NYT!
E: Pakko, muuten tulee sota. Katos kun niitä LP Amnesioita on liikaa youtubessa. Eikä niitä tarvita enempää. Ja muutenkin kaikki muistuttaa enemmän tai vähemmän Rauskia, tai koittavat matkia. Huh
E2: Nyt huom. saa tehdä, mutta ei tarvitsisi tehdä. Tiiäx?
Juh4zu on muokannut viestiä: 05.02.2012 - 12:49
Kirjoitettu 05.02.2012 - 14:48
iRenZy on muokannut viestiä: 05.02.2012 - 14:53
Kirjoitettu 05.02.2012 - 15:16
DSlay, katoin noi sun retropätkät. Alun myötähäpeän jälkeen huomasin, että näähän on ihan kelpo kamaa. Puhe oli sulavaa ja jotenkin tuli se yksi tyyppi mieleen, joka teki Tiltissä tuota samaa hommaa.
4/5.
Kirjoitettu 05.02.2012 - 15:59
iRenZy kirjoitti 05.02.2012 - 14:48
Mistä v*tusta te revitte noita johtopäätöksiä..
E: Ja jottei mene off-topic niin laitan itse tekemäni musiikkielokuvavideon. Ja tämä vain OT:n välttämiseksi. Toki saa antaa palautetta.
Juh4zu on muokannut viestiä: 05.02.2012 - 16:01
Kirjoitettu 05.02.2012 - 17:04
Don Tille kirjoitti 05.02.2012 - 15:16
DSlay, katoin noi sun retropätkät. Alun myötähäpeän jälkeen huomasin, että näähän on ihan kelpo kamaa. Puhe oli sulavaa ja jotenkin tuli se yksi tyyppi mieleen, joka teki Tiltissä tuota samaa hommaa.
4/5.
Pakkoa sanoa että pistit rehellisimmän mielipiteen mitä oon kuullu pitkään aikaan
Kerro toki mistä se myötähäpeä nous niin osaan vähän varautua sen suhteen jatkossa,
Moni sano et tuosta tuli AllYourHistory Machinamalta mieleen ja vikan osan jälkeen kun kävin ko. sarjan katsomassa, on pakko myöntää että en syytä heppuja
Kirjoitettu 05.02.2012 - 20:03
DSlay kirjoitti 05.02.2012 - 17:04
Kerro toki mistä se myötähäpeä nous niin osaan vähän varautua sen suhteen jatkossa,
En oikein tiedä tarkkaa syytä, jotenki nämä kaikki Suomi commentaryt ja vastaavat aiheuttaa lähes poikkeuksetta aluksi pientä myötähäpeää. Esim. Raitzerin videoille tuli aluksi naureskeltua, mutta loppujen lopuksi huomasin seuraavani hänen videoita suhteellisen aktiivisesti.
Ei toki sillä ettei myös ulkomaalaisetkin pläjäykset aiheuttaisi välillä pöydän alle valumisia.
Don Tille on muokannut viestiä: 05.02.2012 - 20:04

Ohje

Promote to Article