Peliarvostelussa Child of Light

Kirjoittanut: Livegamers

26.05.2014

Ubisoftin kehittämä UbiArt Framework -grafiikkamoottori on saanut paljon kiitosta Rayman: Origins- ja Rayman: Legends -pelien ansiosta. Kyseisen grafiikkamoottorin pohjimmainen tarkoitus on tarjota taiteilijoille vapaus keskittyä pelin visuaalisen ilmeen luomiseen huolehtimatta liikaa sen varsinaisesta teknisestä toteutuksesta. Ubisoft Montreal -studion kehittämän Child of Light -pelin kohdalla tämä tarkoittaa upeaa vesivärimaalausmaista pelimaailmaa, jonka tummasävyinen toteutus saa mielen kuin mielen alakuloiseksi. Kaunis ulkokuori ei kuitenkaan yksissään takaa menestystä, joten on aika selvittää pystyykö tämä sivusta kuvattu, kevyttä roolipelitoimintaa sisältämä valon lapsi tarjoamaan myös laadukasta sisältöä kauneutensa tueksi.
Bordeux uppoutui Child of Lightin maailmaan. Lue arvostelu.