The Divisionin seuraavan päivityksen sisältö kerrottiin

Kirjoittanut: Livegamers

07.04.2016

Tom Clancy´s The Division päivittyy isolla kädellä 12. huhtikuuta ja nyt kehittäjä Ubisoft on kertonut tarkemmin tulevasta 1.1-päivityksen sisällöstä. Perinteisten bugikorjausten ja yleisten viilausten lisäksi on tulossa uusi, haastavampi yhteistyötehtäväkin.
Falcon Lost

Falcon Lost on tuore Incursion, eli haastavampi tehtävä. Tehtävä tulee sijoittumaan Stuyvesantin alueelle. Pelaajan pitää olla tasolla 30 ja General Assembly -tehtävä täytyy olla suoritettuna. Lisäksi tehtävän vaikeustaso on säädetty neljän pelaajan mukaan, joilla jokaisella pitää olla tarpeeksi korkea varustetaso.

Gear Sets

Gear Sets, eli varustekokonaisuudet löytää haastavimmista tehtävistä Manhattanilla. Varustesettien pitäminen päällä antaa lisää bonuksia taidoille ja aseille. Eri pelityyleille on erilaisia settejä.

“Tactician´s Authority” — Parantaa Electronics ja Support -puolia
“Striker´s Battlegear” — Parantaa hyökkäävämmän pelityylin bonuksia
“Sentry´s Call” — Parantaa kauempaa ammuskelevan pelityyliä
“Path of the Nomad” — Parantaa yksinliikkuvien bonuksia

Vaihtokaupat

Vihollisilta tippuvat tavarat voi jatkossa vaihtaa kavereille. Tavarat tiputetaan maahan, josta kaveri voi ne noukkia mukaansa. Tavaroita voi vaihtaa kuitenkin ainoastaan kahden tunnin ajan siitä, kun ne on itselleen haalinut. Tavaroita voi antaa ainoastaan sellaiselle kaverille, joka on sillä hetkellä samassa ryhmässä ja joka lisäksi oli samassa ryhmässä myös silloin, kun tavaran sai.

Assignments

Toimeksiantoja tulee automaattisesti, kun pelaaja kirjautuu peliin sisään. Toimeksiantoja on kahdenlaisia: päivittäisiä ja viikon kestäviä. Toimeksiantoja saa kolmesta kategoriasta: taistelu, Dark Zone tai rakentaminen. Suurimman osan toimeksiannoista voi suorittaa yksin, mutta jotkut vaatinevat myös muita apuun.

Dark Zone Supply Drops

Dark Zonelle tiputettavat avustuslaatikot ovat useita kertoja päivässä tapahtuvia tapahtumia, joita Strategic Homeland Defense -virasto suorittaa. Paketeista löytyvät varusteet eivät ole saastuneet ja ne voi ottaa heti käyttöön, kun ne saa poimittua. Pudotukset herättävät toisten ihmispelaajien lisäksi myös tekoälyvastustajat, joten pudotusalueelle voi odottaa suuriakin taisteluita.

Gear Score

Jokainen vähänkin parempi tavara omaa uuden Gear Score -arvon. Mitä isompi Gear Score, sitä parempi tavara on kyseessä. Pelaajan yhteenlaskettu Gear Score näkyy valikossa pelaajan tason vieressä. Toisten pelaajien Gear Score näkyy heidän terveyspalkkinsa vieressä.

Group Spectator Camera

Group Spectator Cameran avulla haavoittunut tai black out -tilassa oleva pelaaja voi seurata toisia ryhmän jäseniä sen sijaan, että seuraisi liikkumatonta itseään.

Uusia High-End -aseita

Uusia nimettyjä High-End -aseita lisätään päivityksessä. Warlord on rynnäkkökivääri, Valkyria konepistooli ja Historian taas tarkkuuskivääri. Historiania ei voi käyttää pelissä ennen 1.2-päivitystä.

