Päivitys Gears of War 2:een

Kirjoittanut: Livegamers

20.05.2010

Uusi Title Update 6 ajanmukaistaa useita eri moninpelin alueita. Alla lueteltuna muutokset:
Social Xbox Live

– Lisää Social Xbox -nimisen option moninpeliin. Se on avoin keille tahansa, joilla on kaikki ladattavat mapit (All Fronts Collection).
– Social-peleihin voi liittyä, vaikka peli olisi käynnissä. Pelin lopettaminen käy milloin tahansa ilman sanktiota. Ennen pelin päättymistä lopettavat eivät kuitenkaan saa kokemuspisteitä keskeyttämästään pelistä.
– Social-peleissä kartat kiertävät automaattisesti.
– Partyja ei hajoiteta, kun joukkueet sekoitetaan pelien välissä XP-tason mukaan
– Pelistä lähteneen pelaajan korvaa botti, kunnes uusi pelaaja liittyy otteluun
– Käynnissä olevaan peliin liittyvät pelaajat liitetään joukkueeseen XP:n ja partyn koon mukaan.
– Peliin liittyvä pelaaja korvaa botin heti kun mahdollista: botin kuolema spawnaus-pelimuodoissa (Annex) tai erän loputtua (Warzone, Execution ja Wingman).
– Myös Social leaderboardsit lisätään War Journaliin.

Ranked Xbox Live -pelit

– Julkisia pelejä kutsutaan siis Ranked Xbox Liveksi, jotta ne erotettaisiin Social Xbox Live -peleistä.
– Hostin valintaa on parannettu testaamalla nyt kaistan leveyttä sekä aikaisempaa isännöintidataa.
– Partyja ei eroteta tasapainottaessa tiimejä XP:n mukaan.

Custom Xbox Live Matches

– Private-matsit on nimetty Custom Xbox Live -peleiksi ja niihin pääsee vain kutsusta.
– Horde-sessioihin pääsee joinaamaan, vaikka ne olisivatkin käynnissä.
– Social Hordessa voi liittyä käynnissä olevaan peliin matchmakingin kautta ja peliä voi jatkaa siitä aallosta, johon edellisellä kerralla jäi.
– Ranked Hordessa käynnissä oleviin peleihin voi liittyä vain kutsun kautta.
– Jos liittyy kesken pelin mukaan, saa pelin aikana ansaitsemansa pisteet.

Yleisiä korjauksia

– Korjaa ongelman, jossa profiilin XP-taso ja saavutukset pyyhkiytyvät pois.
– Kampanjan tallennusongelma korjattu.

Tasapainotus

– Gnasher Shotgunin osumamallinnusta johdonmukaistettu
– Muuttaa Guardian-pelimuodon leaderin valintaa XP:n perusteella (korkeimmasta alimpaan).
– Ammuntaviiveet juoksun ja väistämisen jälkeen vähenevät.