Fallout 4:n kehitys alkoi Bethesdan aikaisemmasta pelistä

Kirjoittanut: Livegamers

04.11.2015

Gameinformerin toimitus pääsi hiljattain vierailemaan peliyhtiö Bethesdan studiolla, josta tarttui matkaan kertomus Fallout 4:n kehityskaaresta. Elettiin vuotta 2011, jolloin The Elder Scrolls: Skyrimin kehitys oli lähes valmis ja jolloin Fallout 4 oli jo saanut alkunsa siitä huolimatta, ettei kehitystiimillä ollut tietoa tulevien konsoleiden tehokkuudesta tai ominaisuuksista.
Gameinformerin oppaana Bethesdan studiolla toimi muun muassa Todd Howard joka kierroksen lomassa kertoi Fallout 4:n kehityksestä.

”Ensitöiksemme siirsimme Skyrimin Xbox Onelle, älä kuitenkaan innostu vielä.”

Skyrimin siirtäminen Xbox Onelle oli kuitenkin vain harjoittelua, jolla kehittäjätiimi saisi kerättyä tarvittavaa tietoa uudesta konsolista. Nähdäänkö Skyrim siis tulevaisuudessa myös Xbox Onella sekä PlayStation 4:llä? Tätä kysymystä pelikansan pitää valitettavasti vielä spekuloida.

Spekuloitavaa tai arvailtavaa ei kuitenkaan ole enää uusimmassa Falloutissa, sillä Fallout 4 julkaistaan Xbox Onelle, PlayStation 4:lle, sekä PC:lle 10. marraskuuta.