Oon netistä koittanu etti et paljonko esim tosta Commodoresta maksetaa ku pelejäki on läjäpäin mut ei mistää oo löytyny joten jos joku vähän viisaampi vois tästäki asiasta infota
Livegamers: Harvinaiset pelit / pelien keräily - Livegamers
0
Harvinaiset pelit / pelien keräily
Kirjoitettu 07.05.2012 - 16:08
Retrokoneissa ja peleissä on sitä kunnon tunnelmaa... Iteltä löytyy tuolta kaapista Commodore 64 alkuperäsellä kasetti pesäkkeellä, NES, PS2, PS1 ja Sega Megadrive 2. Välillä kiva pelailla niitäki ja mietiskellä mitn paljon tekniikka ja pelien kehitys on muuttunu 
Oon netistä koittanu etti et paljonko esim tosta Commodoresta maksetaa ku pelejäki on läjäpäin mut ei mistää oo löytyny joten jos joku vähän viisaampi vois tästäki asiasta infota
Vain harva pystyy siihen mistä haaveilee. Adrenaliini elämäni pieni suola.
Kirjoitettu 07.05.2012 - 16:30
Criticall kirjoitti 07.05.2012 - 16:08
Sinuna avaisin Ebay ja selaisin. Jos olisi täysin käyttämätön paketissa oleva, niin sitten rikastuisit.. Normaali käytetyistä parista kympistä sataseen vissiin (ei ruveta viilaamaan pilkkua, joku sanoo kumminkin 108,3euroa), sen verta yleinen kone kyseessä.
Jos pelit löytyy avaamattomina, niin voi vähän enemmän loogisesti saada, muuten ei puhuta kuin melkeinpä kolikoista... Ei ne kaikki vanhat autotkaan arvokkaita ole (:
Omassa hyllyssä se suurin arvo.
EternaL Outs on muokannut viestiä: 07.05.2012 - 16:34
:p
q:
q:
Kirjoitettu 07.05.2012 - 17:21
EternaL Outs kirjoitti 07.05.2012 - 16:30
Sinuna avaisin Ebay ja selaisin. Jos olisi täysin käyttämätön paketissa oleva, niin sitten rikastuisit.. Normaali käytetyistä parista kympistä sataseen vissiin (ei ruveta viilaamaan pilkkua, joku sanoo kumminkin 108,3euroa), sen verta yleinen kone kyseessä.
Jos pelit löytyy avaamattomina, niin voi vähän enemmän loogisesti saada, muuten ei puhuta kuin melkeinpä kolikoista... Ei ne kaikki vanhat autotkaan arvokkaita ole (:
Ihan oikeessa oot tosta arvosta ja autoista tidän sen kun kuitenkin jenkki autoja harrastan
Vain harva pystyy siihen mistä haaveilee. Adrenaliini elämäni pieni suola.
Kirjoitettu eilen, 09:58
Itseltä löytyy kaapista NES ja siihen n. 30 peliä. Pelien joukossa on myös sellainen kuin Mr. Gimmick, joka ilmeisesti on yksi harvinaisista peleistä NES:lle. Peli on vielä toimivassa kunnossa ja alkuperäisissä kansissa. Kysynkin, että onko tähän sivustoon kuinka luottaminen?
Minun linkkini
Minun linkkini
Kun olet korviasi myötä kusessa, ei parane aukoa suutaan.

Ohje
Promote to Article