Peliarvostelussa Injustice 2 (Xbox One)

07.08.2017 14:49 » Xbox One » PHombre


NetherRealm Studio on kehittänyt pitkään Injustice-pelisarjan toista osaa vuonna 2013 nähdyn ensimmäisen osan jälkeen. Peli oli jo tuolloin varsin viimeistelty ja haki suosiolla erilaista ja ennen kaikkea teknistä suuntaa uudelle mätkinnälleen. Se sai osakseen ristiriitaisia tunteita, mutta oli yllättävän suosittu kilpapelaajien keskuudessa. Tilausta siis sankarimätkinnälle oli.

Ehkä suurin akilleen kantapää kotipelaajien keskuudessa oli juurikin korkea oppimiskynnys ja tarkka ajoituksen opettelu. Onnistuessaan hyökkääjä saisi vastustajan pysymään ilmassa, mahdollistaen pitkät kombot, eli yhdistelmähyökkäykset. Monet pelaajat olettivat pelimekaniikan olevan samankaltainen kuin studion 2011 vuonna julkaisemassa Mortal Kombatissa, joka olikin erittäin helposti lähestyttävä. Suuri osa erikoisliikkeistä oli helppo yhdistää muihin kovaa vahinkoa tekeviin hyökkäyksiin. Injustice-pelisarjan mekaniikka ei noudata tätä kaavaa. Vertakaan ei nähdä, eikä lopetusliikkeitä ole.


Siirry lukemaan arvostelu.


Lisatietoa pelistaEdellinen uutinenSeuraava uutinenKaikki uutiset


Kommentit

Ei kommentteja
Conan marssii myös PlayStation 4:lle
16.12.2017 11:59 » XB & PS » MavorsXXX
Toukokuussa kuningaskunnat rakentuvat ja kaatuvat.
Kolme ensimmäistä Devil May Cry:ta saapuu myös nykykonsoleille
15.12.2017 12:40 » XB & PS » MavorsXXX
Vielä ei tiedetä, tarkoittaako tuleva HD-paketti myös Devil May Cry V:n saapumista.
Peliarvostelussa RUINER (PS4)
14.12.2017 16:47 » PS4 » PHombre
Arvostelussa varsin päräyttävä Cyperpunk-shooteri, RUINER!
Peliarvostelussa Dragon´s Dogma: Dark Arisen (PS4)
14.12.2017 16:31 » XB & PS » PHombre
Vieläkö alunperin 2012 julkaistu Dragon's Dogma jaksaa häikäistä? Peliarvostelussa PS4-versio.
Ghost Recon Wildlandsin väliaikaisessa tehtävässä tapetaan Predator
14.12.2017 13:15 » XB & PS » iletzu
Wildlandsin hetken aikaa pelattavissa olevassa tehtävässä jäljitetään ja tapetaan itse Predator.