Gameplay

Turretien tuli ei enää toimi tukitulena (suppressed fire), koska se auttoi tappamaan suojien takana kyykkivät viholliset liiankin helposti.
High-End -tavaroiden rekalibrointi maksetaan jatkossa normaalilla valuutalla, eikä Phoenix-krediiteillä.
Phoenix-krediittien tippumista on nostettu isoimmilta vihollisilta:
Level 30: 1-3 Phoenix Credits
Level 31: 2-4 Phoenix Credits
Level 32: 3-5 Phoenix Credits

Dark Zone

Church Safe Housen kauppias myy jatkossa tavaraa Dark Zone -valuutalla, eikä Phoenix-krediiteillä.
Tasovaatimukset Dark Zonella myytäville tavaroille on säädetty alemmas:
Superior-taso: Rank 15 (ennen 30)
High-End taso 30 (Gear Score 163): Rank 25 (ennen 50)
High-End taso 31 (Gear Score 182): Rank 40 (ennen 50)

Lisäksi Dark Zonelle on lisätty uusi Bracket pelaajille, joiden Gear Score -taso on vähintään 160.

Crafting

Materiaalien muuttaminen paremmaksi vaatii enemmän huonompaa materiaalia kuin ennen:
10 vihreää yhtä sinistä varten (ennen viisi)
15 sinistä yhtä kultaista varten (ennen viisi)
10 kultaista yhtä kultaista tavaraa varten (ennen kahdeksan)

Yhden vihreän tavaran tuhoaminen tuo yhden vihreän materiaalin (ennen kaksi) ja yhden kultaiset tavaran tuhoaminen tuo yhden kultaisen materiaalin (ennen kaksi).

Uusia tasojen 31 ja 32 High-End -piirustuksia lisätään kauppiaiden valikoimiin. Joistakin High-End -piirustusten vaatimuksista poistettua Division Techin tarve.

Bugikorjauksia

– Korjattu bugi, jossa pelaaja ei päässyt peliin, mikäli omisti liikaa tavaroita
– Korjattu bugi, jossa aseen talentit eivät aktivoituneet, jos tarvittavat vaatimukset olivat täsmälleen samat lukemien kanssa
– Korjattu bugi, jossa Dark Zonelta ei päässyt East 43rd street -sisäänkäynnin kautta pois
– Joidenkin lippaiden lataaminen keskeytyy oikein, mikäli aseella ampuu kesken lataamisen (tarkkuuskiväärit ja haulikot)
– Korjattu bugi, jossa tähtäimen omaavan aseen ostamisen jälkeen Osta ja varusta -näppäimen käyttäminen aiheutti tähtäimen katoamisen
– Korjattu hyväksikäyttöbugi, jossa joidenkin suojien kulmien läpi pystyi ampumaan
– Korjattu useita alueita, joissa tekoälyviholliset pystyivät ampumaan seinän läpi
– Korjattu hyväksikäyttöbugi, jossa pelaaja pystyi ohittamaan aseen fire raten
– Korjattu alueita, joihin pelaajat saattoivat jäädä jumiin Queens Tunnel Camp -tehtävässä
– Korjattu esineitä, joihin pelaajat saattoivat jäädä jumiin
– Korjattu bugi, jossa viimeiset välivideot esitettiin ennen viimeisiä tehtäviä
– Korjattu bugi, jossa Water Supply -sivutehtävä ei käynnistynyt
– Korjattu bugi, jossa Morphine Supply -sivutehtävä ei valmistunut
– Korjattu bugi, jossa pelaajat saivat liikaa kokemuspisteitä Morphine Supply -sivutehtävässä
– Smart Coverin bonukset eivät enää tule monistettuna, jos useat käyttävät samaa taitoa samaan suojaan
– Korjattu joitakin bugeja, joissa käytettävät taidot eivät aktivoituneet joissakin tilanteissa
– Korjattu bugi, jossa joissain tilanteissa ryhmäkutsu ei näkynyt matchmakingia käytettäessä
– Korjattu bugi, jossa kuolleen toverin ikoni ei muuttunut punaiseksi ristiksi, jos pelaajat olivat liian kaukana toisistaan
– Korjattu bugi, jossa pelaaja ei nähnyt itseään vaihdellessaan asusteita
– Korjattu bugi, jossa tekoälyviholliset eivät kiinnittäneet huomiota pelaajaan, jos pelaaja esimerkiksi asensi tai purki pommia
– Korjattu bugi, jossa tekoälyvihollinen ei lähtenyt spawniltaan Morphine Supply -sivutehtävässä
– Korjattu bugi, jossa tekoälyvihollinen ei ilmestynyt uudelleen johonkin Dark Zonen maamerkille

Näiden lisäksi on tehty paljon myös muita korjauksia ja viilauksia.